Hazrat Saeed bin Musayyab (RA) says that when a child understands prayer and fasting, then his divorce is valid and Hazrat Hassan (RA) says that his divorce is not valid until he becomes an adult.
حضرت سعید بن مسیب (رض) فرماتے ہیں کہ جب بچے کو نماز اور روزے کی تمیز ہوجائے تو اس کی طلاق درست ہے اور حضرت حسن (رض) فرماتے ہیں کہ اس کے بالغ ہونے تک اس کی طلاق نہیں ہوتی۔
Hazrat Saeed bin Musayyab (RA) farmate hain ke jab bachay ko namaz aur rozey ki tameez ho jaye to us ki talaq durust hai aur Hazrat Hassan (RA) farmate hain ke us ke baligh hone tak us ki talaq nahi hoti.
Hazrat Ismail bin Anzi (R.A) narrates: I was a young boy, I gave a divorce (Talaq) and I asked Hazrat Saeed bin Musayyab (R.A) about it, so he said: If you have learned to pray and have fasted in Ramadan, then your divorce is valid.
حضرت اسماعیل بن عنزی (رض) فرماتے ہیں کہ میں ایک نابالغ بچہ تھا، میں نے طلاق دے دی اور اس بارے میں حضرت سعید بن مسیب (رض) سے سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ اگر تم نے نماز یاد کرلی ہے اور رمضان کے روزے رکھے ہیں تو تمہاری طلاق جائز ہے۔
Hazrat Ismail bin Unzi (RA) farmate hain keh main aik nabaligh bachcha tha, maine talaq de di aur is bare mein Hazrat Saeed bin Musayyab (RA) se sawal kiya to unhon ne farmaya keh agar tum ne namaz yaad kar li hai aur Ramzan ke roze rakhe hain to tumhari talaq jaiz hai.
Hazrat Ali bin Malik (may Allah be pleased with him) narrates that I asked Hazrat Shabi (may Allah be pleased with him) that if a child gives three divorces, what is the ruling? He said that if he does not understand that three divorces result in separation, then I do not consider it anything.
حضرت علی بن مالک (رض) فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت شعبی (رض) سے سوال کیا کہ اگر کوئی بچہ تین طلاقیں دے دے تو کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ اگر اسے اس بات کی سمجھ نہ ہوتی کہ تین طلاقوں سے جدائی ہوجاتی ہے تو میں اسے کچھ نہ سمجھتا۔
Hazrat Ali bin Malik (RA) farmate hain ke maine Hazrat Shuabi (RA) se sawal kiya ke agar koi bachcha teen talaaqain de de to kya hukm hai? Unhon ne farmaya ke agar use is baat ki samajh na hoti ke teen talaaqon se judai ho jati hai to main use kuch na samjhta.
Hazrat Zahaq (R.A) said: Keep the Nikah of children a secret. And he said: Every divorce is permissible except the divorce of a woman in her Iddah and the divorce of a person who is delirious, meaning in a disease in which a person starts talking nonsense.
حضرت ضحاک (رض) فرماتے ہیں کہ بچوں کے نکاح کو پوشیدہ رکھو۔ اور فرماتے ہیں کہ ہر طلاق جائز ہے سوائے معتوہ اور ایسے شخص کی طلاق جسے برسم ہو یعنی ایسی بیماری میں جس میں انسان الٹی سیدھی باتیں کرنے لگتا ہے۔
Hazrat Dahak (RA) farmate hain ke bachon ke nikah ko poshida rakho. Aur farmate hain ke har talaq jaiz hai siwaye mutwa aur aise shaks ki talaq jise barsam ho yani aisi bimari mein jis mein insan ulti seedhi baatein karne lagta hai.
Hazrat Qaqaa (RA) narrates that I asked Hazrat Ibrahim (RA) about divorce due to a child, then he said that it is nothing (of concern) and women are abundant.
حضرت قعقاع (رض) فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت ابراہیم (رض) سے بچے کی طلاق کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ یہ کوئی چیز نہیں اور عورتیں بہت ہیں۔
Hazrat Qaqaa (RA) farmate hain keh maine Hazrat Ibrahim (RA) se bachay ki talaq ke bare mein sawal kiya to unhon ne farmaya keh yeh koi cheez nahin aur auratain bahut hain.
Hazrat Ibrahim (RA) states that the predecessors used to conduct the marriages of children and kept the Nikah hidden from them, fearing that the word of divorce might not come out of their mouths. Hazrat Sufian (RA) states that if the word of divorce had even come out of their mouths, they would not have understood anything.
حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ اسلاف بچوں کی شادیاں کرادیا کرتے تھے اور نکاح کو ان سے پوشیدہ رکھتے تھے کہ کہیں ان کی زبان پر طلاق جاری نہ ہوجائے۔ حضرت سفیان (رض) فرماتے ہیں کہ اگر طلاق کا لفظ ان کی زبان پر آبھی جاتا تو اسے کچھ نہیں سمجھتے تھے۔
Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain keh aslaaf bachon ki shaadiyan karadiya karte thay aur nikah ko in se poshida rakhte thay keh kahin in ki zabaan par talaq jari na ho jaey. Hazrat Sufyan (RA) farmate hain keh agar talaq ka lafz in ki zabaan par abi jata to ise kuch nahin samajhte thay.
Hazrat Sha'bah (may Allah be pleased with him) narrates that I asked Hazrat Hakam (may Allah be pleased with him) and Hazrat Hammad (may Allah be pleased with him) about the divorce of a child, then they said that it is not correct.
حضرت شعبہ (رض) فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم (رض) اور حضرت حماد (رض) سے بچے کی طلاق کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ یہ درست نہیں۔
Hazrat Shubah (RA) farmate hain keh maine Hazrat Hukm (RA) aur Hazrat Hammad (RA) se bachay ki talaq ke bare mein sawal kiya to unhon ne farmaya keh yeh durust nahin.