17.
Book of Transactions and Judgments
١٧-
كِتَابُ الْبُيُوعِ وَالْأَقْضِيَةِ
Regarding women's testimony in emancipation, debt, and divorce cases.
فِي شَهَادَةِ النِّسَاءِ فِي الْعِتْقِ وَالدَّيْنِ وَالطَّلَاقِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 22681
Hazrat Shariah (R.A) used to accept (consider valid) the testimony of two women in the matter of emancipation.
حضرت شریح (رض) آزادی کے معاملہ میں دو عورتوں کی گواہی قبول فرماتے (جائز قرار دیتے) تھے۔
Hazrat Shariah (RA) azadi ke mamle mein do aurton ki gawahi qubool farmate (jaiz karar dete) thay.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، عَنْ شُرَيْحٍ : « أَنَّهُ أَجَازَ شَهَادَةَ امْرَأَتَيْنِ فِي عِتْقٍ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 22682
Hazrat Shuraih (R.A.) used to accept (consider valid) the testimony of two women in the matter of freeing a slave if they were accompanied by a man.
حضرت شریح (رض) دو عورتوں کی گواہی عتق کے معاملہ میں قبول فرما (جائز قرار فرما) لیتے تھے اگر ان کے ساتھ ایک مرد بھی ہو۔
Hazrat Shariah (RA) do aurton ki gawahi ataq ke mamle mein qubool farma (jaiz karar farma) lete thay agar un ke sath ek mard bhi ho.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، عَنْ شُرَيْحٍ : « أَنَّهُ أَجَازَ شَهَادَةَ امْرَأَتَيْنِ فِي عِتْقِ إِحْدَاهُمَا خَالَتُهُ يَعْنِي مَعَهُنَّ رَجُلٌ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 22683
Hazrat Ibrahim states that the testimony of women is valid with men in matters of emancipation, religion and wills.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ عورتوں کی گواہی مردوں کے ساتھ آزادی، دین اور وصیت میں جائز ہے۔
Hazrat Ibrahim farmate hain keh aurton ki gawahi mardon ke sath azadi, deen aur wasiyat mein jaiz hai.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « تَجُوزُ شَهَادَةُ النِّسَاءِ فِي الْعَتَاقَةِ وَالدَّيْنِ وَالْوَصِيَّةِ يَعْنِي مَعَ الرَّجُلِ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 22684
Hazrat Shariah considered women's testimony permissible in matters of rights.
حضرت شریح عورتوں کی گواہی حقوق میں جائز قرار دیتے تھے۔
Hazrat Shariah auraton ki gawahi haqooq mein jaiz karar dete thay.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا إِسْرَائِيلُ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عَامِرٍ ، عَنْ شُرَيْحٍ : « أَنَّهُ كَانَ يُجِيزُ شَهَادَةَ النِّسَاءِ فِي الْحُقُوقِ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 22685
Hazrat Makhool states that the testimony of women is not permissible except in matters of Deen (religion).
حضرت مکحول فرماتے ہیں کہ عورتوں کی گواہی دین کے علاوہ معاملات میں جائز نہیں۔
Hazrat Makhool farmate hain ke aurton ki gawahi dain ke ilawa maamlaat mein jaiz nahi.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ بُرْدٍ ، عَنْ مَكْحُولٍ ، قَالَ : « لَا تَجُوزُ شَهَادَةُ النِّسَاءِ إِلَّا فِي الدَّيْنِ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 22686
Hazrat Dahak (may Allah be pleased with him) considered the testimony of women to be permissible.
حضرت ضحاک (رض) عورتوں کی گواہی کو جائز قرار دیتے تھے۔
Hazrat Dahak (RA) aurton ki gawahi ko jaiz karar dete thay.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدَةُ ، عَنْ جُوَيْبِرٍ ، عَنِ الضَّحَّاكِ ، قَالَ : « يُجِيزُ شَهَادَةَ النِّسَاءِ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 22687
Hazrat Hasan said that the testimony of two women is valid in matters of religion and necessities.
حضرت حسن فرماتے ہیں کہ دین اور جو چیزیں ضروری ہوں ان میں دو عورتوں کی گواہی جائز ہے۔
Hazrat Hassan farmate hain keh deen aur jo cheezain zaroori hon un mein do aurton ki gawahi jaiz hai.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ مُبَارَكٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « تَجُوزُ شَهَادَتُهُمْ فِي الدَّيْنِ ، وَفِيمَا لَا بُدَّ مِنْهُ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 22688
It was asked from Hazrat Mughirah bin Shubah, "In the matter of divorce, is the testimony of two women acceptable with a man?" He said, "Yes."
حضرت مغیرہ بن سعید سے دریافت کیا گیا کہ طلاق کے معاملہ میں مرد کے ساتھ دو عورتوں کی گواہی معتبر ہے ؟ فرمایا : ٹھیک ہے۔
Hazrat Mughira bin Saeed se daryaft kiya gaya keh talaq ke mamle mein mard ke sath do aurton ki gawahi motabar hai? Farmaya: Theek hai.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ أَبِي خَالِدٍ ، قَالَ : سَأَلَ الْمُغِيرَةُ بْنُ سَعِيدٍ الشَّعْبِيَّ : أَتَجُوزُ شَهَادَةُ الرَّجُلِ وَالْمَرْأَتَيْنِ فِي الطَّلَاقِ ؟ قَالَ : « نَعَمْ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 22689
Hazrat Umar (R.A) considered the testimony of women admissible (valid) in divorce cases.
حضرت عمر (رض) طلاق کے معاملہ میں عورتوں کی گواہی کو جائز (نافذ) قرا ر دیتے تھے۔
Hazrat Umar (RA) talaq ke mamle mein auraton ki gawahi ko jaiz (nafiz) qarar dete thay.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا جَرِيرُ بْنُ حَازِمٍ ، عَنِ الزُّبَيْرِ بْنِ الْخِرِّيتِ ، عَنْ أَبِي لَبِيدٍ ، أَنَّ عُمَرَ : « أَجَازَ شَهَادَةَ النِّسَاءِ فِي الطَّلَاقِ »