2.
Book of Adhan and Iqama
٢-
كِتَابُ الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ


Who used to say the call to prayer is repeated and the iqama is once

‌مَنْ كَانَ يَقُولُ الْأَذَانُ مَثْنَى وَالْإِقَامَةُ مَرَّةً

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2126

Hazrat Abdul Aziz bin Rafi narrates that Hazrat Abu Mahzura used to pray two rak'ahs (units of prayer) [as Sunnah] before the obligatory prayer and one rak'ah after it.

حضرت عبدالعزیز بن رفیع کہتے ہیں کہ حضرت ابو محذورہ کی اذان دو دو مرتبہ اور اقامت ایک ایک مرتبہ ہوا کرتی تھی۔

Hazrat Abdulaziz bin Rafi kehte hain ki Hazrat Abu Mahzoorah ki azan do do martaba aur iqamat ek ek martaba hua karti thi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا جَرِيرٌ ، عَنْ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ رُفَيْعٍ ، عَنْ أَبِي مَحْذُورَةَ ، « أَنَّ أَذَانَهُ كَانَ مَثْنَى ، وَأَنَّ إِقَامَتَهُ كَانَتْ وَاحِدَةً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2127

Hazrat Ibn Umar narrates that Hazrat Bilal used to say the Adhan twice and the Iqamah once.

حضرت ابن عمر فرماتے ہیں کہ حضرت بلال اذان کو دو دو مرتبہ اور اقامت کو ایک ایک مرتبہ کہا کرتے تھے۔

Hazrat Ibn Umar farmate hain ke Hazrat Bilal azan ko do do martaba aur iqamat ko aik aik martaba kaha karte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ أَبِي الْمُثَنَّى ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، قَالَ : « كَانَ بِلَالٌ يَشْفَعُ الْأَذَانَ ، وَيُوتِرُ الْإِقَامَةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2128

Hazrat Anas narrates that Hazrat Bilal was instructed to pronounce the call to prayer (adhan) twice and the call to begin prayer (iqamah) once.

حضرت انس فرماتے ہیں کہ حضرت بلال کو حکم دیا گیا تھا کہ اذان دو دو مرتبہ اور اقامت ایک مرتبہ کہیں۔

Hazrat Anas farmate hain keh Hazrat Bilal ko hukam diya gaya tha keh azaan do do martaba aur iqamat ek martaba kahen.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا الثَّقَفِيُّ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ ، قَالَ : أَظُنُّهُ عَنْ أَنَسٍ ، قَالَ : « أُمِرَ بِلَالٌ أَنْ يَشْفَعَ الْأَذَانَ ، وَيُوتِرَ الْإِقَامَةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2129

Hazrat Anas narrates that Hazrat Bilal was commanded to pronounce the Azan twice and the Iqamah once.

حضرت انس فرماتے ہیں کہ حضرت بلال کو حکم دیا گیا تھا کہ اذان دو دو مرتبہ اور اقامت ایک مرتبہ کہیں۔

Hazrat Anas farmate hain keh Hazrat Bilal ko hukum diya gaya tha keh azan do do martaba aur iqamat ek martaba kahen.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ خَالِدٍ ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ ، عَنْ أَنَسٍ ، « أُمِرَ بِلَالٌ أَنْ يَشْفَعَ الْأَذَانَ ، وَيُوتِرَ الْإِقَامَةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2130

Hazrat Anas narrates that Adhan is to be pronounced twice and Iqamah once.

حضرت انس فرماتے ہیں کہ اذان دو دو مرتبہ اور اقامت ایک ایک مرتبہ ہے۔

Hazrat Anas farmate hain ke azan do do martaba aur iqamat ek ek martaba hai

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدَةُ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ أَنَسٍ ، قَالَ : « الْأَذَانُ مَثْنَى ، وَالْإِقَامَةُ وَاحِدَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2131

Hisham ibn Urwah reported that his father used to pronounce the call to prayer twice and pronounce iqamah once.

حضرت ہشام بن عروہ فرماتے ہیں کہ ان کے والد اذان دو مرتبہ اور اقامت ایک مرتبہ کہا کرتے تھے۔

Hazrat Hisham bin Urwah farmate hain ke un ke walid azan do martaba aur iqamat ek martaba kaha karte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدَةُ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنْ عُرْوَةَ ، أَنَّ أَبَاهُ ، « كَانَ يَشْفَعُ الْأَذَانَ ، وَيُوتِرُ الْإِقَامَةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2132

Hazrat Ibn Umar narrated that Iqamah is once and Hazrat Bilal's Azan was like this.

