29.
Book of Virtues of the Quran
٢٩-
كِتَابُ فَضَائِلِ الْقُرْآنِ


What is likened from the Quran to the Torah and the Gospel.

‌مَا شُبِّهَ مِنَ الْقُرْآنِ بِالتَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30271

Hazrat Maseeb narrates that Hazrat Abdullah bin Masood said, "The long Surahs of the Quran are like the Torah, and those Surahs that have a hundred verses are like the Gospels, and the Surahs similar in length to Surah Al-Baqarah are like the Psalms, and the rest of the Quran is an addition to them."

حضرت مسیب فرماتے ہیں کہ حضرت عبداللہ بن مسعود نے ارشاد فرمایا : قرآن کی بڑی سورتیں توراۃ کی مانند ہیں اور وہ سورتیں جن کی سو آیات ہیں وہ انجیل کی مانند ہیں اور مثانی سورتیں زبور کی مانند ہیں اور بقیہ قرآن ان سے اضافی ہے۔

Hazrat Maseeh farmate hain keh Hazrat Abdullah bin Masood ne irshad farmaya: Quran ki barri surtein Torait ki manind hain aur woh surtein jin ki sau ayaten hain woh Injeel ki manind hain aur Muzani surtein Zaboor ki manind hain aur baqia Quran un se izafi hai.

حَدَّثَنَا حُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ ، عَنْ زَائِدَةَ ، عَنْ عَاصِمٍ ، عَنِ الْمُسَيِّبِ ، قَالَ : قَالَ عَبْدُ اللَّهِ : « الطُّوَّلُ كَالتَّوْرَاةِ ، وَالْمِئُونَ كَالْإِنْجِيلِ ، وَالْمَثَانِي كَالزَّبُورِ ، وَسَائِرُ الْقُرْآنِ فَضْلٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30272

Hazrat A'mash narrates that Hazrat Saeed bin Jubair, commenting on this verse of the Quran (and We have certainly written in the Psalms), said: Meaning the Quran, the Torah and the Gospel.

حضرت اعمش فرماتے ہیں کہ حضرت سعید بن جبیر نے قرآن کی اس آیت ( اور تحقیق ہم نے زبور میں لکھ دیا ) کے بارے میں فرمایا : یعنی قرآن کو ، توراۃ کو اور انجیل کو۔

Hazrat Amash farmate hain keh Hazrat Saeed bin Jubair ne Quran ki is ayat (Aur Tehqeeq hum ne Zaboor mein likh diya) ke bare mein farmaya: yani Quran ko, Toraat ko aur Injeel ko.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ : ﴿ وَلَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ ﴾ [ الأنبياء : ١٠٥ ]، قَالَ : " الْقُرْآنُ : التَّوْرَاةُ وَالْإِنْجِيلُ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30273

Hazrat Dawood states that Imam Shabi said about the verse (and We have already written in the Psalms, after the Torah), "The Psalms of David are after the Torah of Moses."

حضرت داؤد فرماتے ہیں کہ امام شعبی نے اس آیت ( اور بیشک ہم لکھ چکے ہیں زبور میں نصیحت کے بعد ) کے بارے میں ارشاد فرمایا : داؤد کی زبور موسیٰ کی نصیحت کے بعد ہے۔

Hazrat Dawood farmate hain keh Imam Shabi ne is ayat (aur beshak hum likh chuke hain Zaboor mein nasihat ke baad) ke bare mein irshad farmaya: Dawood ki Zaboor Musa ki nasihat ke baad hai.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي عَدِيٍّ ، عَنْ دَاوُدَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ : ﴿ وَلَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ ﴾ [ الأنبياء : ١٠٥ ]، قَالَ : « فِي زَبُورِ دَاوُدَ مِنْ بَعْدِ ذِكْرِ مُوسَى »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30274

Hazrat Abdullah bin Rabah narrates that I heard Hazrat Ka'ab saying: The beginning of the Torah is the beginning of Surah Al-An'am, and the end of the Torah is the end of Surah Hud.

حضرت عبداللہ بن رباح فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت کعب کو یوں فرماتے ہوئے سنا ہے : توراۃ کی ابتدا سورة انعام کی ابتدا ہے، اور توراۃ کا اختتام سورة ھود کا اختتام ہے۔

Hazrat Abdullah bin Rabah farmate hain keh maine Hazrat Kaab ko yun farmate huye suna hai: Torah ki ibtida Surah Anaam ki ibtida hai, aur Torah ka ikhtitam Surah Hud ka ikhtitam hai.

حَدَّثَنَا عَفَّانُ ، قَالَ : حَدَّثَنَا هَمَّامٌ ، قَالَ : سَمِعْتُ أَبَا عِمْرَانَ الْجَوْنِيَّ ، قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ رَبَاحٍ ، قَالَ : سَمِعْتُ كَعْبًا يَقُولُ : « فَاتِحَةُ التَّوْرَاةِ فَاتِحَةُ سُورَةِ الْأَنْعَامِ ، وَخَاتِمَةُ التَّوْرَاةِ خَاتِمَةُ سُورَةِ هُودٍ »