14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


What is said about a man if he removes his wife, how many divorces does it count?

‌مَا قَالُوا: فِي الرَّجُلِ إِذَا خَلَعَ امْرَأَتَهُ، كَمْ يَكُونُ مِنَ الطَّلَاقِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18429

Hazrat Jumuah (ra) narrates that a woman sought khula (divorce initiated by the wife) from her husband. So Hazrat Usman (ra) declared one divorce pronounced by the husband.

حضرت جمہان (رض) فرماتے ہیں کہ ایک عورت نے اپنے خاوند سے خلع لیا تو حضرت عثمان (رض) نے اسے ایک طلاق قرار دیا۔

Hazrat Jihaan (RA) farmate hain keh aik aurat ne apne khaavind se khula liya to Hazrat Usman (RA) ne use aik talaq qarar diya.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ جُمْهَانَ ، « أَنَّ امْرَأَةً اخْتَلَعَتْ مِنْ زَوْجِهَا بِخُلْعِهَا فَجَعَلَهُ عُثْمَانُ تَطْلِيقَةً وَمَا سَمَّى »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18430

Hazrat Urwah (R.A) narrates that a Muslim man divorced his wife through Khula. Later, both regretted their decision. They appeared before Hazrat Usman (R.A), who stated that this (Khula) constituted one divorce (revocable), however, if a specific number of pronouncements were made, then it would be according to that number.

حضرت عروہ (رض) فرماتے ہیں کہ جمہان اسلمی (رض) نے ایک عورت سے خلع کیا، پھر دونوں کو افسوس ہوا، دونوں حضرت عثمان (رض) کی خدمت میں حاضر ہوئے تو انھوں نے فرمایا کہ یہ ایک طلاق ہے، البتہ اگر طلاق کی تعداد مقرر کردو تو وہ مقرر کردہ کے مطابق ہے۔

Hazrat Urwa (RA) farmate hain ke Jehan Islami (RA) ne ek aurat se khula kiya, phir donon ko afsos hua, donon Hazrat Usman (RA) ki khidmat mein hazir hue to unhon ne farmaya ke yeh ek talaq hai, albatta agar talaq ki tadad muqarrar kar do to woh muqarrar kardah ke mutabiq hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ قَالَ : خَلَعَ جُمْهَانُ الْأَسْلَمِيُّ امْرَأَةً ، ثُمَّ نَدِمَ ، وَنَدِمَتْ ، فَأَتَوْا عُثْمَانَ ، فَذَكَرُوا ذَلِكَ لَهُ ، قَالَ : فَقَالَ عُثْمَانُ : « هِيَ تَطْلِيقَةٌ إِلَّا أَنْ تَكُونَ سَمَّتْ شَيْئًا فَهُوَ مَا سَمَّتْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18431

Hazrat Usman (RA) said that khula is a divorce.

حضرت عثمان (رض) فرماتے ہیں کہ خلع ایک طلاق ہے۔

Hazrat Usman (RA) farmate hain ke khula ek talaq hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا حَفْصٌ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ جُمْهَانَ ، عَنْ عُثْمَانَ قَالَ : « الْخُلْعُ تَطْلِيقَةٌ بَائِنَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18432

Hazrat Hisham (R.A.) said that my father considered Khula (divorce initiated by wife) as one divorce.

حضرت ہشام (رض) فرماتے ہیں کہ میرے والد خلع کو ایک طلاق قرار دیتے تھے۔

Hazrat Hisham (Raz) farmate hain ke mere walid khula ko ek talaq qarar dete the.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنْ عُثْمَانَ قَالَ : « كَانَ أَبِي يَجْعَلُ الْخُلْعَ تَطْلِيقَةً بَائِنَةً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18433

Hazrat Saeed bin Musayyab (R.A.) narrates that Prophet Muhammad (peace be upon him) declared Khula (divorce initiated by wife) as one divorce (revocable).

حضرت سعید بن مسیب (رض) فرماتے ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے خلع کو ایک طلاق قرار دیا۔

Hazrat Saeed bin Musayyab (RA) farmate hain ki Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne khula ko ek talaq qarar diya.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ زَيْدٍ ، عَنْ دَاوُدَ بْنِ أَبِي عَاصِمٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، « أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ جَعَلَ الْخُلْعَ تَطْلِيقَةً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18434

Hazrat Abu Salamah (may Allah be pleased with him) said that khula is a divorce.

حضرت ابو سلمہ (رض) فرماتے ہیں کہ خلع ایک طلاق ہے۔

Hazrat Abu Salma (RA) farmate hain ke khula ek talaq hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ مُبَارَكٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ أَبِي سَلَمَةَ قَالَ : « الْخُلْعُ تَطْلِيقَةٌ بَائِنَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18435

Hazrat Abdullah (may Allah be pleased with him) said that one divorce is irrevocable only in the case of khula and ila.

