3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


On the recitation in the afternoon prayer, how much is it

‌فِي الْعَصْرِ قَدْرُ كَمْ يُقَامُ فِيهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3583

Hazrat Ibrahim says that the prayers of Maghrib and Asr are equal.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ مغرب اور عصر کی نمازیں برابر ہیں۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh maghrib aur asr ki namazain barabar hain.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ ، عَنْ مِسْعَرٍ ، وَسُفْيَانَ ، عَنْ زِيَادِ بْنِ فَيَّاضٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « الْعَصْرُ وَالْمَغْرِبُ سَوَاءٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3584

Prophet Abraham used to say that the Zuhr prayer is four times longer than the Asr prayer.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ ظہر کی نماز عصر سے چار گنا لمبی ہے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh zohar ki namaz asar se chaar guna lambi hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ سِمَاكٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « تُضَاعَفُ الظُّهْرُ عَلَى الْعَصْرِ أَرْبَعَ مَرَّاتٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3585

Hazrat Ibrahim states that the predecessors used to consider Zuhr and Isha, and Maghrib and Asr as equal.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اسلاف ظہر اور عشاء اور مغرب وعصر کو برابر رکھتے تھے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh Aslaf Zohar aur Isha aur Maghrib-o-Asar ko barabar rakhte thay.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « كَانُوا يَعْدِلُونَ الظُّهْرَ بِالْعِشَاءِ ، وَالْعَصْرَ بِالْمَغْرِبِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3586

Hazrat Jabir bin Samurah (may Allah be pleased with him) narrates that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to recite Surah At-Tariq and Surah Al-Buruj in the Zuhr and Asr prayers.

حضرت جابر بن سمرہ فرماتے ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ظہر اور عصر کی نماز میں سورة الطارق اور سورة البروج کی تلاوت فرمایا کرتے تھے۔

Hazrat Jabir bin Samrah farmate hain keh Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) Zuhar aur Asr ki namaz mein Surah At Tariq aur Surah Al Buruj ki tilawat farmaya karte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ ، عَنْ حَمَّادِ بْنِ سَلَمَةَ ، عَنْ سِمَاكِ بْنِ حَرْبٍ ، عَنْ جَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ ، « أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ كَانَ يَقْرَأُ فِي الظُّهْرِ وَالْعَصْرِ بِ وَالسَّمَاءِ وَالطَّارِقِ وَالسَّمَاءِ ذَاتِ الْبُرُوجِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3587

Hazrat Amr narrates that Hazrat Hassan used to keep the units of Zuhr and Asr prayers equal.

حضرت عمرو فرماتے ہیں کہ حضرت حسن ظہر اور عصر کی رکعات کو برابر رکھتے تھے۔

Hazrat Amr farmate hain ke Hazrat Hassan Zuhar aur Asr ki rakaat ko barabar rakhte thay.

حَدَّثَنَا سَهْلُ بْنُ يُوسُفَ ، عَنْ عَمْرٍو ، عَنِ الْحَسَنِ ، « أَنَّهُ كَانَ يُسَوِّي بَيْنَ رَكَعَاتِ الظُّهْرِ وَالْعَصْرِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3588

Hazrat Abu Al Aliya said that the Asr prayer is half of the Zuhr prayer.

حضرت ابوا لعالیہ فرماتے ہیں کہ عصر کی نماز ظہر سے آدھی ہے۔

Hazrat Abu al-'Aliyah farmate hain ki Asr ki namaz Zuhr se aadhi hai.

حَدَّثَنَا إِسْحَاقُ بْنُ سُلَيْمَانَ الرَّازِيُّ ، عَنْ أُبَيٍّ ، عَنْ أَبِي الرَّبِيعِ ، عَنْ أَبِي الْعَالِيَةِ قَالَ : « الْعَصْرُ عَلَى النِّصْفِ مِنَ الظُّهْرِ »