13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


Who said there is no harm in marrying her even if he freed her for the sake of Allah?

‌مَنْ قَالَ: لَا بَأْسَ أَنْ يَتَزَوَّجَهَا، وَإِنْ أَعْتَقَهَا لِلَّهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16161

They did not see any harm in marrying the slave girl who was set free for Hazrat Hassan and Hazrat Ata Allah and used to say that this is a work of more reward.

حضرت حسن اور حضرت عطاء اللہ کے لیے آزاد کی جانے والی باندی سے نکاح کرنے میں کوئی حرج نہ سمجھتے تھے اور فرماتے تھے کہ یہ زیادہ ثواب کا کام ہے۔

Hazrat Hasan aur Hazrat Ataullah ke liye aazaad ki jaane wali bandi se nikah karne mein koi harj na samajhte thay aur farmate thay ke yeh zyada sawaab ka kaam hai.

عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَعَطَاءٍ ، كَانَا لَا يَرَيَانِ بِذَلِكَ بَأْسًا ، وَإِنْ أَعْتَقَهَا لِلَّهِ وَيَقُولَانِ : « هُوَ أَعْظَمُ لِلْأَجْرِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16162

When Hazrat Hasan was asked about marrying a slave girl who was going to be freed for the sake of Allah, he considered it permissible.

حضرت حسن سے جب اللہ کے لیے آزاد کی جانے والی باندی سے نکاح کے بارے میں سوال کیا جاتا تو وہ اس کو جائز قرار دیتے تھے۔

Hazrat Hassan se jab Allah ke liye azad ki jane wali bandi se nikah ke baare mein sawal kiya jata to woh us ko jaiz karar dete the.

عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، أَنَّهُ كَانَ إِذَا سُئِلَ عَنْ الرَّجُلِ يَعْتِقُ جَارِيَتَهُ وَيَتَزَوَّجُهَا « كَانَ لَا يَرَى بِذَلِكَ بَأْسًا ، وَإِنْ أَعْتَقَهَا لِلَّهِ »