حضرت عبداللہ (رض) فرماتے ہیں کہ ایک طلاق بائنہ صرف خلع اور ایلاء میں ہوتی ہے۔

Hazrat Abdullah (RA) farmate hain keh aik talaq baina sirf khula aur ilaa mein hoti hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ ، وَابْنُ عُيَيْنَةَ ، وَعَلِيُّ بْنُ هَاشِمٍ ، عَنِ ابْنِ أَبِي لَيْلَى ، عَنْ طَلْحَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ قَالَ : « لَا تَكُونُ تَطْلِيقَةً بَائِنَةً إِلَّا فِي فِدْيَةٍ ، أَوْ إِيلَاءٍ » إِلَّا أَنَّ عَلِيَّ بْنَ هَاشِمٍ قَالَ : عَنْ عَلْقَمَةَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18436

Hazrat Ibrahim, Hazrat Aamir, Hazrat Ata and Hazrat Saeed bin Jubair (RA) state that Khula is a single, irrevocable divorce.

حضرت ابراہیم، حضرت عامر ، حضرت عطاء اور حضرت سعید بن جبیر (رض) فرماتے ہیں کہ خلع ایک طلاق بائنہ ہے۔

Hazrat Ibrahim, Hazrat Aamir, Hazrat Ata aur Hazrat Saeed bin Jubair (RA) farmate hain ke khula ek talaq baina hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا شَرِيكٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، وَجَابِرٌ ، عَنْ عَامِرٍ ، وَعَطَاءٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ قَالَا : « الْخُلْعُ تَطْلِيقَةٌ بَائِنَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18437

Hazrat Ibrahim (R.A) said that Khula is a kind of irrevocable divorce and so are Ila and Mubarat.

حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ خلع ایک طلاق بائنہ ہے اور اسی طرح ایلاء اور مباراۃ بھی۔

Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain keh khula ek talaq baina hai aur isi tarah ila aur mubaraat bhi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « الْخُلْعُ تَطْلِيقَةٌ بَائِنَةٌ وَالْإِيلَاءُ ، وَالْمُبَارَأَةُ كَذَلِكَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18438

Hazrat Hassan (R.A) and Hazrat Saeed bin Musayyab (R.A) state that Khula is one revocable divorce.

حضرت حسن (رض) اور حضرت سعید بن مسیب (رض) فرماتے ہیں کہ خلع ایک طلاق بائنہ ہے۔

Hazrat Hassan (RA) aur Hazrat Saeed bin Musayyab (RA) farmate hain ke khula ek talaq baina hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ عَبَّادٍ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَسَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، وَيُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، فِي الرَّجُلِ يَخْلَعُ امْرَأَتَهُ قَالَا : « أَخْذُهُ الْمَالَ تَطْلِيقَةٌ بَائِنَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18439

Hazrat Ali (R.A) said that Khula is an irrevocable divorce, even if the woman herself opts for it.

حضرت علی (رض) فرماتے ہیں کہ خلع ایک طلاق بائنہ ہے خواہ عورت خود اختیار کرے۔

Hazrat Ali (RA) farmate hain keh khula ek talaq baina hai khawah aurat khud ikhtiyar kare.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ مُوسَى بْنِ مُسْلِمٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ قَالَ : قَالَ عَلِيٌّ : « إِذَا خَلَعَ الرَّجُلُ أَمْرَ امْرَأَتِهِ مِنْ عُنُقِهِ فَهِيَ وَاحِدَةٌ ، وَإِنِ اخْتَارَتْهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18440

Hazrat Qabeesa bin Dhuayb (R.A.) states that Khula is one divorce, if the woman wishes, she can remarry with a new dowry.

حضرت قبیصہ بن ذؤیب (رض) فرماتے ہیں کہ خلع ایک طلاق ہے، اگر عورت چاہے تو نئے مہر پر نکاح کرلے۔

Hazrat Qabeesa bin Zoaib (RA) farmate hain keh khula ek talaq hai, agar aurat chahe to naye mehr par nikah kar le.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا الْحَسَنُ بْنُ مُوسَى ، عَنْ شَيْبَانَ ، عَنْ يَحْيَى قَالَ : قَالَ قَبِيصَةُ بْنُ ذُؤَيْبٍ : « الْخُلْعُ تَطْلِيقَةٌ ، إِنْ شَاءَتْ تَزَوَّجَتْهُ بِصَدَاقٍ جَدِيدٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18441

Hazrat Shabi (may Allah be pleased with him) said: "Every separation for which compensation was taken is an irrevocable divorce."

حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں ہر وہ خلع جس کا عوض لیا گیا وہ ایک طلاق بائنہ ہے۔

Hazrat Shabi (RA) farmate hain har woh khula jis ka awaz liya gaya woh aik talaq baina hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ مُطَرِّفٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ قَالَ : « كُلُّ خُلْعٍ أُخِذَ عَلَيْهِ فِدَاءٌ فَهُوَ طَلَاقٌ ، وَهُوَ تَطْلِيقَةٌ بَائِنَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18442

Hazrat Shariah (R.A) said that every khula is a final divorce.

