2.
Book of Adhan and Iqama
٢-
كِتَابُ الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ


Who allowed the caller to prayer to speak during his call

‌مَنْ رَخَّصَ لِلْمُؤَذِّنِ أَنْ يَتَكَلَّمَ فِي أَذَانِهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2198

Hazrat Musa bin Abdullah narrates that Hazrat Suleiman bin Sard was a companion (of Prophet Muhammad). He used to give the call to prayer (Adhan) in the army and during the Adhan, he would also order his slave to do some work.

حضرت موسیٰ بن عبداللہ فرماتے ہیں کہ حضرت سلیمان بن صرد ایک صحابی تھے، وہ لشکر میں اذان دیا کرتے تھے اور اذان کے دوران اپنے غلام کو کسی کام کا حکم بھی دے دیتے تھے۔

Hazrat Moosa bin Abdullah farmate hain ke Hazrat Sulaiman bin Sard ek sahabi the, woh lashkar mein azaan diya karte the aur azaan ke doran apne ghulam ko kisi kaam ka hukm bhi de dete the.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ طَلْحَةَ ، عَنْ أَبِي صَخْرَةَ جَامِعِ بْنِ شَدَّادٍ ، عَنْ مُوسَى بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ يَزِيدَ ، « أَنَّ سُلَيْمَانَ بْنِ صُرَدٍ ، كَانَتْ لَهُ صُحْبَةٌ ، كَانَ يُؤَذِّنُ فِي الْعَسْكَرِ ، وَكَانَ يَأْمُرُ غُلَامَهُ بِالْحَاجَةِ فِي أَذَانِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2199

Hazrat Ibn e Ali says, I asked Hazrat Yunus about talking during Azan and Iqamah. They said that Hazrat Abdullah bin Ghulab narrated to me that Hazrat Hassan did not see any harm in it.

حضرت ابن علیہ کہتے ہیں کہ میں نے حضرت یونس سے اذان اور اقامت کے دوران بات کرنے کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ حضرت عبداللہ بن غلّاب نے مجھ سے بیان کیا ہے حضرت حسن اس میں کوئی حرج نہ سمجھتے تھے۔

Hazrat Ibn Aliya kehte hain ki maine Hazrat Younus se azaan aur iqamat ke doran baat karne ke bare mein sawal kiya to unhon ne farmaya ki Hazrat Abdullah bin Ghallab ne mujh se bayaan kiya hai Hazrat Hassan is mein koi harj na samajhte the.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، قَالَ : سَأَلْتُ يُونُسَ ، عَنِ الْكَلَامِ فِي الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ ، فَقَالَ : حَدَّثَنِي عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ عَلَّانَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، « أَنَّهُ لَمْ يَكُنْ يَرَى بِذَلِكَ بَأْسًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2200

Hajjaj and Ata did not see any harm in the Muazzin talking in the Adhan.

حجاج اور عطاء اس بات میں کوئی حرج نہ سمجھتے تھے کہ مؤذن اذان میں بات کرے۔

Hujjaj aur Ata is baat mein koi harj na samajhte thay keh Moazzin Azaan mein baat kare.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَحَجَّاجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، « أَنَّهُمَا كَانَا لَا يَرَيَانِ بَأْسًا أَنْ يَتَكَلَّمَ الْمُؤَذِّنُ فِي أَذَانِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2201

Hazrat Saeed bin Abi Arooba narrates that Hazrat Qatadah did not consider it inappropriate to talk during Azan, rather, sometimes he used to talk in Azan.

حضرت سعید بن ابی عروبہ فرماتے ہیں کہ حضرت قتادہ دورانِ اذان گفتگو کرنے میں کوئی حرج نہ سمجھتے تھے بلکہ بعض اوقات اذان میں بات کیا کرتے تھے۔

Hazrat Saeed bin Abi Urooba farmate hain ki Hazrat Qatada dauran e azaan guftagu karne mein koi harj na samajhte thay balkay baaz auqaat azaan mein baat kiya karte thay.

حَدَّثَنَا عَبَّادٌ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي عَرُوبَةَ ، قَالَ : « كَانَ قَتَادَةُ ، لَا يَرَى بِذَلِكَ بَأْسًا ، وَرُبَّمَا فَعَلَهُ فَتَكَلَّمَ فِي أَذَانِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2202

Hazrat Ata did not see any harm in the Muazzin talking in the Azan, nor did he consider talking between the Azan and Iqamah as disliked.

حضرت عطاء اس بات میں کوئی حرج نہیں سمجھتے تھے کہ مؤذن اذان میں بات کرے اور نہ ہی اذان و اقامت کے درمیان بات کرنے کو مکروہ سمجھتے تھے۔

Hazrat Ata is baat mein koi harj nahin samajhte thay keh moazzin azan mein baat kare aur na hi azan o iqamat ke darmiyaan baat karne ko makrooh samajhte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، « أَنَّهُ كَانَ لَا يَرَى بَأْسًا أَنْ يَتَكَلَّمَ الْمُؤَذِّنُ فِي أَذَانِهِ ، وَلَا بَيْنَ الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2203

"Hazrat Hisham bin Urwah narrates that his father used to talk in the Adhan."

حضرت ہشام بن عروہ فرماتے ہیں کہ ان کے والد اذان میں بات کیا کرتے تھے۔

Hazrat Hisham bin Urwah farmate hain ke un ke walid azaan mein baat kiya karte thay.

حَدَّثَنَا زَيْدُ بْنُ حُبَابٍ ، عَنْ حَمَّادِ بْنِ زَيْدٍ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، أَنَّ أَبَاهُ ، « كَانَ يَتَكَلَّمُ فِي أَذَانِهِ »