13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


In the man who marries off a man and denies, what is the status of the dowry

‌فِي الرَّجُلِ يُزَوِّجُ الرَّجُلَ فَيُنْكِرُ، مَا حَالُ الصَّدَاقِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16574

Hazrat Zuhri states that if a man sends a marriage proposal on behalf of another and gets the marriage done, but later the groom refuses, then the woman's right will be established on the one who conducted the marriage, and he will have to pay half the dowry.

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے دوسرے کی طرف سے نکاح کا پیغام بھجوایا اور نکاح کرادیا، جبکہ بعد میں دول ہے نے انکار کردیا تو عورت کا حق نکاح کرانے والے پر ثابت ہوگا اور نصف مہر دینا پڑے گا۔

Hazrat Zahri farmate hain keh agar aik aadmi ne dusre ki taraf se nikah ka paigham bhejwaya aur nikah karadiya, jabkeh baad mein dulhan ne inkar kardiya to aurat ka haq nikah karane wale par sabit hoga aur nisf mehr dena pade ga.

عَبْدِ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : « إِذَا خَطَبَ الرَّجُلُ عَلَى الرَّجُلِ فَزَوَّجَهُ ، فَأَنْكَرَ عَلَيْهِ الْآخَرُ ، فَحَقُّهَا ثَابِتٌ عَلَى هَذَا نِصْفُ الصَّدَاقِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16575

Hazrat Amir states that if a person writes to his father or master to arrange his marriage, and they arrange it, but he refuses, then Hazrat Shabi states that if the husband maintains the Nikah, then it is fine, otherwise this Nikah has no standing. And before the Shariah meeting, Mehr will not be obligatory on anyone.

حضرت عامر فرماتے ہیں کہ اگر کسی آدمی نے اپنے باپ یا مولی کو خط لکھا کہ اس کی شادی کرادے۔ انھوں نے شادی کرادی، لیکن اس نے انکار کردیا تو اس بارے میں حضرت شعبی فرماتے تھے کہ اگر خاوند نکاح کو باقی رکھے تو ٹھیک ورنہ اس نکاح کی کوئی حیثیت نہیں۔ اور شرعی ملاقات سے پہلے کسی پر مہر بھی واجب نہیں ہوگا۔

Hazrat Amir farmate hain keh agar kisi aadmi ne apne baap ya moli ko khat likha keh uski shadi karade. Unhon ne shadi karadi, lekin usne inkar kardiya to us bare mein Hazrat Shubi farmate thy keh agar khawan nikah ko baqi rakhe to theek warna us nikah ki koi haisiyat nahi. Aur sharai mulaqat se pehle kisi par mehr bhi wajib nahi hoga.

وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عَامِرٍ ، فِي رَجُلٍ كَتَبَ إِلَى أَبِيهِ ، أَوْ إِلَى مَوْلَاهُ ، أَنْ يُزَوِّجَهُ ، فَزَوَّجَهُ فَجَاءَ فَأَنْكَرَ عَلَيْهِ ، قَالَ الشَّعْبِيُّ : « إِنْ أَجَازَ الزَّوْجُ النِّكَاحَ فَهُوَ جَائِزٌ ، وَإِنْ لَمْ يُجِزْهُ فَلَيْسَ بِشَيْءٍ ، وَلَيْسَ عَلَى وَاحِدٍ مِنْهُمَا صَدَاقٌ ، إِنْ لَمْ يَكُنْ دَخَلَ بِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16576

Hazrat Ata says that if a person arranges the marriage of his father, while the father is not present, then if the father disagrees, the Mahr (dower) will be obligatory on the son. And if the father arranges the marriage of his son and the son disagrees, then the Mahr will be obligatory on the father.

حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ اگر کسی شخص نے اپنے باپ کا نکاح کرادیا حالانکہ باپ موجود نہیں تھا ، پھر اگر باپ راضی نہ ہوا تو مہر بیٹے پر لازم ہوگا اور اگر باپ نے بیٹے کا نکاح کرایا اور بیٹا راضی نہ ہوا تو مہر باپ پر لازم ہوگا۔

Hazrat Ata farmate hain ke agar kisi shakhs ne apne baap ka nikah karadiya halanke baap mojood nahin tha, phir agar baap raazi na hua to mehr bete par lazim hoga aur agar baap ne bete ka nikah karaya aur beta raazi na hua to mehr baap par lazim hoga.

الضَّحَّاكُ بْنُ مَخْلَدٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، فِي رَجُلٍ زَوَّجَ أَبَاهُ وَهُوَ غَائِبٌ ، وَلَمْ يَرْضَ الْأَبُ ، قَالَ : « الصَّدَاقُ عَلَى الِابْنِ ، فَإِنْ زَوَّجَ الْأَبُ الِابْنَ ، فَلَمْ يَرْضَ الِابْنُ ، فَالصَّدَاقُ عَلَى الْأَبِ »