حضرت شریح (رض) فرماتے ہیں کہ ہر خلع ایک طلاق بائنہ ہے۔

Hazrat Shurai (RA) farmate hain ke har khula ek talaq baina hai.

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، عَنْ شُرَيْحٍ قَالَ : « كُلُّ خُلْعٍ تَطْلِيقَةٌ بَائِنَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18443

Hazrat Ata (رض) states that khula is an irrevocable divorce.

حضرت عطائ (رض) فرماتے ہیں کہ خلع ایک طلاق بائنہ ہے۔

Hazrat Ata (Raz) farmate hain keh khula aik talaq baina hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ قَالَ : « الْخُلْعُ تَطْلِيقَةٌ بَائِنَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18444

Hazrat Zuhri (may Allah be pleased with him) states that khula' is an irrevocable divorce.

حضرت زہری (رض) فرماتے ہیں کہ خلع ایک طلاق بائنہ ہے۔

Hazrat Zahri (RA) farmate hain ke khula ek talaq baina hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ قَالَ : « هُوَ تَطْلِيقَةٌ بَائِنَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18445

It is narrated on the authority of Hazrat Abu (RA) that he said that Khula is an irrevocable divorce.

حضرت ابی (رض) کی قراءت میں ہے وہ فرماتے ہیں کہ خلع ایک طلاق بائنہ ہے۔

Hazrat Abi (RA) ki qirat mein hai woh farmate hain ke khula ek talaq baina hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عُمَرُ بْنُ هَارُونَ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مَيْمُونٍ قَالَ : فِي قِرَاءَةِ أُبَيٍّ ، « الْخُلْعُ تَطْلِيقَةٌ بَائِنَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18446

Hazrat Makhool (may Allah be pleased with him) said that every woman whose ransom (fidiya) has been paid, she is the rightful owner of herself. She can return to her husband whenever she wants.

حضرت مکحول (رض) فرماتے ہیں کہ ہر وہ عورت جس کے نفس کا فدیہ دیا گیا ہو وہ اپنے نفس کی زیادہ حق دار ہے، وہ اپنی مرضی سے ہی پہلے خاوند کی طرف لوٹ سکتی ہے۔

Hazrat Makhool (RA) farmate hain keh har woh aurat jis ke nafs ka fidya diya gaya ho woh apne nafs ki zyada haqdar hai, woh apni marzi se hi pehle khawanad ki taraf laut sakti hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا الثَّقَفِيُّ ، عَنْ بُرْدٍ ، عَنْ مَكْحُولٍ قَالَ : « كُلُّ مُفْتَدِيَةٍ أَحَقُّ بِنَفْسِهَا ، لَا تَرْجِعُ إِلَى زَوْجِهَا إِلَّا أَنْ تَشَاءَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18447

Hazrat Makhool (may Allah be pleased with him) said that Khula is an irrevocable divorce.

حضرت مکحول (رض) فرماتے ہیں کہ خلع ایک طلاق بائنہ ہے۔

Hazrat Makhool (RA) farmate hain ke khula ek talaq baina hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا مُحَمَّدُ بْنُ يَزِيدَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ عَبْدِ الْعَزِيزِ ، عَنْ مَكْحُولٍ قَالَ : « الْخُلْعُ تَطْلِيقَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18448

Hazrat Usman (may Allah be pleased with him) said that Khula is a single, irrevocable divorce.

حضرت عثمان (رض) فرماتے ہیں کہ خلع ایک طلاق بائنہ ہے۔

Hazrat Usman (RA) farmate hain keh khula ek talaq baina hai.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، أَنَّ عُثْمَانَ بْنَ عَفَّانَ ، « جَعَلَ الْخُلْعَ تَطْلِيقَةً بَائِنَةً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18449

Hazrat Abu Salama (RA) said that khula is a kind of irreversible divorce.

حضرت ابو سلمہ (رض) فرماتے ہیں کہ خلع ایک طلاق بائنہ ہے۔

Hazrat Abu Salma (RA) farmate hain keh khula ek talaq baina hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنْ يَحْيَى ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ ، أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : « الْخُلْعُ تَطْلِيقَةٌ بَائِنَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18450

Hazrat Hassan (R.A.) said that Khula is a single, irrevocable divorce, and if the woman has stipulated any conditions for divorce, they will also be fulfilled.

حضرت حسن (رض) فرماتے ہیں کہ خلع ایک طلاق بائنہ ہے، اور اگر عورت نے کسی طلاق کی شرط لگائی تو وہ بھی ہوجائے گی۔

Hazrat Hassan (RA) farmate hain keh khula ek talaq baina hai, aur agar aurat ne kisi talaq ki shart lagayi to woh bhi hojayegi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ قَالَ : « الْخُلْعُ تَطْلِيقَةٌ بَائِنَةٌ ، وَمَا اشْتَرَطَتْ عَلَيْهِ مِنَ الطَّلَاقِ فَهُوَ لَهَا »