13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


In it if he has intercourse with her and she knows that she has the choice

‌فِيهَا إِذَا وَطِئَهَا وَهِيَ تَعْلَمُ أَنَّ لَهَا الْخِيَارَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16550

Hazrat Zahak said that when a slave girl is set free and her master has intercourse with her, even though she is aware of the option (of refusing), it is considered as her consent.

حضرت ضحاک فرماتے ہیں کہ جب باندی کو آزاد کیا گیا اور اس کے ساتھ اس کے خاوند نے وطی کی، حالانکہ وہ خیار کے متعلق جانتی تھی تو یہ اس کی رضا کے قائم مقام ہے۔

Hazrat Dahak farmate hain ke jab bandi ko azad kiya gaya aur uske sath uske khaavand ne wati ki, halanke woh khiyaar ke mutalliq janti thi to yeh uski raza ke qaem maqam hai.

ابْنُ مُبَارَكِ ، عَنْ جَرِيرٍ ، عَنِ الضَّحَّاكِ ، قَالَ : « إِذَا وَطِئَهَا وَهِيَ تَعْلَمُ أَنَّ لَهَا الْخِيَارَ فَذَلِكَ مِنْهَا رِضًى »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16551

Hazrat Hasan states that when a slave woman is freed and her master has intercourse with her, despite her knowing about her right of choice (khiyar), she will no longer have that right.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ جب باندی کو آزاد کیا گیا اور اس کے ساتھ اس کے خاوند نے وطی کی، حالانکہ وہ خیار کے متعلق جانتی تھی تو اس کا خیار باقی نہیں رہے گا۔

Hazrat Hassan farmate hain ke jab bandi ko azad kiya gaya aur uske sath uske khawind ne wati ki, halanke woh khiyar ke mutalliq janti thi to us ka khiyar baqi nahin rahe ga.

حَفْصٌ ، عَنْ عَمْرٍو ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « إِذَا وَقَعَ عَلَيْهَا زَوْجُهَا ، قَدْ عَلِمَتْ أَنَّ لَهَا الْخِيَارَ ، فَلَا خِيَارَ لَهَا »