Hazrat Qatadah narrated that I wrote a letter to Hazrat Ibrahim asking him to tell me about the milk that proves the prohibition of marriage due to fosterage. So he wrote back to me that Hazrat Ali and Hazrat Abdullah (RA) used to say that fosterage, whether little or much, establishes the prohibition.
حضرت قتادہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت ابراہیم کو خط لکھا کہ وہ مجھے حرمت رضاعت کو ثابت کرنے والے دودھ کے متعلق بتادیں۔ تو انھوں نے میری طرف خط لکھا کہ حضرت علی اور حضرت عبداللہ (رض) فرمایا کرتے تھے کہ رضاعت تھوڑی ہو یا زیادہ اس سے حرمت ثابت ہوجاتی ہے۔
Hazrat Qatadah farmate hain ki maine Hazrat Ibrahim ko khat likha ki woh mujhe hurmat rizayat ko sabit karne wale doodh ke mutalliq bata den. To unhon ne meri taraf khat likha ki Hazrat Ali aur Hazrat Abdullah (RA) farmaya karte thay ki rizayat thodi ho ya zyada is se hurmat sabit hojati hai.
Hazrat Ibn Masood (may Allah be pleased with him) said that the prohibition of breastfeeding is established with a little or a lot of milk. Hazrat Mujahid said that I like the saying of Hazrat Ibn Masood (may Allah be pleased with him) very much.
حضرت ابن مسعود (رض) فرماتے ہیں کہ تھوڑے یا زیادہ دودھ سے حرمت رضاعت ثابت ہوجاتی ہے۔ حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ حضرت ابن مسعود (رض) کا قول مجھے زیادہ پسند ہے۔
Hazrat Ibn Masood (RA) farmate hain ke thore ya zyada doodh se hurmat rizayat sabit hojati hai. Hazrat Mujahid farmate hain ke Hazrat Ibn Masood (RA) ka qaul mujhe zyada pasand hai.
Hazrat Ibn Abbas (R.A) was asked whether if a woman breastfeeds a child once, would it establish fosterage? He said: when the child has suckled, that woman and her daughters become unlawful for him (to marry).
حضرت ابن عباس (رض) سے سوال کیا گیا کہ اگر عورت کسی بچے کو ایک چسکی دودھ پلائے تو کیا اس سے رضاعت ثابت ہوجاتی ہے، انھوں نے فرمایا کہ جب بچے نے منہ لگا لیا تو وہ عورت اور اس کی بیٹیاں اس کے لیے حرام ہوگئیں۔
Hazrat Ibn Abbas (RA) se sawal kiya gaya keh agar aurat kisi bache ko aik chuski doodh pilaye to kya is se razaat sabit hojati hai, unhon ne farmaya keh jab bache ne munh laga liya to woh aurat aur is ki betiyan us ke liye haram hogayin.
Hazrat Tawus (RA) narrates that previously, the limit for sanctity of consent was set at ten sips, but then it was declared that even one sip is enough to establish sanctity.
حضرت طاؤس فرماتے ہیں کہ پہلے حرمت رضاعت کے لیے دس چسکیوں کی شرط تھی، پھر کہا گیا کہ ایک چسکی سے بھی حرمت ثابت ہوجاتی ہے۔
Hazrat Taous farmate hain ke pehle hurmat e rizayat ke liye das chuskiyon ki shart thi, phir kaha gaya ke ek chuski se bhi hurmat sabit hojti hai.