Hazrat Abdullah bin Mughaffal Mazni narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: Offer your prayers in sheep pens but do not offer your prayers in camel yards because they (camels) are from the creation of Satan.
حضرت عبداللہ بن مغفل مزنی کہتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ بکریوں کے باڑے میں نماز پڑھ لو لیکن اونٹوں کے باندھنے کی جگہ میں نماز نہ پڑھو کیونکہ وہ شیطان سے پیدا کئے گئے ہیں۔
Hazrat Abdullah bin Mughaffal Mazni kehte hain ke Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya ke bakriyon ke baray mein namaz parh lo lekin oonton ke bandhne ki jaga mein namaz na parho kyunki woh shaitan se paida kiye gaye hain.
Hazrat Bara bin Aazib narrates that when the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was asked about praying in a place where camels are tied, he said, "Do not pray there." Then he was asked about praying in a sheepfold, and he said, "Pray there, for there is a blessing in them."
حضرت براء بن عازب فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے اونٹوں کے باندھنے کی جگہ نماز پڑھنے کے بارے میں سوال کیا گیا تو آپ نے فرمایا کہ اس میں نماز نہ پڑھو۔ پھر آپ سے بکریوں کے باڑے میں نماز پڑھنے کے بارے میں سوال کیا گیا تو آپ نے فرمایا کہ اس میں نماز پڑھ لو کیونکہ ان میں برکت ہے۔
Hazrat Bara bin Aazib farmate hain ke Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) se oonton ke bandhne ki jaga namaz padhne ke bare mein sawal kiya gaya to aap ne farmaya ke is mein namaz na parho. Phir aap se bakriyon ke baray mein namaz padhne ke bare mein sawal kiya gaya to aap ne farmaya ke is mein namaz parh lo kyunki in mein barkat hai.
It is narrated on the authority of Abu Hurairah that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: When you do not find a place to offer prayer except for a sheepfold and a camel-grazing area, then do not offer your prayer in the camel-grazing area.
حضرت ابوہریرہ سے روایت ہے کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ جب تمہارے پاس نماز پڑھنے کے لیے سوائے بکریوں کے باڑے اور اونٹوں کے باندھنے کی جگہ کے اور کوئی جگہ نہ ہو تو تم اونٹوں کے باندھنے کی جگہ نماز نہ پڑھو۔
Hazrat Abu Huraira se riwayat hai keh Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh jab tumhare paas namaz padhne ke liye siwae bakriyon ke baare aur oonton ke bandhne ki jaga ke aur koi jaga na ho to tum oonton ke bandhne ki jaga namaz na parho.
It is narrated on the authority of Hazrat Sabra that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Prayer should not be offered in a camel pen, but it is permissible to pray in a sheepfold."
حضرت سبرہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ اونٹوں کے باندھنے کی جگہ نماز نہیں پڑھی جائے گی البتہ بکریوں کے باندھنے کی جگہ نماز پڑھی جائے گی۔
Hazrat Sabra se riwayat hai keh Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh oonton ke bandhne ki jaga namaz nahi parhi jaye gi albatta bakriyon ke bandhne ki jaga namaz parhi jaye gi.
Hazrat Hisham bin Urwah narrates that a person asked Hazrat Abdullah bin Umar about offering prayer in a camel graveyard, so he forbade him from it and said that it is permissible to offer prayer in a sheep graveyard.
حضرت ہشام بن عروہ فرماتے ہیں کہ ایک آدمی نے حضرت عبداللہ بن عمر سے اونٹوں کے باندھنے کی جگہ نماز پڑھنے کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے اس منع کیا اور فرمایا کہ بکریوں کی جگہ نماز پڑھ سکتے ہو۔
Hazrat Hisham bin Urwah farmate hain ke ek aadmi ne Hazrat Abdullah bin Umar se oonton ke bandhne ki jaga namaz padhne ke bare mein sawal kiya to unhon ne isse mana kiya aur farmaya ke bakriyon ki jaga namaz padh sakte ho.
Hazrat Anas (may Allah be pleased with him) narrates that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to offer prayer in a sheep enclosure before the construction of the mosque.
