2.
Book of Adhan and Iqama
٢-
كِتَابُ الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ


Who said do not call to prayer or perform the iqama, their iqama suffices you

‌مَنْ قَالَ لَا تُؤَذِّنُ فِيهِ وَلَا تُقِيمُ تَكْفِيكَ إِقَامَتُهُمْ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2302

Hazrat Yazid says that a man asked Hazrat Ibn e Abi Layla that if I enter the mosque and people have finished praying, should I recite the Azaan? He replied that the Azaan and Iqamah of the people is sufficient for you.

حضرت یزید کہتے ہیں کہ ایک آدمی نے حضرت ابن ابی لیلیٰ سے سوال کیا کہ اگر میں مسجد میں داخل ہوں اور لوگ نماز پڑھ چکے ہوں تو کیا میں اذان دوں ؟ انھوں نے فرمایا کہ لوگوں کی اذان و اقامت تمہارے لیے کافی ہے۔

Hazrat Yazid kehte hain ke ek aadmi ne Hazrat Ibn e Abi Laila se sawal kiya ke agar main masjid mein dakhil hun aur log namaz parh chuke hon to kya main azan dun? Unhon ne farmaya ke logon ki azan o iqamat tumhare liye kaafi hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنْ يَزِيدَ ، عَنِ ابْنِ أَبِي لَيْلَى ، أَنَّهُ سَأَلَ رَجُلٌ ، قَالَ : دَخَلْتُ الْمَسْجِدَ وَقَدْ صَلَّى أَهْلُهُ ، أُؤَذِّنُ ؟ قَالَ : « قَدْ كُفِيتَ ذَلِكَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2303

Hazrat Hasan said that if a person goes to the mosque and the prayer has already been offered, then he will not say the Adhan and Iqamah.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص مسجد میں جائے اور نماز ہوچکی ہو تو وہ اذان اور اقامت نہیں کہے گا۔

Hazrat Hassan farmate hain ke agar koi shakhs masjid mein jaye aur namaz ho chuki ho to woh azaan aur iqamat nahi kahega.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، فِي رَجُلٍ يَنْتَهِي إِلَى الْمَسْجِدِ وَقَدْ صُلِّيَ فِيهِ ، قَالَ : « لَا يُؤَذِّنُ وَلَا يُقِيمُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2304

Hazrat Abdullah bin Yazid says that I entered Masjid al-Haram with Hazrat Ibrahim. He led the prayer, but he did not recite the Adhan (call to prayer) nor did he say the Iqamah (second call to prayer just before starting the prayer).

حضرت عبداللہ بن یزید کہتے ہیں کہ میں حضرت ابراہیم کے ساتھ محارب کی مسجد میں داخل ہوا، انھوں نے میری امامت کی اور نہ اذان دی اور نہ ہی اقامت کہی۔

Hazrat Abdullah bin Yazid kehte hain ke mein Hazrat Ibrahim ke sath Moarrib ki masjid mein dakhil hua, unhon ne meri imamat ki aur na azan di aur na hi iqamat kahi.

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ يَزِيدَ ، قَالَ : « دَخَلْتُ مَعَ إِبْرَاهِيمَ ، مَسْجِدَ مُحَارِبٍ ، فَأَمَّنِي ، وَلَمْ يُؤَذِّنْ وَلَمْ يُقِمْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2305

HIsham ibn 'Urwah reported that a man entered the mosque and found that the people had already prayed. He started to say the Iqamah, so 'Urwah said to him, "Wait, we have already said the Iqamah."

حضرت ہشام بن عروہ فرماتے ہیں کہ ایک آدمی مسجد میں آیا تو لوگ نماز پڑھ چکے تھے۔ وہ اقامت کہنے لگا تو حضرت عروہ نے فرمایا کہ ٹھہر جاؤ، ہم اقامت کہہ چکے ہیں۔

Hazrat Hisham bin Urwah farmate hain keh aik aadmi masjid mein aya to log namaz parh chuke thay. Woh iqamat kehne laga to Hazrat Urwah ne farmaya keh theher jao hum iqamat keh chuke hain.

حَدَّثَنَا ابْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ حَمَّادِ بْنِ سَلَمَةَ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، أَنَّ رَجُلًا جَاءَ إِلَى الْمَسْجِدِ قَدْ صَلَّوْا فَذَهَبَ يُقِيمُ ، فَقَالَ لَهُ عُرْوَةُ : « مَهْ ، فَإِنَّا قَدْ أَقَمْنَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2306

Hazrat Amir, Hazrat Mujahid, and Hazrat Ikrama said that when a person enters the mosque, and prayer has already been offered, then he should neither say the Adhan nor the Iqamah.

حضرت عامر، حضرت مجاہد اور حضرت عکرمہ فرماتے ہیں کہ جب کوئی آدمی مسجد میں داخل ہو اور اس میں نماز ہوچکی ہو تو نہ اذان کہے نہ اقامت کہے۔

Hazrat Aamir, Hazrat Mujahid aur Hazrat Ikrima farmate hain keh jab koi aadmi masjid mein dakhil ho aur us mein namaz ho chuki ho to na azan kahe na iqamat kahe.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عَامِرٍ ، وَمُجَاهِدٍ ، وَعِكْرِمَةَ ، قَالُوا : « إِذَا دَخَلَ الْمَسْجِدَ وَقَدْ صُلِّيَ فِيهِ فَلَا يُؤَذِّنُ وَلَا يُقِيمُ »