2.
Book of Adhan and Iqama
٢-
كِتَابُ الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ


Who said they have to call to prayer and perform the iqama

‌مَنْ قَالَ عَلَيْهِنَّ أَنْ يُؤَذِّنَّ وَيُقِمْنَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2322

Hazrat Ta'oos relates that Hazrat Ayesha used to recite the Adhan and Iqamah.

حضرت طاؤس فرماتے ہیں کہ حضرت عائشہ اذان اور اقامت کہا کرتی تھیں۔

Hazrat Taous farmate hain ke Hazrat Ayesha azaan aur iqamat kaha karti thin.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ طَاوُسٍ ، عَنْ عَائِشَةَ ، « أَنَّهَا كَانَتْ تُؤَذِّنُ وَتُقِيمُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2323

"It is narrated from another chain."

ایک اور سند سے یونہی منقول ہے۔

Ek aur sanat se yunhi manqol hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، عَنْ عَائِشَةَ ، مِثْلَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2324

Wahb ibn Kaysan reported: Ibn Umar was asked whether the Adhan (call to prayer) was obligatory for women. Upon hearing this question, Ibn Umar became angry and said, "Should I forbid them from the remembrance of Allah?!"

حضرت وہب بن کیسان کہتے ہیں کہ حضرت ابن عمر سے سوال کیا گیا کہ کیا عورتوں پر اذان لازم ہے ؟ یہ سوال سن کر حضرت ابن عمر غصہ میں آگئے اور فرمایا کہ کیا اللہ کے ذکر سے منع کروں ؟ !

Hazrat Wahab bin Kaisan kehte hain ke Hazrat Ibn Umar se sawal kya gaya ke kya auraton par azan lazim hai? Yeh sawal sun kar Hazrat Ibn Umar ghusse mein aa gaye aur farmaya ke kya Allah ke zikar se mana karoon?!

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو خَالِدٍ ، عَنِ ابْنِ عَجْلَانَ ، عَنْ وَهْبِ بْنِ كَيْسَانَ ، قَالَ : سُئِلَ ابْنُ عُمَرَ ، هَلْ عَلَى النِّسَاءِ أَذَانٌ ، فَغَضِبَ ، قَالَ : « أَنَا أُنْهِي عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2325

Hazrat Hisham said that when Hazrat Hafsa used to start praying, she would say iqamah.

حضرت ہشام فرماتے ہیں کہ حضرت حفصہ جب نماز پڑھنے لگتیں تو اقامت کہتی تھیں۔

Hazrat Hisham farmate hain ki Hazrat Hafsa jab namaz parhne lagteen to iqamat kehti theen.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنْ حَفْصَةَ ، قَالَ : « إِنَّهَا كَانَتْ تُقِيمُ إِذَا صَلَّتْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2326

Hazrat Mujahid said that it is not obligatory for women to stay at home.

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ عورتوں پر اقامت لازم نہیں۔

Hazrat Mujahid farmate hain keh auraton par iqamat lazim nahi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا يَحْيَى بْنُ يَعْلَى الْأَسْلَمِيُّ ، وَابْنُ يَمَانٍ ، عَنْ عُثْمَانَ بْنِ الْأَسْوَدِ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، قَالَ : « لَيْسَ عَلَى النِّسَاءِ إِقَامَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2327

Hazrat Ata and Hazrat Taus narrated that Hazrat Ayesha used to recite the Adhaan and Iqamah.

حضرت عطاء اور حضرت طاؤس فرماتے ہیں کہ حضرت عائشہ اذان اور اقامت کہا کرتی تھیں۔

Hazrat Ata aur Hazrat Taus farmate hain ke Hazrat Ayesha azaan aur iqamat kaha karti thin.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مُعْتَمِرٌ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، « أَنَّ عَائِشَةَ ، كَانَتْ تُؤَذِّنُ وَتُقِيمُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2328

Hazrat Salim says that women can give the call to prayer (adhan) if they wish.

حضرت سالم فرماتے ہیں کہ عورتیں اگر چاہیں تو اذان دے دیں۔

Hazrat Saleem farmate hain ke aurten agar chahen to azan de den.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا يَحْيَى بْنُ يَمَانٍ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ سَالِمٍ ، قَالَ : « إِنْ شِئْنَ أَذَّنَّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2329

Hazrat Jabir (may Allah be pleased with him) said that a woman can give the Adhan (call to prayer) if she wishes.

حضرت جابر فرماتے ہیں کہ عورت اگر چاہے تو اذان دے دے۔

Hazrat Jaber farmate hain ke aurat agar chahe to azan de de

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا مَالِكُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ ، قَالَ : أَنَا هُرَيْمٌ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ ، عَنْ جَابِرٍ ، قَالَ : « تُقِيمُ الْمَرْأَةُ إِنْ شَاءَتْ »