حضرت ابن عمر فرماتے ہیں کہ اقامت ایک مرتبہ ہے اور حضرت بلال کی اذان یونہی تھی۔

Hazrat Ibn Umar farmate hain ke iqamat ek martaba hai aur Hazrat Bilal ki azan yunhi thi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ سُلَيْمَانَ التَّيْمِيِّ ، قَالَ : حَدَّثَنِي رَجُلٌ ، فِي مَسْجِدِ الْكُوفَةِ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، قَالَ : « الْأَذَانُ مَثْنَى ، وَالْإِقَامَةُ وَاحِدَةٌ »، قَالَ : « كَذَلِكَ أَذَانُ بِلَالٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2133

Anas narrated: The call to prayer (Adhan) is twice and the Iqamah is once.

حضرت انس رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ اذان دو بار ہوتی ہے اور اقامت ایک بار ۔

Hazrat Anas Radi Allahu Anhu se riwayat hai ki azan do bar hoti hai aur iqamat ek bar.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدَةُ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ أَنَسٍ ، قَالَ : « الْأَذَانُ مَثْنَى ، وَالْإِقَامَةُ وَاحِدَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2134

Hazrat Hassan used to say that "Iqamah" is to be said once, but "Qad Qaamatis Salaah" is to be said twice.

حضرت حسن فرمایا کرتے تھے کہ اقامت ایک مرتبہ ہے البتہ قَدْ قَامَتِ الصَّلاَۃُ کو دو مرتبہ کہا جائے گا۔

Hazrat Hassan farmaya karte thay keh iqamat ek martaba hai albatta qad qamatissalat ko do martaba kaha jaye ga.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : كَانَ يَقُولُ : « الْإِقَامَةُ مَرَّةً مَرَّةً »، فَإِذَا قَالَ : قَدْ قَامَتِ الصَّلَاةُ ، قَالَ : « مَرَّتَيْنِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2135

Hazrat Abdul Rahman bin Yazid narrates that I was with Hazrat Mak'hul at the place called Dabiq. He would say the words of Adhan and Iqamah once each.

حضرت عبدالرحمن بن یزید فرماتے ہیں کہ میں مقام دابق میں حضرت مکحول کے ساتھ تھا وہ اذان اور اقامت ایک ایک مرتبہ کہا کرتے تھے۔

Hazrat Abdul Rahman bin Yazid farmaty hain ke mein maqam Daabiq mein Hazrat Makhool ke sath tha wo azan aur iqamat ek ek martaba kaha karte thy

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو أُسَامَةَ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَزِيدَ ، عَنْ مَكْحُولٍ ، قَالَ : « أَقَمْتُ مَعَهُ بِدَابِقٍ ، فَلَمْ يَكُنْ يَزِيدُ عَلَى إِقَامَةٍ ، وَلَا يُؤَذِّنُ وَيَجْعَلُهَا وَاحِدَةً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2136

Ibn Muthanna narrated that Ibn Umar used to order the mu'adh-dhin to pronounce the adhan twice and the iqamah once so that the passerby may know the difference between the adhan and the iqamah.

حضرت ابن مثنی کہتے ہیں کہ حضرت ابن عمر موذن کو حکم دیتے تھے کہ اذان دو مرتبہ اور اقامت ایک مرتبہ کہے، تاکہ گذرنے والے کو اذان اور اقامت کا فرق معلوم ہو سکے۔

Hazrat Ibn Musanna kehte hain ke Hazrat Ibn Umar muazzin ko hukum dete the ke azan do martaba aur iqamat ek martaba kahe, taake guzarne wale ko azan aur iqamat ka farq maloom ho sake.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدَةُ ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ ، عَنْ أَبِي الْمُثَنَّى ، « أَنَّ ابْنَ عُمَرَ ، كَانَ يَأْمُرُ الْمُؤَذِّنَ أَنْ يَشْفَعَ الْأَذَانَ ، وَيُوتِرَ الْإِقَامَةَ ، لِيَعْلَمَ الْمَارُّ الْأَذَانَ مِنَ الْإِقَامَةِ »