2.
Book of Adhan and Iqama
٢-
كِتَابُ الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ
On the caller to prayer calling without ablution
فِي الْمُؤَذِّنِ يُؤَذِّنُ وَهُوَ عَلَى غَيْرِ وُضُوءٍ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 2188
Hazrat Ibrahim says that there is no harm if the Muazzin recites the Adhan without Wudu and then comes down and performs Wudu.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اس بات میں کوئی حرج نہیں کہ مؤذن بغیر وضو کے اذان دے پھر اتر کر وضو کرے۔
Hazrat Ibrahim farmate hain ke is baat mein koi harj nahin ke moazzin baghair wuzu ke azan de phir utar kar wuzu kare.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ أَنْ يُؤَذِّنَ عَلَى غَيْرِ وُضُوءٍ ، ثُمَّ يَنْزِلُ فَيَتَوَضَّأُ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 2189
Hazrat Ibrahim says that there is no harm in offering prayer without ablution.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ بغیر وضو کے اذان دینے میں کوئی حرج نہیں۔
Hazrat Ibrahim farmate hain ke baghair wuzu ke azan dene mein koi harj nahin.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ أَنْ يُؤَذِّنَ عَلَى غَيْرِ وُضُوءٍ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 2190
Hazrat Qatadah said that there is no harm in giving Azaan without Wudu. However, one should perform Wudu before starting prayer.
حضرت قتادہ فرماتے ہیں بغیر وضو کے اذان دینے میں کوئی حرج نہیں جب اقامت کہنے لگے تو وضو کرلے۔
Hazrat Qatada farmate hain baghair wuzu ke azan dene mein koi harj nahin jab iqamat kehne lage to wuzu karle
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، « أَنَّهُ كَانَ لَا يَرَى بَأْسًا أَنْ يُؤَذِّنَ الرَّجُلُ وَهُوَ عَلَى غَيْرِ وُضُوءٍ ، فَإِذَا أَرَادَ أَنْ يُقِيمَ تَوَضَّأَ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 2191
Hazrat Abdul Rahman bin Aswad used to give the call to prayer (adhan) without ablution.
حضرت عبدالرحمن بن اسود بغیر وضو کے اذان دیا کرتے تھے۔
Hazrat Abdul Rahman bin Aswad baghair wuzu ke azan diya karte thay.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْأَسْوَدِ ، « أَنَّهُ كَانَ يُؤَذِّنُ عَلَى غَيْرِ وُضُوءٍ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 2192
Hazrat Hassan (R.A) said that there is no harm in giving Azaan without Wudu but it is necessary to be Pak when saying Iqamah.
حضرت حسن فرماتے ہیں کہ بغیر وضو کے اذان دینے میں کوئی حرج نہیں البتہ جب اقامت کہے تو پاک ہونا ضروری ہے۔
Hazrat Hassan farmate hain ke baghair wuzu ke azan dene mein koi harj nahi albatta jab iqamat kahe to pak hona zaroori hai.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ أَنْ يُؤَذِّنَ غَيْرَ طَاهِرٍ ، وَيُقِيمَ وَهُوَ طَاهِرٌ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 2193
According to Hazrat Ata, there is no harm in giving the call to prayer (adhan) without ablution.
حضرت عطاء کے نزدیک بغیر وضو اذان دینے میں کوئی حرج نہیں۔
Hazrat Ata ke nazdeek baghair wuzu azaan dene mein koi harj nahi.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ عُثْمَانَ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، « أَنَّهُ كَانَ لَا يَرَى بَأْسًا أَنْ يُؤَذِّنَ عَلَى غَيْرِ وُضُوءٍ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 2194
According to Hazrat Hammad, there is no harm in giving the call to prayer (adhan) without ablution.
حضرت حماد کے نزدیک بغیر وضو اذان دینے میں کوئی حرج نہیں۔
Hazrat Hammad ke nazdeek baghair wuzu azaan dene mein koi harj nahin.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا حِرْمِيُّ بْنُ عُمَارَةَ بْنِ أَبِي حَفْصَةَ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ عَبْدِ الْخَالِقِ ، عَنْ حَمَّادٍ ، « أَنَّهُ كَانَ لَا يَرَى بَأْسًا أَنْ يُؤَذِّنَ الرَّجُلُ وَهُوَ عَلَى غَيْرِ وُضُوءٍ »