2.
Book of Adhan and Iqama
٢-
كِتَابُ الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ


On a man praying in his house, does he call to prayer and perform the iqama or not

‌فِي الرَّجُلِ يُصَلِّي فِي بَيْتِهِ يُؤَذِّنُ وَيُقِيمُ أَمْ لَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2284

Hazrat Ata said: I was with Hazrat Ali bin Hussain in the service of Hazrat Jabir bin Abdullah. When it was time for prayer, he recited the Adhan and then said Iqamah.

حضرت عطاء فرماتے ہیں میں حضرت علی بن حسین کے ساتھ حضرت جابر بن عبداللہ کی خدمت میں حاضر تھا۔ جب نماز کا وقت ہوا تو انھوں نے اذان دی اور پھر اقامت کہی۔

Hazrat Ata farmate hain mein Hazrat Ali bin Hussain ke sath Hazrat Jabir bin Abdullah ki khidmat mein hazir tha. Jab namaz ka waqt hua to unhon ne azaan di aur phir iqamat kahi.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ أَبِي عَاصِمٍ الثَّقَفِيِّ ، قَالَ : نا عَطَاءٌ ، قَالَ : دَخَلْتُ مَعَ عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ عَلَى جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ ، قَالَ : « فَحَضَرَتِ الصَّلَاةُ فَأَذَّنَ وَأَقَامَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2285

Hazrat Ibn Aun says that Prophet Muhammad used to offer prayers with iqamah at home.

حضرت ابن عون فرماتے ہیں کہ حضرت محمد گھر میں اقامت کے ساتھ نماز پڑھاتے تھے۔

Hazrat Ibn Aun farmate hain keh Hazrat Muhammad ghar mein iqamat ke sath namaz parhate thay.

حَدَّثَنَا أَزْهَرُ السَّمَّانُ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، قَالَ : « كَانَ مُحَمَّدُ ، يُصَلِّي فِي بَيْتِهِ بِإِقَامَةِ النَّاسِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2286

Hazrat Maimoon (RA) narrates that the Prophet (PBUH) said that when a person offers prayer in his house, it is sufficient for residence.

حضرت میمون فرماتے ہیں کہ آدمی جب اپنے گھر میں نماز پڑھے تو اقامت کافی ہے۔

Hazrat Maimoon farmate hain ke aadmi jab apne ghar mein namaz parhe to iqamat kaafi hai.

حَدَّثَنَا كَثِيرُ بْنُ هِشَامٍ ، عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مَيْمُونٍ ، قَالَ : « إِذَا صَلَّى الرَّجُلُ فِي بَيْتِهِ كَفَتْهُ الْإِقَامَةُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2287

Hazrat Ata said that if a person is praying at home, it is better to say 'Qayam' (meaning: 'I am standing' after reciting Surah Fatiha), but if he does not say it, then it is permissible.

حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص گھر میں نماز پڑھ رہا ہو تو اقامت کہنا بہتر ہے اگر نہ بھی کہے تو جائز ہے۔

Hazrat Ata farmate hain keh agar koi shakhs ghar mein namaz parh raha ho to iqamat kehna behtar hai agar nah bhi kahe to jaiz hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ ، عَنْ عَطَاءٍ ، فِي الرَّجُلِ يُصَلِّي فِي بَيْتِهِ عَلَى غَيْرِ إِقَامَةٍ ، قَالَ : « إِنْ أَقَامَ فَهُوَ يَفْعَلُ ، فَإِنْ لَمْ يَفْعَلْ أَجْزَأَهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2288

Hazrat Zuhri says that we have received news that some of the companions when they used to pray at home, they used to say the Azaan for Fajr but for the rest of the prayers they would only say the Iqamah.

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ ہمیں خبر ملی ہے کہ کچھ صحابہ کرام جب گھر میں نماز پڑھتے تو فجر میں اذان کہتے تھے باقی نمازوں میں صرف اقامت پر اکتفاء فرماتے تھے۔

Hazrat Zuhri farmate hain keh humain khabar mili hai keh kuch sahaba kiram jab ghar mein namaz parhte to fajar mein azan kehte thay baqi namazon mein sirf iqamat per iktifa farmate thay.

حَدَّثَنَا شَبَابَةُ ، عَنِ ابْنِ أَبِي ذِئْبٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : بَلَغَنَا أَنَّ رِجَالًا ، مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ ﷺ « كَانَ أَحَدُهُمْ إِذَا صَلَّى فِي دَارِهِ أَذَّنَ بِالْأُولَى وَالْإِقَامَةِ فِي كُلِّ صَلَاةٍ »