17.
Book of Transactions and Judgments
١٧-
كِتَابُ الْبُيُوعِ وَالْأَقْضِيَةِ


Testimony of polytheists against one another.

‌شَهَادَةُ أَهْلِ الشِّرْكِ بَعْضِهِمْ عَلَى بَعْضٍ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 22868

Hazrat Umar bin Abdul Aziz (R.A.) accepted the testimony of a Zoroastrian against a Jew and a Christian.

حضرت عمر بن عبد العزیز (رض) نے مجوسی کی یہودی اور نصرانی کے خلاف گواہی قبول کی۔

Hazrat Umar bin Abdul Aziz (RA) ne Majoosi ki Yahodi aur Nasrani ke khilaf gawahi qubool ki.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مَيْمُونٍ ، عَنْ عُمَرَ بْنِ عَبْدِ الْعَزِيزِ : « أَنَّهُ أَجَازَ شَهَادَةَ مَجُوسِيٍّ عَلَى يَهُودِيٍّ ، أَوْ نَصْرَانِيٍّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 22869

Hazrat Shuraih used to accept the testimony of some of the people of the book and reject the testimony of others.

حضرت شریح اہل کتاب میں سے بعض کی گواہی بعض پر قبول فرماتے تھے۔

Hazrat Shariah ahl e kitab mein se baz ki gawahi baz par qubool farmate thay.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ أَبِي حُصَيْنٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ وَثَّابٍ ، عَنْ شُرَيْحٍ : « أَنَّهُ كَانَ يُجِيزُ شَهَادَةَ أَهْلِ الْكِتَابِ بَعْضِهِمْ عَلَى بَعْضٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 22870

Hazrat Amir accepted the testimony of a Jew against a Christian and of a Christian against a Jew.

حضرت عامر نے یہودی کی نصرانی پر اور نصرانی کی یہودی پر گواہی قبول فرمائی۔

Hazrat Aamir ne Yahoodi ki Nasrani par aur Nasrani ki Yahoodi par gawahi qubool farmaai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ عِيسَى بْنِ أَبِي عَزَّةَ ، عَنْ عَامِرٍ : « أَنَّهُ أَجَازَ شَهَادَةَ يَهُودِيٍّ عَلَى نَصْرَانِيٍّ ، أَوْ نَصْرَانِيٍّ عَلَى يَهُودِيٍّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 22871

Hazrat Ibn Sirin said that I was present in the service of Hazrat Shariah, you accepted the testimony of some of the polytheists after seeing the dust on their feet.

حضرت ابن سیرین فرماتے ہیں کہ میں حضرت شریح کی خدمت میں حاضر تھا، آپ نے مشرکوں میں سے بعض کے قدموں پر غبار دیکھ کر ان کی گواہی قبول فرمائی۔

Hazrat Ibn Sireen farmate hain keh mein Hazrat Shurai ki khidmat mein hazir tha, aap ne mushrikon mein se baz ke qadmon par ghubar dekh kar un ki gawahi qubool farmai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا خَالِدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ بُكَيْرٍ السُّلَمِيُّ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ ، قَالَ : « شَهِدْتُ شُرَيْحًا أَجَازَ شَهَادَةَ قَوْمٍ مِنْ أَهْلِ الشِّرْكِ بَعْضِهِمْ عَلَى بَعْضٍ بِخِفَافِهِمْ نَقْعٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 22872

Hazrat Ibrahim Al-Saigh narrates that I asked Hazrat Nafi about the permissibility of some people testifying on behalf of others regarding certain matters in the People of the Book, and you said it was permissible.

حضرت ابراہیم الصائغ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت نافع سے اہل کتاب میں بعض کی بعض کے حق میں گواہی کے متعلق دریافت کیا ؟ آپ نے فرمایا جائز ہے۔

Hazrat Ibrahim Al Saigh farmate hain ke maine Hazrat Nafe se ahl e kitab mein baz ki baz ke haq mein gawahi ke mutaliq دریافت kia? Aap ne farmaya jaiz hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا زَيْدُ بْنُ حُبَابٍ ، عَنْ عَوْنِ بْنِ مَعْمَرٍ ، عَنِ ابْرَاهِيمَ الصَّائِغِ ، قَالَ : سَأَلْتُ نَافِعًا عَنْ شَهَادَةِ أَهْلِ الْكِتَابِ بَعْضِهِمْ عَلَى بَعْضٍ ، فَقَالَ : « تَجُوزُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 22873

It was asked of Hadrat Hammad, you said: The testimony of some of the polytheists is acceptable against some.

حضرت حماد سے دریافت کیا گیا ؟ آپ نے فرمایا : مشرکوں میں سے بعض کی گواہی بعض پر قابل قبول ہے۔

Hazrat Hammad se daryaft kiya gaya? Aap ne farmaya: Mushrikon mein se baz ki gawahi baz par qabil e qubool hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، قَالَ : سَأَلْتُ حَمَّادًا ، فَقَالَ : « أَهْلُ الشِّرْكِ جَمِيعًا تَجُوزُ شَهَادَةُ بَعْضِهِمْ عَلَى بَعْضٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 22874

Hazrat Sufyan says that Islam is a religion, and Kufr (disbelief) as a whole is a nation and a religion. The testimony of some of them is accepted against others. Hazrat Wakee' says that we say the same.

حضرت سفیان فرماتے ہیں کہ اسلام ایک مذہب ہے، اور کفر پورا ایک ملت و مذہب ہے۔ ان میں سے بعض کی گواہی بعض پر قبول ہے۔ حضرت وکیع فرماتے ہیں کہ ہم اسی طرح کہتے ہیں۔

Hazrat Sufyan farmate hain keh Islam aik mazhab hai, aur kufr poora aik millat o mazhab hai. In mein se baaz ki gawahi baaz par kabul hai. Hazrat Wakee farmate hain keh hum isi tarah kehte hain.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ : « الْإِسْلَامُ مِلَّةٌ وَالشِّرْكُ مِلَّةٌ ، تَجُوزُ شَهَادَةُ بَعْضِهِمْ عَلَى بَعْضٍ ».

Musannaf Ibn Abi Shaybah 22875

Wakee' said: And likewise he says.

وکیع کہتے ہیں کہ اسی طرح وہ (یعنی نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم) فرماتے تھے۔

Wakee kahte hain ki isi tarah woh farmate the

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، وَكَذَلِكَ يَقُولُ