14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


His saying, the Most High, 'And it is not lawful for them to conceal what Allah has created in their wombs'

‌قَوْلُهُ تَعَالَى ﴿وَلَا يَحِلُّ لَهُنَّ أَنْ يَكْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّهُ فِي أَرْحَامِهِنَّ﴾ [

Musannaf Ibn Abi Shaybah 19100

Hazrat Ikrama (R.A.) while interpreting the Quranic Verse { وَلاَ یَحِلُّ لَہُنَّ أَنْ یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّہُ فِی أَرْحَامِہِنَّ } states that it refers to menstruation. And Hazrat Khalid (R.A.) states that it refers to blood.

حضرت عکرمہ (رض) قرآن مجید کی آیت { وَلاَ یَحِلُّ لَہُنَّ أَنْ یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّہُ فِی أَرْحَامِہِنَّ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد حیض ہے اور حضرت خالد فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خون ہے۔

Hazrat Akrma (RA) Quran Majeed ki ayat { wala yahil-lu lahunna an yaktumna ma khalaq Allah fi arhamihinna } ki tafseer mein farmate hain ke is se murad haiz hai aur Hazrat Khalid farmate hain ke is se murad khoon hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا إِسْمَاعِيلُ ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ خَالِدٍ الْحَذَّاءِ ، عَنْ عِكْرِمَةَ ، فِي قَوْلِهِ : ﴿ وَلَا يَحِلُّ لَهُنَّ أَنْ يَكْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّهُ فِي أَرْحَامِهِنَّ ﴾ [ البقرة : ٢٢٨ ]، قَالَ : « الْحَيْضُ »، ثُمَّ قَالَ خَالِدٌ : « الدَّمُ »، وَقَالَ الْآخَرُ : « الْحَيْضُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 19101

Hazrat Mujahid (may Allah be pleased with him) in his commentary on the verse of the Holy Quran {وَلَا یَحِلُّ لَهُمْ أَنْ یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّهُ فِی أَرْحَامِهِنَّ} says that it refers to pregnancy and menstruation, and Hazrat Ibrahim (may Allah be pleased with him) says that it refers to menstruation.

حضرت مجاہد (رض) قرآن مجید کی آیت { وَلاَ یَحِلُّ لَہُنَّ أَنْ یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّہُ فِی أَرْحَامِہِنَّ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد حمل اور حیض ہے اور حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ اس سے مراد حیض ہے۔

Hazrat Mujahid (RA) Quran Majeed ki ayat { wa la yahillu lahunna an yaktumna ma khalaq Allah fi arhamihinna } ki tafseer mein farmate hain keh iss se murad hamal aur haiz hai aur Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain keh iss se murad haiz hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ مُطَرِّفٍ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، وَإِبْرَاهِيمَ ، قَالَ أَحَدُهُمَا : « الْحَبَلُ »، وَقَالَ الْآخَرُ : « الْحَيْضُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 19102

Hazrat Mujahid (RA) in the commentary of the Holy Quran's verse { وَلاَ یَحِلُّ لَہُنَّ أَنْ یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّہُ فِی أَرْحَامِہِنَّ } states that it means that a woman should not claim to be pregnant when she is not. Or that she should not claim to be menstruating when she is not.

حضرت مجاہد (رض) قرآن مجید کی آیت { وَلاَ یَحِلُّ لَہُنَّ أَنْ یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّہُ فِی أَرْحَامِہِنَّ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد یہ ہے کہ عورت یہ کہے کہ میں حاملہ ہوں حالانکہ وہ حاملہ نہ ہو۔ یا وہ یہ کہے کہ میں حائل ہونے والی ہوں حالانکہ وہ حائل ہونے والی نہ ہو۔

Hazrat Mujahid (RA) Quran Majeed ki ayat { walaa yahil-lu lahunna an yaktumna ma khalaqal laahu fee arhamihinna } ki tafseer mein farmate hain keh iss se muraad yeh hai keh aurat yeh kahe keh mein hamila hun halanke woh hamila na ho. Ya woh yeh kahe keh mein hael hone wali hun halanke woh hael hone wali na ho.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو خَالِدٍ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنِ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ قَالَ : " أَنْ تَقُولَ : أَنَا حَامِلٌ ، وَلَيْسَتْ بِحَامِلٍ ، أَوْ تَقُولَ : أَنَا حَائِلٌ ، وَلَيْسَتْ بِحَائِلٍ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 19103

Hazrat Ibn Abbas (R.A) in the explanation of the verse of the Holy Quran { وَلاَ یَحِلُّ لَہُنَّ أَنْ یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّہُ فِی أَرْحَامِہِنَّ } states that it refers to menstruation and pregnancy, and Hazrat Ibrahim says that it refers to pregnancy.

