Hazrat Taus, Hazrat Mujahid, etc. all these gentlemen have stated: When a Jewish or Christian woman is under the control of a Muslim, there will be no li'an between them, nor will there be any punishment for those who accuse them both.
حضرت طاؤس حضرت مجاہد وغیرہ ان سب حضرات نے ارشاد فرمایا : جب یہودی اور عیسائی عورت کسی مسلمان کے تحت ہوں تو ان کے درمیان لعان نہیں ہوگا اور نہ ہی ان دونوں پر تہمت لگانے والے پر حد ہوگی۔
Hazrat Taous Hazrat Mujahid waghaira in sab hazrat ne irshad farmaya : Jab yahodi aur eesae aurat kisi musalman ke tahat hon to un ke darmiyaan liaan nahi hoga aur na hi in donon par tohmat lagane wale par had hogi.
Hazrat Abdul Malik bin Abi Ghina narrates that Hazrat Hukm instructed: If a person accuses another person of fornication while his mother was Jewish or Christian, then Hadd (punishment) will not be applied to him.
حضرت عبدالملک بن ابو غنیہ فرماتے ہیں کہ حضرت حکم نے ارشاد فرمایا : جب آدمی نے کسی آدمی پر تہمت لگائی اس حال میں کہ اس کی ماں یہودی یا عیسائی تھی تو اس پر حد نہیں ہوگی۔
Hazrat Abdulmalik bin Abu Ghaniah farmate hain keh Hazrat Hukm ne irshad farmaya : Jab aadmi ne kisi aadmi par tuhamat lagae is haal mein keh uski maan yahudi ya eesae thi to us par had nahi hogi.
Hazrat Ma'mar narrates that Hazrat Zuhri said: "If an accusation is made against a Jew or a Christian, then the accuser should be punished with Tazir (discretionary punishment)."
حضرت معمر فرماتے ہیں کہ حضرت زھری نے ارشاد فرمایا : جب یہودی اور عیسائی پر تہمت لگائی جائے تو ان کے تہمت لگانے والے کو تعزیراً سزا دی جائے گی ۔
Hazrat Muammar farmate hain ke Hazrat Zuhri ne irshad farmaya: Jab yahodi aur eesai par tohmat lagai jaye to unke tohmat lagane wale ko ta'zeeran saza di jaye gi.
Hazrat Abu Khaldah narrates that Hazrat Ikrama said: If a man is brought to me who has accused a Jew or a Christian and I am the ruler, I will surely punish him.
حضرت ابو خلدہ فرماتے ہیں کہ حضرت عکرمہ نے ارشاد فرمایا : اگر میرے پاس ایسے آدمی کو لایا جائے جس نے کسی یہودی یا نصرانی پر تہمت لگائی ہو اور میں حاکم ہوں تو میں اسے ضرور ماروں گا۔
Hazrat Abu Khalida farmate hain ke Hazrat Akarma ne irshad farmaya: Agar mere pass aise aadmi ko laya jaye jis ne kisi yahodi ya nasrani par tohmat lagai ho aur main hakim hon to main usay zaroor maroon ga.