3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


On shortening the prostrations

‌فِي اخْتِصَارِ السُّجُودِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4202

Hazrat Abu Aliyah said that the Salaf (predecessors) considered it extremely disliked to skip the verse of prostration in order to avoid prostration.

حضرت ابو عالیہ فرماتے ہیں کہ ا سلاف سجدہ سے بچنے کے لیے آیت سجدہ کو چھوڑنے کو مکروہ خیال فرماتے تھے۔

Hazrat Abu Aliya farmate hain keh Aslaf Sajda se bachne ke liye Aayat Sajda ko chhodne ko Makrooh khayal farmate thay.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ قَالَ : أَخْبَرَنَا خَالِدٌ ، عَنْ أَبِي الْعَالِيَةِ قَالَ : « كَانُوا يَكْرَهُونَ اخْتِصَارَ السُّجُودِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4203

Hazrat Shabi says that the predecessors considered it reprehensible to skip the verse of prostration in order to avoid prostration. And they also considered it reprehensible to pass by a verse of prostration without prostrating.

حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ اسلاف سجدہ سے بچنے کے لیے آیت سجدہ کو چھوڑنے کو مکروہ خیال فرماتے تھے۔ اور وہ اس بات کو بھی مکروہ خیال فرماتے تھے کہ کسی آیت سجدہ کو پڑھ کر بغیر سجدہ کئے گذر جائیں۔

Hazrat Shabi farmate hain ke Aslaf Sajda se bachne ke liye Aayat Sajda ko chhorne ko Makruh khayal farmate thy. Aur wo is baat ko bhi Makruh khayal farmate thy ke kisi Aayat Sajda ko parh kar baghair Sajda kiye guzar jayen.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، وَعَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، وَابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ دَاوُدَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ قَالَ : « كَانُوا يَكْرَهُونَ اخْتِصَارَ السُّجُودِ ، وَكَانُوا يَكْرَهُونَ إِذَا أَتَوْا عَلَى السَّجْدَةِ أَنْ يُجَاوِزُوهَا حَتَّى يَسْجُدُوا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4204

Hazrat Saeed ibn Musayyib said that three evils have arisen among the people: Leaving the verse of prostration in order to avoid prostration, raising the hands in prayer. Rawi Hathim says that I forgot the third thing.

حضرت سعید بن مسیب فرماتے ہیں کہ لوگوں میں تین بدعتیں پیدا ہوگئی ہیں : سجدہ سے بچنے کے لیے آیت سجدہ کو چھوڑنا، دعا میں ہاتھ کو اٹھانا۔ راوی ہثیم کہتے ہیں کہ تیسری بات میں بھول گیا۔

Hazrat Saeed bin Musayyab farmate hain keh logon mein teen bidaten paida hogai hain : Sajda se bachne ke liye ayat Sajda ko chhorna, Dua mein hath ko uthana. Ravi Hathim kehte hain keh teesri baat mein bhul gaya.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ قَالَ : أَخْبَرَنَا مَنْصُورٌ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ قَالَ : " ثَلَاثٌ مِمَّا أَحْدَثَ النَّاسُ : اخْتِصَارُ السُّجُودِ ، وَرَفْعُ الْأَيْدِي فِي الدُّعَاءِ " قَالَ هِشَامٌ : وَنَسِيتُ الثَّالِثَةَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4205

Hazrat Abdul Aziz bin Qareer narrates: I asked Hazrat Ibn Sireen about skipping the verse of prostration to avoid prostrating, he considered it a repugnant idea, frowned, and said, "I do not know what kind of an act this is?!".

حضرت عبد العزیز بن قریر کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابن سیرین سے سجدہ سے بچنے کے لیے آیت سجدہ کو چھوڑنے کے بارے میں دریافت کیا تو انھوں نے اسے مکروہ خیال کیا اور اپنے چہرے پر تیوری چڑھائی اور فرمایا کہ میں نہیں جانتا کہ یہ کیا حرکت ہے ؟ !

Hazrat Abdul Aziz bin Qureer kehte hain ki maine Hazrat Ibn Sireen se sajdah se bachne ke liye ayat sajda ko chhorne ke bare mein دریافت kia to unhon ne ise makrooh khial kia aur apne chehre par tevri chadhayi aur farmaya ki main nahin janta ki yeh kia harkat hai ?!

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُبَارَكٍ ، عَنْ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ قُرَيْرٍ قَالَ : سَأَلْتُ ابْنَ سِيرِينَ ، عَنِ اخْتِصَارِ السُّجُودِ ، فَكَرِهُهُ ، وَعَبَسَ وَجْهُهُ ، وَقَالَ : « لَا أَدْرِي مَا هَذَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4206

Hazrat Saeed bin Musayyab said that skipping the verse of prostration to avoid prostration is an invented method by people.

حضرت سعید بن مسیب فرماتے ہیں کہ سجدہ سے بچنے کے لیے آیت سجدہ کو چھوڑنا لوگوں کا ایجاد کردہ طریقہ ہے۔

Hazrat Saeed bin Musayyab farmate hain ke sajdah se bachne ke liye ayat sajdah ko chhorna logon ka ijad karda tareeqa hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ مُبَارَكٍ ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ قَالَ : « هُوَ مِمَا أُحَدِّثُ النَّاسَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4207

Hazrat Ibrahim states that the predecessors considered it reprehensible to omit the verse of prostration in order to avoid prostration.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اسلاف اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ سجدہ سے بچنے کے لیے آیت سجدہ کو چھوڑا جائے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh aslaaf is baat ko makrooh khayaal farmate thay keh sijda se bachne ke liye aayat sijda ko chora jaye.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « كَانُوا يَكْرَهُونَ أَنْ تُخْتَصَرَ السَّجْدَةُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4208

Hazrat Hasan considered it undesirable to shorten the recitation of Surah Sajdah (Chapter 32 of the Quran) to avoid prostration.

حضرت حسن اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ سجدہ سے بچنے کے لیے آیت سجدہ کو چھوڑا جائے۔

Hazrat Hassan is baat ko makrooh khayaal farmate thy k sajda se bachne k liye ayat sajda ko chora jaye.

حَدَّثَنَا ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ قَالَ : « كَانَ يَكْرَهُ أَنْ يُخْتَصَرَ سُجُودُ الْقُرْآنِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4209

Hazrat Shahr bin Hawshab says that omitting the verse of prostration to avoid prostration is a method invented by people.

حضرت شہر بن حوشب فرماتے ہیں کہ سجدہ سے بچنے کے لیے آیت سجدہ کو چھوڑنا لوگوں کا ایجاد کردہ طریقہ ہے۔

Hazrat Shehr bin Hawshab farmate hain ke sajda se bachne ke liye ayat sajda ko chorna logon ka ejaad krda tareeqa hai.

حَدَّثَنَا الْفَضْلُ بْنُ دُكَيْنٍ ، عَنِ ابْنِ أَبِي الْمُعْتُمِرِ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ شَهْرِ بْنِ حَوْشَبٍ قَالَ : « هُوَ مِمَا أُحَدِّثُ النَّاسَ »