What they say about the man who acknowledges his wife's dowry while he is ill
مَا قَالُوا فِي الرَّجُلِ يُقِرُّ لِامْرَأَتِهِ بِصَدَاقِهَا فِي مَرَضِهِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17521
Hazrat Masrooq (R.A) said that if a person, who is on his death bed, fixes dowry for his wife, it is not correct (according to Shariah).
حضرت مسروق (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص مرض الموت میں بیوی کے لیے مہر کا اقرار کرے تو یہ درست نہیں۔
Hazrat Masrooq (RA) farmate hain keh agar koi shakhs marz-ul-maut mein biwi ke liye mehr ka iqrar kare to yeh durust nahin.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نَا هُشَيْمٌ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَمَّنْ حَدَّثَهُ ، عَنْ مَسْرُوقٍ أَنَّهُ قَالَ : فِي رَجُلٍ أَقَرَّ لِامْرَأَتِهِ بِصَدَاقِهَا فِي مَرَضِهِ قَالَ : « لَا يَجُوزُ ذَلِكَ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17522
Hazrat Masruq (may Allah be pleased with him) considered such a confession to be valid.
حضرت مسروق (رض) نے ایسے اقرار کو درست قرار دیا۔
Hazrat Masrooq (RA) ne aise iqrar ko durust qarar diya.
حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنِ الْعَوَّامِ ، أَنَّ مَسْرُوقًا « أَجَازَ إِقْرَارَهُ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17523
Hazrat Ibrahim (AS) says that it is permissible to express love like mine.
حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ مہر مثلی کا اقرار کرنا درست ہے۔
Hazrat Ibrahim (Razi) farmate hain ke mehr misli ka iqrar karna durust hai.
حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنِ ابْنِ أَبِي لَيْلَى ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « يَجُوزُ إِقْرَارُهُ لَهَا بِصَدَاقِ مِثْلِهَا »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17524
This confession is correct in the eyes of Hazrat Hasan (R.A).
حضرت حسن (رض) کے نزدیک ایسا اقرار درست ہے۔
Hazrat Hassan (RA) ke nazdeek aisa iqrar durust hai.
حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، « أَنَّهُ كَانَ يُجِيزُ ذَلِكَ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17525
Hazrat Shabi (R.A) said that such an acknowledgment is not valid for the husband because the woman is his heir, and there is no will for the heir.
حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ خاوند کے لیے ایسا اقرار درست نہیں کیونکہ عورت اس کی وارث ہے اور وارث کے لیے وصیت نہیں ہوتی۔
Hazrat Shabi (RA) farmate hain keh khawand ke liye aisa iqrar durust nahi kyunkay aurat us ki waris hai aur waris ke liye wasiyat nahi hoti.
حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ بَعْضِ أَصْحَابِهِ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، « أَنَّهُ كَانَ لَا يُجِيزُ إِقْرَارَهُ لَهَا لِأَنَّهَا وَارِثَةٌ ، وَلَا يَجُوزُ وَصِيَّةٌ لِوَارِثٍ »