13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


Regarding the union of two cousins

‌فِي الْجَمْعِ بَيْنَ ابْنَتَيِ الْعَمِّ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16773

Hazrat Ata considered it undesirable for two cousins to be united in marriage because it would create discord between them.

حضرت عطاء اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ دو چچا زاد بہنوں کو نکاح میں جمع کیا جائے کیونکہ اس سے دونوں کے درمیان فسا دہوگا۔

Hazrat Ata is baat ko makruh khayaal farmate thy k do chacha zad bahnon ko nikah mein jama kia jaye kyunki is se donon k darmiyaan fasad hoga.

أَبُو بَكْرٍ عَنِ ابْنِ عُيَيْنَةَ ، عَنِ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَ : « يُكْرَهُ الْجَمْعُ بَيْنَ ابْنَتَيِ الْعَمِّ لِفَسَادٍ بَيْنَهُمَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16774

Hazrat Hassan bin Muhammad narrates that a son of Hazrat Ali (R.A.) married two cousin sisters and both were presented to him on the same night.

حضرت حسن بن محمد فرماتے ہیں کہ حضرت علی (رض) کے ایک صاحبزادہ نے دو چچا زاد بہنوں کو نکاح میں جمع کیا اور ایک ہی رات میں وہ دونوں انھیں پیش کی گئیں۔

Hazrat Hassan bin Muhammad farmate hain ke Hazrat Ali (RA) ke aik sahibzaade ne do chacha zad bahnon ko nikah mein jama kiya aur aik hi raat mein woh dono unhen pesh ki gayin.

ابْنُ عُيَيْنَةَ ، عَنْ عَمْرٍو ، أَنَّ الْحَسَنَ بْنَ مُحَمَّدٍ ، أَخْبَرَهُ " أَنَّ ابْنًا لِعَلِيٍّ جَمَعَ بَيْنَ ابْنَتَيْ عَمٍّ لَهُ قَالَ : « فَأُدْخِلَتَا عَلَيْهِ فِي لَيْلَةٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16775

Hazrat Hassan used to consider it reprehensible for two cousin sisters to be united in marriage due to the apprehension of excessive mercy.

حضرت حسن قطعی رحمی کے اندیشے سے اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ دو چچا زاد بہنوں کو نکاح میں جمع کیا جائے۔

Hazrat Hassan qatai rehmi ke andaishe se is baat ko makruh khayal farmate thay ke do chacha zad baheno ko nikah mein jama kiya jaye.

سَهْلُ بْنُ يُوسُفَ ، عَنْ عَمْرٍو ، عَنِ الْحَسَنِ ، « أَنَّهُ كَانَ يَكْرَهُ أَنْ يُجْمَعَ بَيْنَ الْقَرَابَةِ مِنْ أَجْلِ الْقَطِيعَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16776

It is narrated on the authority of Amr that Jabir bin Zaid was asked about a woman marrying her cousin's husband after her cousin's death. He said that this is severing ties of kinship, which is not permissible.

حضرت عمرو فرماتے ہیں کہ حضرت جابر بن زید سے سوال کیا گیا کہ ایک عورت کے لیے اس کی چچا زاد بہن کے منکوحہ ہونے کی صورت میں اس شخص سے نکاح کرنا کیسا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ یہ قطع رحمی ہے جو کہ درست نہیں۔

Hazrat Amro farmate hain keh Hazrat Jabir bin Zaid se sawal kiya gaya keh ek aurat ke liye uski chacha zad behen ke munkooha hone ki soorat mein us shakhs se nikah karna kaisa hai? Unhon ne farmaya keh yeh qata rehmi hai jo keh durust nahin.

يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، عَنْ حَبِيبٍ ، عَنْ عَمْرٍو ، عَنْ جَابِرِ بْنِ زَيْدٍ ، قَالَ : سُئِلَ هَلْ يَصْلُحُ لِلْمَرْأَةِ أَنْ تُزَوَّجَ عَلَى ابْنَةِ عَمِّهَا ؟ قَالَ : « تِلْكَ الْقَطِيعَةُ ، وَلَا تَصْلُحُ الْقَطِيعَةُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16777

"Hazrat Isa bin Talha narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) forbade marriage with a woman's close relatives in case of her death due to the fear of severing ties of kinship."

حضرت عیسیٰ بن طلحہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے قطع رحمی کے اندیشے سے کسی عورت کے منکوحہ ہونے کی صورت میں اس کی قریبی رشتہ دار خاتون سے نکاح کرنے سے منع فرمایا ہے۔

Hazrat Isa bin Talha farmate hain keh Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne qat rehmi ke andaishe se kisi aurat ke munkooha hone ki soorat mein uski qareebi rishtedar khatoon se nikah karne se mana farmaya hai.

ابْنُ نُمَيْرٍ ، عَنْ سُفْيَانَ ، حَدَّثَنِي خَالِدٌ الْفَأْفَأُ ، عَنْ عِيسَى بْنِ طَلْحَةَ ، قَالَ : « نَهَى رَسُولُ اللَّهِ ﷺ أَنْ تُنْكَحَ الْمَرْأَةُ عَلَى قَرَابَتِهَا مَخَافَةَ الْقَطِيعَةِ »