حضرت انس فرماتے ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) مسجد کی تعمیر سے پہلے بکریوں کے باڑے میں نماز ادا کیا کرتے تھے۔
Hazrat Anas farmate hain ke Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) masjid ki tameer se pehle bakrion ke baare mein namaz ada karte thay.
Hazrat Asim bin Munzir narrates that once Hazrat Ibn Zubair went to Muzdalifah in a month other than the Hajj months. He led us in prayer in the sheepfold, although there were other places where he could have led us in prayer, but I think he wanted to tell us that it is permissible to offer prayer at this place.
حضرت عاصم بن منذر کہتے ہیں کہ حضرت ابن زبیرحج کے مہینوں کے علاوہ کسی اور زمانے میں مزدلفہ گئے، وہاں انھوں نے ہمیں بکریوں کے باڑے میں نماز پڑھائی حالانکہ اور جگہیں بھی تھیں جہاں وہ ہمیں نماز پڑھا سکتے تھے، لیکن میرا خیال یہ ہے کہ وہ ہمیں بتانا چاہتے تھے کہ اس جگہ نماز ادا کرنا جائز ہے۔
Hazrat Asim bin Munzir kehty hain keh Hazrat Ibn Zubair Hajj k mahenon k ilawa kisi aur zamanay mein Muzdalfa gaye, wahan unhon ne humein bakrion k baray mein namaz parhayi halankay aur jagahen bhi theen jahan wo humein namaz parrha sakte thay, lekin mera khayal yeh hai keh wo humein batana chahte thay keh iss jagah namaz ada karna jaiz hai.
Prophet Muhammad (PBUH) said that when the predecessors did not find any other place than the sheep pen and the place where goats are tied, they would prefer the sheep pen.
حضرت محمد فرماتے ہیں کہ اسلاف کو جب بکریوں کے باڑے اور اونٹوں کے باندھنے کی جگہ کے علاوہ کوئی اور جگہ نہ ملتی تو وہ بکریوں کے باڑے کو ترجیح دیا کرتے تھے۔
Hazrat Muhammad farmate hain keh aslaaf ko jab bakrion ke baray aur oonton ke bandhne ki jaga ke ilawa koi aur jaga na milti to woh bakrion ke baray ko tarjih diya karte thay.
Hazrat Ibad bin Rashid narrates that Hazrat Hassan considered it undesirable to offer prayer in a place where camels are tied, but he did not see any harm in offering prayer in a sheepfold.
حضرت عباد بن راشد کہتے ہیں کہ حضرت حسن اونٹوں کے باندھنے کی جگہ نماز پڑھنے کو مکروہ خیال فرماتے تھے اور بکریوں کے باڑے میں نماز کی ادائیگی میں کوئی حرج نہ سمجھتے تھے۔
Hazrat Abbad bin Rashid kahte hain ke Hazrat Hasan oonton ke bandhne ki jagah namaz parhne ko makruh khayal farmate thy aur bakrion ke baray mein namaz ki adaygi mein koi haraj na samajhte thy.
Hazrat Wakee (RA) used to consider it permissible to offer prayer in the enclosure for camels. He was also of the view that ablution is not broken by eating camel meat.
حضرت وکیع اونٹوں کے احاطے میں نماز پڑھنے کو جائز قرار دیتے تھے اور اونٹ کا گوشت کھانے سے وضو ٹوٹنے کے قائل بھی نہ تھے۔
Hazrat Waqee unton ke ehate mein namaz parhne ko jaiz qarar dete thay aur unt ka gosht khane se wuzu tootne ke qael bhi na thay.
Hazrat Jabir bin Samurah narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) commanded us to offer prayer in the enclosure of goats but not to offer prayer in the enclosure of camels.
حضرت جابر بن سمرہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ہمیں حکم دیا کہ ہم بکریوں کے باڑے میں نماز پڑھیں اور اونٹوں کے احاطے میں نماز نہ پڑھیں۔
Hazrat Jabir bin Samrah farmate hain keh Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne humain hukm diya keh hum bakriyon ke baray mein namaz parhein aur oonton ke ehatay mein namaz na parhein.