Who said: His testimony is not valid if he repents
مَنْ قَالَ: لَا تَجُوزُ شَهَادَتُهُ إِذَا تَابَ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 20652
Hazrat Shariah (R.A) said, when Hadd-e-Qazf is applied on a person, his witness will not be accepted, and his repentance is between him and Allah.
حضرت شریح فرماتے ہیں کہ جب کسی شخص پر حدِ قذف جاری ہو تو اس کی گواہی قبول نہیں کی جائے گی اور اس کی توبہ اللہ کا اور اس کا معاملہ ہے۔
Hazrat Sharaeh farmate hain ke jab kisi shakhs par hadd e qazf jari ho to us ki gawahi qubool nahi ki jaye gi aur us ki tauba Allah ka aur us ka mamla hai
Hazrat Shariah states that if a person is accused of adultery, their testimony will not be accepted, and their repentance is a matter between them and Allah.
حضرت شریح فرماتے ہیں کہ جب کسی شخص پر حدِ قذف جاری ہو تو اس کی گواہی قبول نہیں کی جائے گی اور اس کی توبہ اللہ کا اور اس کا معاملہ ہے۔
Hazrat Sharaeh farmate hain keh jab kisi shakhs par hadd e qazaf jari ho tou us ki gawahi qubool nahin ki jaye gi aur us ki touba Allah ka aur us ka mamla hai
Hazrat Abu Haitham narrates that Hazrat Ibrahim and Hazrat Shabi were discussing about the testimony of an accuser. Hazrat Ibrahim said that his testimony would not be accepted. Hazrat Shabi asked the reason. Hazrat Ibrahim said that you don't know whether he has repented or not.
حضرت ابو ہیثم فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم اور حضرت شعبی تہمت لگانے والے کی گواہی کے بارے میں بات کررہے تھے، حضرت ابراہیم نے فرمایا کہ اس کی گواہی قبول نہیں کی جائے گی، حضرت شعبی نے اس کی وجہ پوچھی تو حضرت ابراہیم نے فرمایا کہ آپ نہیں جانتے کہ اس نے توبہ کی ہے یا نہیں کی۔
Hazrat Abu Haitham farmate hain keh Hazrat Ibrahim aur Hazrat Shabi tohmat lagane wale ki gawahi ke bare mein baat kar rahe the, Hazrat Ibrahim ne farmaya keh uski gawahi qubool nahi ki jayegi, Hazrat Shabi ne uski wajah poochi to Hazrat Ibrahim ne farmaya keh aap nahi jante keh usne tauba ki hai ya nahi ki.
Hazrat Hassan (peace be upon him) says that when the punishment of slander is carried out on someone, then his testimony will not be accepted and his repentance is a matter between him and Allah.
حضرت حسن فرماتے ہیں کہ جب کسی شخص پر حدِ قذف جاری ہو تو اس کی گواہی قبول نہیں کی جائے گی اور اس کی توبہ اللہ کا اور اس کا معاملہ ہے۔
Hazrat Hassan farmate hain keh jab kisi shakhs par hadd e qazf jari ho to us ki gawahi qabool nahi ki jaye gi aur us ki tauba Allah ka aur us ka mamla hai
Hazrat Hassan and Hazrat Saeed bin Musayyab state that if the punishment of slander is invoked against someone, their testimony will not be accepted. Their repentance is between them and Allah.
حضرت حسن اور حضرت سعید بن مسیب فرماتے ہیں کہ جب کسی شخص پر حدِ قذف جاری ہو تو اس کی گواہی قبول نہیں کی جائے گی اور اس کی توبہ اللہ کا اور اس کا معاملہ ہے۔
Hazrat Hassan aur Hazrat Saeed bin Musayyab farmate hain ke jab kisi shakhs par hadd e qazf jari ho to us ki gawahi qubool nahin ki jaye gi aur us ki tauba Allah ka aur us ka mamla hai.
Hazrat Abdullah bin Amr (RA) narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said that all Muslims are just (meaning their testimony will be accepted in favor of one another) except those on whom a Hadd punishment has been executed due to a crime.
حضرت عبداللہ بن عمرو (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ تمام مسلمان عدول ہیں (یعنی ان کی گواہی ایک دوسرے کے حق میں قبول کی جائے گی ) سوائے ان کے جن پر کسی جرم میں حد جاری ہوئی ہو۔
Hazrat Abdullah bin Amro (RA) farmate hain keh Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh tamam Musalman adol hain (yani in ki gawahi aik doosre ke haq mein qubool ki jaye gi) siwaye in ke jin per kisi jurm mein had jari hui ho.
Hazrat Abraham states that if the punishment of accusing someone of adultery is carried out on someone, then their testimony will not be accepted, and their repentance is a matter between them and Allah.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جب کسی شخص پر حدِ قذف جاری ہو تو اس کی گواہی قبول نہیں کی جائے گی اور اس کی توبہ اللہ کا اور اس کا معاملہ ہے۔
Hazrat Ibrahim farmate hain keh jab kisi shakhs par hadd e qazf jari ho to us ki gawahi qabool nahi ki jaye gi aur us ki tauba Allah ka aur us ka mamla hai