3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


How long he sits in the first two units of prayer

‌قَدْرُ كَمْ يَقْعُدُ فِي الرَّكْعَتَيْنِ الْأُولَيَيْنِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3016

Hazrat Abu Ubaidah narrates that my father, Hazrat Abdullah bin Masood, said that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would sit for a short while after the first two rak'ahs, like one sits on a hot stone. I asked him, "Before standing up?" He replied, "Yes, before standing up."

حضرت ابو عبیدہ فرماتے ہیں کہ میرے والد حضرت عبداللہ بن مسعود فرماتے ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) پہلی دو رکعتوں کے بعد اتنی تھوڑی دیر بیٹھتے تھے جیسے گرم پتھر پر بیٹھے ہوں۔ میں نے ان سے پوچھا کہ کھڑے ہونے سے پہلے ؟ انھوں نے فرمایا ہاں کھڑے ہونے سے پہلے۔

Hazrat Abu Ubaidah farmate hain ke mere walid Hazrat Abdullah bin Masood farmate hain ke Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) pehli do rakaton ke baad itni thori dair baithte the jaise garam pathar par baithe hon. Maine unse poocha ke kharay hone se pehle? Unhon ne farmaya haan kharay hone se pehle.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ سَعْدِ بْنِ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ أَبِي عُبَيْدَةَ ، عَنْ أَبِيهِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ ، « أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ كَانَ إِذَا قَعَدَ فِي الرَّكْعَتَيْنِ الْأُولَيَيْنِ كَأَنَّهُ عَلَى الرَّضْفِ »، قُلْتُ : حَتَّى يَقُومَ ؟ قَالَ : حَتَّى يَقُومَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3017

Hazrat Tamim bin Salama said that Hazrat Abu Bakr used to sit for so long after two rak'ahs as if he were sitting on a hot stone.

حضرت تمیم بن سلمہ کہتے ہیں کہ حضرت ابوبکر دو رکعتوں کے بعداتنی دیر بیٹھا کرتے تھے جیسے گرم پتھر پر بیٹھے ہوں۔

Hazrat Tamim bin Salma kehte hain ke Hazrat Abu Bakr do rakaton ke bad itni dair baitha karte thy jaise garam pathar par baithe hon.

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ تَمِيمِ بْنِ سَلَمَةَ ، قَالَ : « كَانَ أَبُو بَكْرٍ ، إِذَا جَلَسَ فِي الرَّكْعَتَيْنِ كَأَنَّهُ عَلَى الرَّضْفِ ، يَعْنِي ، حَتَّى يَقُومَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3018

A tradition states that someone prayed behind Hazrat Abu Bakr. After the first two rakats, before standing up, he sat for so long as if he was sitting on burning coals.

ایک تابعی روایت کرتے ہیں کہ انھوں نے حضرت ابو بکرکے پیچھے نماز پڑھی، پہلی دورکعات کے بعد اٹھنے سے پہلے وہ اتنی دیر بیٹھے جیسے انگارے پر بیٹھے ہوں۔

aik tabi roایت karte hain ke unhon ne hazrat abu bakr ke peechhe namaz parhi, pehli do rakat ke baad uthne se pehle woh itni dair baithe jaise angaron par baithe hon.

حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ رَجُلٍ ، « صَلَّى خَلْفَ أَبِي بَكْرٍ ، فَكَانَ فِي الرَّكْعَتَيْنِ الْأُولَيَيْنِ كَأَنَّهُ عَلَى الْجَمْرِ حَتَّى يَقُومَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3019

Hazrat Mughira narrated that Hazrat Ibrahim, after praying two rak'ahs, would sit for as long as one recites a short tashahhud in the second rak'ah, and then stand up (for the remaining rak'ahs).

حضرت مغیرہ فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم دو رکعت پڑھنے کے بعد تشہد میں تیز تشہد پڑھنے کی مقدار بیٹھتے اور پھر کھڑے ہوجاتے۔

Hazrat Mugheera farmate hain keh Hazrat Ibrahim do rakat parhne ke baad tashahhud mein tez tashahhud parhne ki miqdar baithte aur phir kharay hojate.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، قَالَ : أنا مُغِيرَةُ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، « أَنَّهُ كَانَ يَجْلِسُ فِي التَّشَهُّدِ فِي الرَّكْعَتَيْنِ قَدْرَ التَّشَهُّدِ مُتَرَسِّلًا ، ثُمَّ يَقُومُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3020

Hazrat Ibn Umar used to say that in two rak'ahs, comfort is only kept for tashahhud.

حضرت ابن عمر فرمایا کرتے تھے کہ دو رکعات میں راحت صرف تشہد کے لیے رکھی گئی ہے۔

Hazrat Ibn Umar farmaya karte thay keh do rakat mein rahat sirf tashahhud ke liye rakhi gai hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، عَنْ عِيَاضِ بْنِ مُسْلِمٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : « مَا جُعِلَتِ الرَّاحَةُ فِي الرَّكْعَتَيْنِ إِلَّا لِلتَّشَهُّدِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3021

Hazrat Hassan used to say that nothing should be added in Tashahud after the first two rakats.

حضرت حسن فرمایا کرتے تھے کہ پہلی دو رکعات کے بعد تشہد پر کوئی اضافہ نہیں کیا جائے گا۔

Hazrat Hassan farmaya karte thay keh pehli do rakat ke baad tashahud par koi izafa nahi kiya jaye ga.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : « لَا يَزِيدُ فِي الرَّكْعَتَيْنِ الْأُولَيَيْنِ عَلَى التَّشَهُّدِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3022

Hazrat Shabi states that whoever adds anything to the Tashahhud in the first Qa'dah, then it is obligatory upon him to perform the Sajdah Sahw.

حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ جس شخص نے قعدہ اولیٰ میں تشہد پر کسی چیز کا اضافہ کیا اس پر سجودِ سہو لازم ہے۔

Hazrat Shabi farmate hain ke jis shakhs ne qada ula mein tashahhud par kisi cheez ka izafa kiya us par sijda sahw lazim hai

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ نُعَيْمٍ الْقَارِي ، عَنْ مُطَرِّفٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : « مَنْ زَادَ فِي الرَّكْعَتَيْنِ الْأُولَيَيْنِ عَلَى التَّشَهُّدِ فَعَلَيْهِ سَجْدَتَا سَهْوٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3023

Hazrat Aisha (may Allah be pleased with her) narrates that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to recite Tashahhud after two rak'ahs (units of prayer).

حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) دو رکعات کے بعد التحیات پڑھا کرتے تھے۔

Hazrat Aisha farmati hain ke Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) do rakat ke baad Attahiyat parha karte thay.

حَدَّثَنَا عَبْدُ السَّلَامِ ، عَنْ بُدَيْلٍ ، عَنْ أَبِي الْجَوْزَاءِ ، عَنْ عَائِشَةَ ، « أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ كَانَ يَقُولُ فِي الرَّكْعَتَيْنِ التَّحِيَّاتُ »