Who said: A woman in postpartum bleeding should not be married until she becomes pure.
مَنْ قَالَ: النُّفَسَاءُ لَا تُزَوَّجُ حَتَّى تَطْهُرَ
English
Urdu اُردُو
Roman Urdu
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17445
According to Hazrat Shabi (R.A) and Hazrat Hammad (R.A), it is permissible to perform Nikah of a woman in Nifas before she becomes pure.
حضرت شعبی (رض) اور حضرت حماد (رض) کے نزدیک نفاس والی عورت کے لیے پاک ہونے سے پہلے نکاح کرنا درست ہے۔
Hazrat Shabi (RA) aur Hazrat Hammad (RA) ke nazdeek nifaas wali aurat ke liye pak hone se pehle nikah karna durust hai.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نَا عَبْدُ السَّلَامِ بْنُ حَرْبٍ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، وَحَمَّادٍ ، « أَنَّهُمَا كَانَا لَا يَرَيَانِ بَأْسًا لِلنُّفَسَاءِ أَنْ تُزَوَّجَ حَتَّى تَطْهُرَ »
English
Urdu اُردُو
Roman Urdu
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17446
Hazrat Shabi (R.A.) and Hazrat Masib bin Rafi (R.A.) state that a woman experiencing postpartum bleeding cannot contract marriage before the bleeding stops.
حضرت شعبی (رض) اور حضرت مسیب بن رافع (رض) فرماتے ہیں کہ نفاس والی عورت خون بند ہونے سے پہلے نکاح نہیں کرسکتی۔
Hazrat Shabi (RA) aur Hazrat Masib bin Rafi (RA) farmate hain keh nifas wali aurat khoon band hone se pehle nikah nahi karsakti.
حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، وَالْمُسَيِّبِ بْنِ رَافِعٍ ، أَنَّهُمَا قَالَا فِي النُّفَسَاءِ : « لَا تُزَوَّجُ حَتَّى يَذْهَبَ الدَّمُ »
English
Urdu اُردُو
Roman Urdu
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17447
Hazrat Hukm (R.A.) and Hazrat Hammad (R.A.) said that she can marry even if the bleeding has not stopped.
حضرت حکم (رض) اور حضرت حماد (رض) فرماتے ہیں کہ وہ شادی کرسکتی ہے خواہ خون بند نہ ہو۔
Hazrat Hukam (RA) aur Hazrat Hammad (RA) farmate hain ke woh shadi karsakti hai khawah khoon band na ho
حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنِ الْحَكَمِ ، وَحَمَّادٍ ، قَالَا فِي النُّفَسَاءِ : « تُزَوَّجُ وَإِنْ لَمْ يَذْهَبِ الدَّمُ »
English
Urdu اُردُو
Roman Urdu
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17448
Hazrat Hassan (R.A) considered it disliked to marry a woman in her postpartum period, but if someone does, then the marriage is valid.
حضرت حسن (رض) نفاس والی عورت کے نکاح کرنے کو مکروہ قرار دیتے تھے، لیکن اگر کرلے تو نکاح جائز ہے۔
Hazrat Hassan (Razi Allah Anhu) nifas wali aurat ke nikah karne ko makruh qarar dete thay, lekin agar karle to nikah jaiz hai.
حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « كَانَ يَكْرَهُهُ ، فَإِنْ تَزَوَّجَتْ فَالنِّكَاحُ جَائِزٌ »