Hazrat Zaid bin Sa'lat narrates that if Hazrat Umar (may Allah be pleased with him) saw any trace of semen on his clothes, he would wash it. If he didn't see any trace, he would sprinkle water on it. And he would repeat the prayer in case of doubt.
حضرت زیید بن صلت کہتے ہیں کہ حضرت عمر اپنے کپڑوں پر اگر منی کا کوئی نشان دیکھتے تو اسے دھو دیتے اور اگر نشان نظر نہ آتا تو اس پر پانی چھڑ ک دیتے اور چاشت کے وقت نماز کا اعادہ کرتے۔
Hazrat Zaid bin Saalat kehte hain ki Hazrat Umar apne kapdon par agar mani ka koi nishan dekhte to use dho dete aur agar nishan nazar na aata to us par pani chhirak dete aur chasht ke waqt namaz ka eada karte.
Hazrat Sulaiman bin Yasar narrates that Hazrat Umar offered Fajr prayer, then he went to his land in the place of "Jurf", there he saw the effect of a wet dream on his clothes, so he took a bath and repeated the Fajr prayer.
حضرت سلیمان بن یسار فرماتے ہیں کہ حضرت عمر نے فجر کی نماز پڑھی، پھر مقام جرف میں اپنی ایک زمین کی طرف گئے، وہاں انھوں نے اپنے کپڑوں پر احتلام کا نشان دیکھا تو غسل کیا اور فجر کی نماز کا اعادہ کیا۔
Hazrat Sulaiman bin Yasar farmate hain keh Hazrat Umar ne fajar ki namaz parhi, phir maqam Jurf mein apni aik zameen ki taraf gaye, wahan unhon ne apne kapron par ehtelam ka nishan dekha to ghusl kiya aur fajar ki namaz ka eada kiya.
Hazrat Aflah narrated that I had offered prayer in a state when there was a spot of semen on my clothes. Hazrat Ibn Umar ordered me to repeat the prayer.
حضرت افلح فرماتے ہیں کہ میں نے اس حال میں نماز پڑھ لی تھی کہ میرے کپڑوں پر جنابت کا داغ تھا، حضرت ابن عمرنے مجھے دوبارہ نماز پڑھنے کا حکم دیا۔
Hazrat Aflh farmate hain keh maine iss hal mein namaz parh li thi keh mere kapron par janabat ka dagh tha, Hazrat Ibn Umr ne mujhe dobara namaz parhne ka hukum diya.
Hazrat Abraham said about the person who prayed in a state of impurity that his prayer has been offered, he does not need to repeat it.
حضرت ابراہیم اس شخص کے بارے میں جو اس حال میں نماز پڑھے کہ اس کے کپڑوں پر جنابت کا داغ ہو فرماتے ہیں کہ اس کی نماز ہوگئی اسے اعادہ کرنے کی ضرورت نہیں۔
Hazrat Ibrahim us shakhs ke baaray mein jo is haal mein namaz parhay keh uske kapdon par janabat ka daagh ho farmatay hain keh uski namaz hogayi usay eada karne ki zaroorat nahin.