حضرت ابن عباس (رض) قرآن مجید کی آیت { وَلاَ یَحِلُّ لَہُنَّ أَنْ یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّہُ فِی أَرْحَامِہِنَّ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مرادحیض اور حمل ہے اور حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اس سے مراد حمل ہے۔

Hazrat Ibn Abbas (RA) Quran Majeed ki ayat { walaa yahil-lu la-hunna an yaktumna ma khalaq Allah fi arhamihinna } ki tafseer mein farmate hain keh iss se murad haiz aur hamal hai aur Hazrat Ibrahim farmate hain keh iss se murad hamal hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ عُبَيْدَةَ ، عَنِ ابْنِ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ : « الْحَيْضُ وَالْحَبَلُ »، وَقَالَ إِبْرَاهِيمُ : « الْحَبَلُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 19104

Hazrat Zahak, in his commentary on the Holy Quran's verse { وَلاَ یَحِلُّ لَہُنَّ أَنْ یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّہُ فِی أَرْحَامِہِنَّ }, states that it refers to menstruation and pregnancy.

حضرت ضحاک قرآن مجید کی آیت { وَلاَ یَحِلُّ لَہُنَّ أَنْ یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّہُ فِی أَرْحَامِہِنَّ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراداولاد اور حیض ہے۔

Hazrat Dahak Quran Majeed ki ayat { wala yahil la hunna an yaktumna ma khalaq Allah fi arhami hinna } ki tafseer mein farmate hain ke is se murad aulad aur haiz hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدَةُ ، عَنْ جُوَيْبِرٍ ، عَنِ الضَّحَّاكِ قَالَ : « الْوَلَدُ ، وَالْحَيْضُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 19105

In interpreting the verse of the Holy Quran {وَلَا يَحِلُّ لَهُنَّ أَنْ يَكْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّهُ فِي أَرْحَامِهِنَّ}, Hazrat Mujahid (may Allah have mercy on him) states that it is not permissible for a divorced woman to say that she is menstruating when she is not, nor is it permissible for her to say that she is pregnant when she is not. And when she is pregnant, it is not permissible for her to say that she is not pregnant.

حضرت مجاہد قرآن مجید کی آیت { وَلاَ یَحِلُّ لَہُنَّ أَنْ یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّہُ فِی أَرْحَامِہِنَّ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مرادیہ ہے کہ طلاق شدہ عورت کے لیے یہ کہنا حلال نہیں کہ میں حائضہ ہوں حالانکہ وہ حائضہ نہ ہو اور یہ کہنا بھی جائز نہیں کہ میں حاملہ ہوں حالانکہ وہ حاملہ نہ ہو اور جب وہ حاملہ ہو تو یہ کہنا درست نہیں کہ میں حاملہ نہیں ہوں۔

Hazrat Mujahid Quran Majeed ki ayat { walaa yahil-lu lahunna an yaktumna ma khalaqallahu fi arhamihinna } ki tafseer mein farmate hain ki is se murad yeh hai ki talaq shuda aurat ke liye yeh kehna halal nahi ki mein haizah hun halankeh woh haizah na ho aur yeh kehna bhi jaiz nahi ki mein hamil hun halankeh woh hamil na ho aur jab woh hamil ho to yeh kehna durust nahi ki mein hamil nahi hun.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا شَبَابَةُ ، عَنْ وَرْقَاءَ ، عَنِ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، ﴿ وَلَا يَحِلُّ لَهُنَّ أَنْ يَكْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّهُ فِي أَرْحَامِهِنَّ ﴾ [ البقرة : ٢٢٨ ] قَالَ : " لَا يَحِلُّ لِلْمُطَلَّقَةِ أَنْ تَقُولَ : إِنِّي حَائِضٌ ، وَلَيْسَتْ بِحَائِضٍ ، وَلَا تَقُولُ : إِنِّي حُبْلَى ، وَلَيْسَتْ بِحُبْلَى ، وَلَا تَقُولُ : لَسْتُ بِحُبْلَى ، وَهِيَ حُبْلَى "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 19106

Hazrat Mujahid, in his exegesis of the Quranic verse { وَلاَ یَحِلُّ لَہُنَّ أَنْ یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّہُ فِی أَرْحَامِہِنَّ }, states that it refers to pregnancy and menstruation, while Hazrat Ibrahim suggests that it pertains specifically to menstruation.

حضرت مجاہد قرآن مجید کی آیت { وَلاَ یَحِلُّ لَہُنَّ أَنْ یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّہُ فِی أَرْحَامِہِنَّ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مرادحمل اور حیض ہے اور حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اس سے مراد حیض ہے۔

Hazrat Mujahid Quran Majeed ki ayat { wala yahillu lahunna an yaktumna ma khalaq Allah fi arhamihinna } ki tafseer mein farmate hain keh is se murad hamal aur haiz hai aur Hazrat Ibrahim farmate hain keh is se murad haiz hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ الْوَهَّابِ الثَّقَفِيُّ ، عَنْ خَالِدٍ ، عَنْ عِكْرِمَةَ ، ﴿ وَلَا يَحِلُّ لَهُنَّ أَنْ يَكْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّهُ فِي أَرْحَامِهِنَّ ﴾ [ البقرة : ٢٢٨ ] قَالَ : « الْحَبَلُ ، وَالْحَيْضُ » وَقَالَ إِبْرَاهِيمُ : « الْحَيْضُ وَحْدَهُ »