2.
Book of Adhan and Iqama
٢-
كِتَابُ الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ


On women, who said they do not have to call to prayer or perform the iqama

‌فِي النِّسَاءِ مَنْ قَالَ لَيْسَ عَلَيْهِنَّ أَذَانٌ وَلَا إِقَامَةٌ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2312

Hazrat Muhammad bin Sirin and Hazrat Hassan say that it is not obligatory for women to say Adhan and Iqamah.

حضرت محمد بن سیرین اور حضرت حسن فرماتے ہیں کہ عورتوں پر اذان اور اقامت لازم نہیں۔

Hazrat Muhammad bin Sirin aur Hazrat Hasan farmate hain keh auraton par azan aur iqamat lazim nahi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَمُحَمَّدِ بْنِ سِيرِينَ ، قَالَ : « لَيْسَ عَلَى النِّسَاءِ أَذَانٌ وَلَا إِقَامَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2313

Hazrat Muhammad bin Sirin and Hazrat Ata say that adhan and iqamah are not obligatory on women.

حضرت محمد بن سیرین اور حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ عورتوں پر اذان اور اقامت لازم نہیں۔

Hazrat Muhammad bin Sirin aur Hazrat Ata farmate hain keh aurton par azan aur iqamat lazim nahi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدَةُ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَ : « لَيْسَ عَلَى النِّسَاءِ أَذَانٌ وَلَا إِقَامَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2314

Hazrat Qatadah, Hazrat Saeed bin Musayyab and Hazrat Hassan say that Azan and Iqamah are not obligatory on women.

حضرت قتادہ، حضرت سعید بن مسیب اور حضرت حسن فرماتے ہیں کہ عورتوں پر اذان اور اقامت لازم نہیں۔

Hazrat Qatada, Hazrat Saeed bin Musayyab aur Hazrat Hassan farmate hain keh auraton par azan aur iqamat lazim nahi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو خَالِدٍ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ أَبِي مَعْشَرٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، وَعَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، وَالْحَسَنِ ، قَالُوا : « لَيْسَ عَلَى النِّسَاءِ أَذَانٌ وَلَا إِقَامَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2315

Hazrat Qatadah, Hazrat Saeed bin Musayyab and Hazrat Ibrahim state that it is not obligatory for women to recite the Adhan and Iqamah.

حضرت قتادہ، حضرت سعید بن مسیب اور حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ عورتوں پر اذان اور اقامت لازم نہیں۔

Hazrat Qatadah, Hazrat Saeed bin Musayyab aur Hazrat Ibrahim farmate hain ke auraton par azan aur iqamat lazim nahi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، قَالَ : أَخْبَرَنَا مُغِيرَةُ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « لَيْسَ عَلَى النِّسَاءِ أَذَانٌ وَلَا إِقَامَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2316

Hazrat Qatadah, Hazrat Saeed bin Musayyab and Hazrat Hassan state that it is not obligatory for women to say Adhan and Iqamah.

حضرت قتادہ، حضرت سعید بن مسیب اور حضرت حسن فرماتے ہیں کہ عورتوں پر اذان اور اقامت لازم نہیں۔

Hazrat Qatada, Hazrat Saeed bin Musayyab aur Hazrat Hassan farmate hain ke auraton par azan aur iqamat lazim nahi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، مِثْلَ ذَلِكَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2317

Hazrat Suleman narrates that we used to ask Hazrat Anas whether it is obligatory for women to recite the Adhan and Iqamah. He would say that it is not obligatory, but if they do so, it is a means of remembrance for them.

حضرت سلیمان فرماتے ہیں کہ ہم حضرت انس سے سوال کیا کرتے تھے کہ کیا عورتوں پر اذان اور اقامت لازم ہے ؟ وہ فرماتے کہ لازم تو نہیں البتہ اگر کرلیں تو ان کے لیے بمنزلہ ذکر کے ہے۔

Hazrat Sulaiman farmate hain keh hum Hazrat Anas se sawal kya karte thay keh kya auraton per azaan aur iqamat laazim hai woh farmate hain keh laazim to nahin albatta agar kar lein to un ke liye bamanzila zikr ke hai

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا مُعْتَمِرُ بْنُ سُلَيْمَانَ ، عَنْ أَبِيهِ ، قَالَ : كُنَّا نَسْأَلُ أَنَسًا ، هَلْ عَلَى النِّسَاءِ أَذَانٌ وَإِقَامَةٌ ؟ قَالَ : « لَا ، وَإِنْ فَعَلْنَ فَهُوَ ذِكْرٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2318

A Makkan woman narrates that I asked Hazrat Jabir bin Zaid whether Qasr prayer was obligatory on me. He said no.

ایک مکی خاتون بتاتی ہیں کہ میں نے حضرت جابر بن زید سے پوچھا کہ کیا اقامت میرے ذمے لازم ہے ؟ انھوں نے فرمایا نہیں۔

aik makke khatoon batati hain ke maine hazrat jabir bin zaid se poocha ke kya iqamat mere zimme lazim hai unhon ne farmaya nahin

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ ، عَنْ عَبْدِ رَبِّهِ ، عَنِ امْرَأَةٍ ، مِنْ أَهْلِ مَكَّةَ قَالَتْ : قُلْتُ لِجَابِرِ بْنِ زَيْدٍ : هَلْ عَلَيَّ إِقَامَةٌ ؟ قَالَ : « لَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2319

Hazrat Zuhri states that Azan and Iqamah are not obligatory on women.

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ عورتوں پر اذان و اقامت لازم نہیں۔

Hazrat Zuhri farmate hain keh auraton per azan o iqamat lazim nahi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : « لَيْسَ عَلَى النِّسَاءِ أَذَانٌ وَلَا إِقَامَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2320

Hazrat Ali said that women will not give Azaan nor will they lead the prayer.

حضرت علی فرماتے ہیں کہ عورت نہ اذان دے گی نہ اقامت کہے گی۔

Hazrat Ali farmate hain keh aurat na azan de gi na iqamat kahe gi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا يَحْيَى بْنُ يَمَانٍ ، عَنِ ابْنِ أَبِي ذِئْبٍ ، عَنْ رَجُلٍ ، عَنْ عَلِيٍّ ، قَالَ : « لَا تُؤَذِّنُ وَلَا تُقِيمُ أَيِ الْمَرْأَةُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2321

Hazrat Dahak says that prayer and fasting are not obligatory on women.

حضرت ضحاک فرماتے ہیں کہ عورتوں پر اذان و اقامت لازم نہیں۔

Hazrat Dahak farmate hain ke auraton par azan o iqamat lazim nahi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا حَرَمِيُّ بْنُ عُمَارَةَ ، عَنْ غَالِبِ بْنِ سُلَيْمَانَ ، عَنِ الضَّحَّاكِ ، قَالَ : « لَيْسَ عَلَى النِّسَاءِ أَذَانٌ وَلَا إِقَامَةٌ »