2.
Book of Adhan and Iqama
٢-
كِتَابُ الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ


On the call to prayer of a blind person

‌فِي أَذَانِ الْأَعْمَى

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2250

Hazrat Urwah narrates that Hazrat Ibn Umm Maktum used to give the call to prayer (Adhan) even though he was blind.

حضرت عروہ فرماتے ہیں کہ حضرت ابن ام مکتوم اذان دیا کرتے تھے حالانکہ وہ نابینا تھے۔

Hazrat Urwa farmate hain ke Hazrat Ibn Umm Maktum azaan diya karte thay halanke woh nabeena thay.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، « أَنَّ ابْنَ أُمِّ مَكْتُومٍ ، كَانَ يُؤَذِّنُ وَهُوَ أَعْمَى »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2251

Hazrat Urwah narrated that Hazrat Ibn Umm Maktum used to give Adhan for the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) even though he was blind.

حضرت عروہ فرماتے ہیں کہ حضرت ابن ام مکتوم حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے لیے اذان دیا کرتے تھے حالانکہ وہ نابینا تھے۔

Hazrat Urwa farmate hain keh Hazrat Ibn Umm Maktum Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke liye azaan diya karte thay halanke woh nabeena thay.

حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، « أَنَّ ابْنَ أُمِّ مَكْتُومٍ ، كَانَ يُؤَذِّنُ لِلنَّبِيِّ ﷺ وَهُوَ أَعْمَى »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2252

Hazrat Ibn Mas'ud said that I do not like that your Mu'adhdhins are blind. The narrator says that perhaps he also mentioned the reciters.

حضرت ابن مسعود فرماتے ہیں کہ مجھے یہ بات پسند نہیں کہ تمہارے مؤذن نابینا ہوں۔ راوی کہتے ہیں کہ شاید انھوں نے قاریوں کا بھی ذکر کیا۔

Hazrat Ibn Masood farmate hain keh mujhe ye baat pasand nahi keh tumhare moazzin nabina hon raavi kehte hain keh shayad unhon ne qariyon ka bhi zikar kya

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ وَاصِلٍ الْأَحْدَبِ ، عَنْ قَبِيصَةَ بْنِ بُرْمَةَ ، قَالَ : سَمِعْتُ ابْنَ مَسْعُودٍ ، يَقُولُ : " مَا أُحِبُّ أَنْ يَكُونَ مُؤَذِّنُوكُمْ عُمْيَانَكُمْ ، قَالَ : وَحَسِبْتُهُ قَالَ ، وَلَا قُرَّاؤُكُمْ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2253

Hazrat Ibn Abbas considered staying in the place of the blind as undesirable.

حضرت ابن عباس نابینا کی اقامت کو مکروہ خیال فرماتے تھے۔

Hazrat Ibn Abbas nabina ki iqamat ko makruh khayal farmate thy.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ هَمَّامٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ عُقْبَةَ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، « أَنَّهُ كَرِهَ إِقَامَةَ الْأَعْمَى »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2254

Hazrat Ibn Zubair considered the Azaan of a blind person to be undesirable.

حضرت ابن زبیر نابینا کی اذان کو مکروہ خیال فرماتے تھے۔

Hazrat Ibn Zubair nabeena ki azaan ko makruh khayal farmate thay.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَهَّابِ بْنُ عَطَاءٍ ، عَنِ ابْنِ أَبِي عَرُوبَةَ ، عَنْ مَالِكِ بْنِ دِينَارٍ ، « أَنَّ ابْنَ الزُّبَيْرِ ، كَانَ يَكْرَهُ أَنْ يُؤَذِّنَ الْمُؤَذِّنُ وَهُوَ أَعْمَى »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2255

Hazrat Ibn Umar narrates that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) had two muezzins, one was Hazrat Bilal and the other was Hazrat Ibn Umm Maktum.

حضرت ابن عمر فرماتے ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے دو مؤذن تھے ایک حضرت بلال اور دوسرے حضرت ابن ام مکتوم۔

Hazrat Ibn Umar farmate hain ke Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke do muazzin thay aik Hazrat Bilal aur dusre Hazrat Ibn Umm Maktum.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بِشْرٍ ، قَالَ : نا عُبَيْدُ اللَّهِ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، قَالَ : « كَانَ لِلنَّبِيِّ ﷺ مُؤَذِّنَانِ بِلَالٌ ، وَابْنُ أُمِّ مَكْتُومٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2256

Hazrat Mansoor says that Hazrat Ibrahim's muezzin was blind.

حضرت منصور فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم کا مؤذن نابینا تھا۔

Hazrat Mansoor farmate hain keh Hazrat Ibrahim ka moazzin nabeena tha.

حَدَّثَنَا يُونُسُ بْنُ أَبِي عَرُوبَةَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، قَالَ : « كَانَ مُؤَذِّنُ إِبْرَاهِيمَ أَعْمَى »