14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


What did they say: How long is the waiting period of a slave woman if she is divorced?

‌مَا قَالُوا: كَمْ عِدَّةُ الْأَمَةِ إِذَا طَلُقَتْ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18768

Hazrat Ali (R.A) said that the waiting period ('iddah) for a slave woman is two menstrual cycles. If she does not menstruate, then her waiting period is one and a half months.

حضرت علی (رض) فرماتے ہیں کہ باندی کی عدت دو حیض ہے۔ اگر اسے حیض نہ آتے ہوں تو اس کی عدت ڈیڑھ مہینہ ہے۔

Hazrat Ali (RA) farmate hain ke bandi ki iddat do haiz hai. Agar use haiz na aate hon to uski iddat ded mahina hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنْ حَبِيبٍ الْمُعَلِّمِ ، عَنِ الْحَسَنِ ، عَنْ عَلِيٍّ : « عِدَّةُ الْأَمَةِ حَيْضَتَانِ ، فَإِنْ لَمْ تَكُنْ تَحِيضُ فَشَهْرٌ وَنِصْفٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18769

Hazrat Sayyid bin Musayyib (may Allah be pleased with him) said that the waiting period ('iddah) for a slave woman is two menstrual cycles. If she does not menstruate, then she will observe a waiting period of one and a half months.

حضرت سید بن مسیب (رض) فرماتے ہیں کہ باندی کی عدت دو حیض ہے۔ اگر حیض نہ آتے ہوں تو وہ ڈیڑھ مہینہ کی عدت گزارے گی۔

Hazrat Syed bin Maseeb (RA) farmate hain ke bandi ki iddat do haiz hai. Agar haiz na aate hon to woh deyrrh mahine ki iddat guzary gi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ قَالَ : « عِدَّةُ الْأَمَةِ حَيْضَتَانِ ، فَإِنْ لَمْ تَكُنْ تَحِيضُ فَشَهْرٌ وَنِصْفٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18770

It is narrated from Prophet Abraham (peace be upon him) in the same way.

حضرت ابراہیم (رض) سے بھی یونہی منقول ہے۔

Hazrat Ibrahim (RA) se bhi younhi manqol hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ أَبِي مَعْشَرٍ ، مِثْلَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18771

Hazrat Salim bin Abdullah (R.A) stated that the waiting period ('iddah) for a female slave is two menstrual cycles. If she does not experience menstruation, then her waiting period is one and a half months.

حضرت سالم بن عبداللہ (رض) فرماتے ہیں کہ باندی کی عدت دو حیض ہے۔ اگر حیض نہ آتے ہوں تو وہ ڈیڑھ مہینہ کی عدت گزارے گی۔

Hazrat Salem bin Abdullah (RA) farmate hain ke bandi ki iddat do haiz hai. Agar haiz na aate hon to woh ded mahine ki iddat guzary gi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ ، عَنْ دَاوُدَ بْنِ قَيْسٍ ، قَالَ : سَأَلْتُ سَالِمَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ عَنْ عِدَّةِ الْأَمَةِ ، فَقَالَ : « حَيْضَتَانِ ، فَإِنْ لَمْ تَكُنْ تَحِيضُ فَشَهْرٌ وَنِصْفٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18772

Hazrat Ibrahim (AS) states that the waiting period ('iddah) for a slave woman is two menstrual cycles.

حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ باندی کی عدت دو حیض ہے۔

Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain ke bandi ki iddat do haiz hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « عِدَّةُ الْأَمَةِ حَيْضَتَانِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18773

Hazrat Hasan (R.A) said that the waiting period ('iddah) for a slave woman is two menstrual cycles. If she does not experience menstrual cycles, then her waiting period is one and a half months.

حضرت حسن (رض) فرماتے ہیں کہ باندی کی عدت دو حیض ہے۔ اگر حیض نہ آتے ہوں تو وہ ڈیڑھ مہینہ کی عدت گزارے گی۔

Hazrat Hassan (RA) farmate hain ke bandi ki iddat do haiz hai. Agar haiz na aate hon to woh daidh mahine ki iddat guzray gi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ قَالَ : « إِنْ كَانَتْ تَحِيضُ فَحَيْضَتَانِ ، وَإِنْ كَانَتْ لَا تَحِيضُ فَشَهْرٌ وَنِصْفٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18774

Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) said that the waiting period ('iddah) for a slave woman is two menstrual cycles. If she does not menstruate, then her waiting period is one and a half months.

حضرت ابن عمر (رض) فرماتے ہیں کہ باندی کی عدت دو حیض ہے۔ اگر حیض نہ آتے ہوں تو وہ ڈیڑھ مہینہ کی عدت گزارے گی۔

Hazrat Ibn Umar (RA) farmate hain ke bandi ki iddat do haiz hai. Agar haiz na aate hon to woh ded mahine ki iddat guzary gi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدَةُ بْنُ سُلَيْمَانَ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ مَطَرٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ قَالَ : « عِدَّةُ الْأَمَةِ حَيْضَتَانِ ، إِنْ كَانَتْ تَحِيضُ ، فَإِنْ لَمْ تَكُنْ تَحِيضُ فَشَهْرٌ وَنِصْفٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18775

Hazrat Umar bin Khattab (R.A) said that if I had the power to fix the waiting period of a slave woman to one menstruation and half, I would have definitely done so. A man said to him that it would be better if you fix their waiting period to one and a half months. Hazrat Umar (R.A) remained silent.

