2.
Book of Adhan and Iqama
٢-
كِتَابُ الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ
Who disliked talking during the call to prayer
مَنْ كَرِهَ الْكَلَامَ فِي الْأَذَانِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 2204
Hazrat Abu Aamir and Hazrat Ibn Sireen considered it objectionable to talk after the Azaan until the prayer was finished.
حضرت ابو عامر اور حضرت ابن سیرین اذان سے فارغ ہونے تک گفتگو کرنے کو مکروہ خیال فرماتے تھے۔
Hazrat Abu Aamir aur Hazrat Ibn Sireen azaan se farigh hone tak guftgoo karne ko makrooh khayaal farmate thay.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا هُشَيْمٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، وَعَنْ أَبِي عَامِرٍ الْمُزَنِي ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ ، « أَنَّهُمَا كَرِهَا أَنْ يَتَكَلَّمَ حَتَّى يَفْرُغَ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 2205
Prophet Muhammad considered talking during the call to prayer as disliked.
حضرت محمد دورانِ اذان بات کرنے کو مکروہ سمجھتے تھے۔
Hazrat Muhammad doran e azaan baat karne ko makrooh samajhte thay.
حَدَّثَنَا الثَّقَفِيُّ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ مُحَمَّدٍ ، « أَنَّهُ كَانَ يَكْرَهُ الْكَلَامَ فِي الْأَذَانِ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 2206
Hazrat Shabi considered talking during the Adhan (call to prayer) as Makruh (reprehensible).
حضرت شعبی دورانِ اذان بات کرنے کو مکروہ سمجھتے تھے۔
Hazrat Shabi doran e azan baat karne ko makrooh samajhte thay.
حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ الْأَزْرَقِ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، « أَنَّهُ كَرِهَ الْكَلَامَ فِي الْأَذَانِ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 2207
Prophet Abraham disliked it when someone talked before the muazzin was finished with the call to prayer.
حضرت ابراہیم اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ مؤذن اذان سے فارغ ہونے سے پہلے بات چیت کرے۔
Hazrat Ibrahim is baat ko makrooh khayal farmate thay keh moazzin azaan se farigh hone se pehle baat cheet kare
حَدَّثَنَا عَبَّادُ بْنُ الْعَوَّامِ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ أَبِي مَعْشَرٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، « أَنَّهُ كَرِهَ أَنْ يَتَكَلَّمَ الْمُؤَذِّنُ فِي أَذَانِهِ ، حَتَّى يَفْرُغَ »