13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


What they say about the man and woman who disagree on the dowry

‌مَا قَالُوا فِي الرَّجُلِ وَالْمَرْأَةِ يَخْتَلِفَانِ فِي الصَّدَاقِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17526

Hazrat Shabi (R.A.) said that the statement of a man is considered valid. Hazrat Hammad and Hazrat Zakwan (R.A.) said that if a woman's statement is about her dowry, which is less than the customary dowry, then her statement will be considered valid.

حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ مرد کا قول معتبر ہوگا اور حضرت حماد اور حضرت ذکوان (رض) فرماتے ہیں کہ اگر عورت کا قول مہر مثلی سے کم کا ہو تو عورت کا قول معتبر ہوگا۔

Hazrat Shabi (RA) farmate hain ke mard ka qaul motabar hoga aur Hazrat Hammad aur Hazrat Zakwan (RA) farmate hain ke agar aurat ka qaul mehr misli se kam ka ho to aurat ka qaul motabar hoga.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : « الْقَوْلُ قَوْلُ الرَّجُلِ ». وَقَالَ حَمَّادٌ ، وَابْنُ ذَكْوَانَ : « الْقَوْلُ قَوْلُهَا مَا بَيْنَهَا وَبَيْنَ مَهْرِ مِثْلِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17527

Hazrat Hassan (R.A) said that if the amount of Mahr agreed upon by the woman is less than the prescribed amount, then the woman's agreement will be considered valid.

حضرت حسن (رض) فرماتے ہیں کہ اگر عورت کا قول مہر مثلی سے کم کا ہو تو عورت کا قول معتبر ہوگا۔

Hazrat Hassan (RA) farmate hain keh agar aurat ka qoul mehr misli se kam ka ho tou aurat ka qoul motabar hoga.

حَدَّثَنَا مُعَاذُ بْنُ مُعَاذٍ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : قَالَ « هُوَ قَوْلُهَا مَا بَيْنَهَا ، وَبَيْنَ صَدَاقِ نِسَائِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17528

Hazrat Saeed bin Jubair and Hazrat Shabi (R.A) state that if a man married a woman with a prompt dowry and a deferred dowry, and then the man consummated the marriage, then the testimony would be established that he has given the dowry.

حضرت سعید بن جبیر اور حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ اگر آدمی نے عورت سے مہر آجل اور مہر عاجل کے بدلے نکاح کیا ، پھر آدمی نے دخول کرلیا تو گواہی اس بات پر قائم ہوگی کہ اس نے مہرا دا کردیا ہے۔

Hazrat Saeed bin Jubair aur Hazrat Shobi (Razi Allah Anhuma) farmate hain ke agar aadmi ne aurat se mehr aajil aur mehr aajil ke badle nikah kiya, phir aadmi ne dakhool karliya to gawahi iss baat par qaim hogi ke usne meher ada kardiya hai.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ السَّائِبِ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، وَعَنْ إِسْمَاعِيلَ بْنِ سَالِمٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَا : فِي رَجُلٍ تَزَوَّجَ امْرَأَةً عَلَى عَاجِلٍ أَوْ آجِلٍ فَدَخَلَ بِهَا قَالَا : « الْبَيِّنَةُ أَنَّهُ دَفَعَهُ إِلَيْهَا »