حضرت عمر بن خطاب (رض) فرماتے ہیں کہ اگر میں باندی کی عدت ایک حیض اور نصف مقرر کرنے کی طاقت رکھتا تو ضرور ایسا کردیتا۔ ایک آدمی نے ان سے کہا کہ اگر آپ ان کی عدت ڈیڑھ مہینہ مقرر کردیں تو زیادہ بہتر ہے۔ اس پر حضرت عمر (رض) نے سکوت اختیار فرمالیا۔

Hazrat Umar bin Khattab (RA) farmate hain keh agar main bandi ki iddat aik haiz aur nisf muqarrar karne ki taqat rakhta to zaroor aisa karta. Aik aadmi ne un se kaha keh agar aap un ki iddat deyarh mahina muqarrar kar den to zyada behtar hai. Is par Hazrat Umar (RA) ne sukut ikhtiyar farma liya.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ عُيَيْنَةَ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ أَوْسٍ ، يَقُولُ : أَخْبَرَنِي رَجُلٌ ، مِنْ ثَقِيفٍ يَقُولُ : سَمِعْتُ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ يَقُولُ : « لَوِ اسْتَطَعْتُ أَنْ أَجْعَلَ عِدَّةَ الْأَمَةِ حَيْضَةً وَنِصْفًا لَفَعَلْتُ »، فَقَالَ لَهُ رَجُلٌ : لَوْ جَعَلْتَهَا شَهْرًا وَنِصْفًا ، فَسَكَتَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18776

Hazrat Zahri (R.A) said that the waiting period of a slave woman is two menstrual cycles. If she does not have a menstrual cycle, then she will observe a waiting period of one and a half months.

حضرت زہری (رض) فرماتے ہیں کہ باندی کی عدت دو حیض ہے۔ اگر حیض نہ آتے ہوں تو وہ ڈیڑھ مہینہ کی عدت گزارے گی۔

Hazrat Zahri (RA) farmate hain ki bandi ki iddat do haiz hai. Agar haiz na aate hon to wo deyRh mahine ki iddat guzary gi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : « عِدَّةُ الْأَمَةِ حَيْضَتَانِ ، فَإِنْ لَمْ تَكُنْ تَحِيضُ فَشَهْرَانِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18777

Hazrat Dahq (may Allah be pleased with him) said that the waiting period ('iddah) of a slave girl who is close to puberty but has not yet menstruated is forty-five days. If she has started menstruating, then her waiting period is one menstrual cycle.

حضرت ضحاک (رض) فرماتے ہیں کہ ایسی باندی جو قریب البلوغ ہو اور اسے حیض نہ آتا ہو تو اس کی عدت پینتالیس دن ہیں۔ اگر اسے حیض آتا ہو تو اس کی عدت ایک حیض ہے۔

Hazrat Dahak (RA) farmate hain ke aisi bandi jo kareeb ul buloogh ho aur usay haiz na ata ho to us ki iddat paintalis din hain Agar usay haiz ata ho to us ki iddat aik haiz hai

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، عَنْ جُوَيْبِرٍ ، عَنِ الضَّحَّاكِ فِي الْأَمَةِ الَّتِي لَمْ تَحِضْ وَقَدْ رَاهَقَتْ : « عِدَّتُهَا خَمْسَةٌ وَأَرْبَعُونَ يَوْمًا ، فَإِنْ كَانَتْ تَحِيضُ فَعِدَّتُهَا حَيْضَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18778

Hazrat Ata (may Allah be pleased with him) said: "If a slave woman menstruates, then her waiting period is two menstrual cycles. And if she does not menstruate, then her waiting period is forty-five days."

حضرت عطائ (رض) فرماتے ہیں کہ اگر باندی کو حیض آتا ہو تو اس کی عدت دو حیض ہیں اور اگر اسے حیض نہ آتا ہو تو اس کی عدت پینتالیس دن ہیں۔

Hazrat Ata (RA) farmate hain ke agar bandi ko haiz aata ho to uski iddat do haiz hain aur agar use haiz na aata ho to uski iddat pentaalis din hain.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو سَعِيدٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، فِي عِدَّةِ الْأَمَةِ قَالَ : « إِنْ كَانَتْ تَحِيضُ فَحَيْضَتَانِ ، وَإِنْ لَمْ تَكُنْ تَحِيضُ فَعِدَّتُهَا خَمْسَةٌ وَأَرْبَعُونَ يَوْمًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18779

Hazrat Sha'bi (may Allah be pleased with him) said that the waiting period ('iddah) of a slave woman is half of the waiting period of a free woman.

حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ باندی کی عدت آزاد عورت کی عدت کا نصف ہے۔

Hazrat Shabi (RA) farmate hain ke bandi ki iddat azad aurat ki iddat ka nisf hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَسْبَاطُ بْنُ مُحَمَّدٍ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ قَالَ : « عِدَّةُ الْأَمَةِ مِثْلُ نِصْفِ عِدَّةِ الْحُرَّةِ »