3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


The menstruating woman hears the prostration verse

‌الْحَائِضُ تُسْمَعُ السَّجْدَةَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4315

Hazrat Ibrahim used to say that if a menstruating woman hears the verse of prostration, she should not prostrate, because she is leaving something more important than prostration, which is the obligatory prayer.

حضرت ابراہیم فرمایا کرتے تھے کہ اگر حائضہ آیت سجدہ کو سنے تو وہ سجدہ نہیں کرے گی، کیونکہ وہ سجدے سے زیادہ اہم چیز فرض نماز کو چھوڑ رہی ہے۔

Hazrat Ibrahim farmaya karte thay keh agar haizah aayat sajda ko sune to woh sajda nahi kare gi, kyunkay woh sajde se ziada aham cheez farz namaz ko chor rahi hai.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ قَالَ : أَنَا مُغِيرَةُ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : فِي الْحَائِضِ تَسْمَعُ السَّجْدَةَ قَالَ : « لَا تَسْجُدُ هِيَ تَدَعُ أَعْظَمَ مِنَ السَّجْدَةِ الصَّلَاةَ الْمَكْتُوبَةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4316

Hazrat Hammad said that I asked Hazrat Saeed bin Jubair and Hazrat Ibrahim that if a menstruating woman hears a verse of prostration, should she prostrate or not? They said that prostration of recitation is not obligatory on her. Prayer, which is forgiven for her, is more important than these prostrations.

حضرت حماد کہتے ہیں کہ میں نے حضرت سعید بن جبیر اور حضرت ابراہیم سے سوال کیا کہ حائضہ اگر آیت سجدہ سنے تو سجدہ کرے گی یا نہیں ؟ انھوں نے فرمایا کہ اس پر سجدہ تلاوت لازم نہیں۔ نماز جو اسے معاف ہے ان سجدوں سے زیادہ اہم ہے۔

Hazrat Hammad kehte hain ki maine Hazrat Saeed bin Jubair aur Hazrat Ibrahim se sawal kiya ki haizah agar ayat sajda sune to sajda karegi ya nahin? Unhon ne farmaya ki us par sajda tilawat lazim nahin. Namaz jo use maaf hai in sajdon se ziada ahm hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ حَمَّادٍ قَالَ : سَأَلْتُ سَعِيدَ بْنَ جُبَيْرٍ ، وَإِبْرَاهِيمَ ، عَنِ الْحَائِضِ تُسْمَعُ السَّجْدَةَ ، فَقَالَ : « لَيْسَ عَلَيْهَا سُجُودٌ ، الصَّلَاةُ أَكْبَرُ مِنْ ذَلِكَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4317

Hazrat Ibn Juraij said that I asked Hazrat Ataa that if a menstruating woman passes by some people who are reciting the Holy Quran, and if they perform the Sajdah Tilawat, will she also perform the Sajdah with them? He said no, she is prohibited from something even better than these Sajdahs, the obligatory prayer.

حضرت ابن جریج کہتے ہیں کہ میں نے حضرت عطاء سے عرض کیا کہ اگر کوئی حائضہ عورت کچھ ایسے لوگوں کے پاس سے گذرے جو قرآن مجید کی تلاوت کررہے ہیں ، اگر وہ لوگ سجدہ تلاوت کریں تو کیا یہ ان کے ساتھ سجدہ کرے گی ؟ انھوں نے فرمایا کہ نہیں، اسے ان سجدوں سے زیادہ بہترچیز فرض نماز سے بھی روک دیا گیا ہے۔

Hazrat Ibn Juraij kehte hain ki maine Hazrat Ata se arz kiya ki agar koi haiza aurat kuch aise logon ke paas se guzre jo Quran Majeed ki tilawat kar rahe hain, agar wo log Sajda Tilawat karein to kya ye un ke sath Sajda karegi? Unhon ne farmaya ki nahin, use in Sajdon se zyada behtar cheez farz namaz se bhi rok diya gaya hai.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ قَالَ : قُلْتُ لَهُ : أَرَأَيْتُ إِنْ مَرَّتْ حَائِضٌ بِقَوْمٍ يَقْرَءُونَ الْمُصْحَفَ فَسَجَدُوا ، أَتَسْجُدُ مَعَهُمْ ؟ قَالَ : « لَا ، قَدْ مُنِعْتَ خَيْرًا مِنْ ذَلِكَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4318

Hazrat Abu Zahhi and Hazrat Ibrahim said that when a menstruating woman hears a verse of prostration, she should not prostrate, she is leaving something more important than that.

حضرت ابو ضحی اور حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جب حائضہ عورت سجدہ تلاوت والی آیت سنے تو سجدہ نہیں کرے گی، وہ اس سے زیادہ ضروری چیز کو چھوڑ رہی ہے۔

Hazrat Abu Zuha aur Hazrat Ibrahim farmate hain keh jab haizah aurat Sajdah Tilawat wali ayat sune to Sajdah nahi karegi, woh iss se ziada zaroori cheez ko chhor rahi hai.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ ، عَنْ أَبِي الضُّحَى ، وَعَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَا : « إِذَا سَمِعَتِ الْحَائِضُ السَّجْدَةَ ، فَلَا تَسْجُدْ هِيَ تَدَعُ أَوْجَبَ مِنْ ذَلِكَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4319

Hazrat Hassan (may Allah be pleased with him) said that if someone in the state of Janabat (major ritual impurity) or Haiz (menstruation) hears the verse of prostration, they should not prostrate.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ اگر جنبی یا حائضہ آیتِ سجدہ سنیں تو سجدہ نہیں کریں گے۔

Hazrat Hassan farmate hain ke agar junubi ya haizah ayat e sijda sunen to sijda nahin karenge

حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، فِي الْجُنُبِ وَالْحَائِضِ يَسْمَعَانِ السَّجْدَةَ ، فَقَالَا : « لَا يَسْجُدَانِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4320

Hazrat Usman said that if a menstruating woman hears the verse of prostration, she should slightly bow her head and gesture.

حضرت عثمان فرماتے ہیں کہ اگر کوئی حائضہ آیتِ سجدہ سنے تو سر کو تھوڑا سا جھکا کر اشارہ کرلے۔

Hazrat Usman farmate hain ke agar koi haiza aayat e sajda sune to sar ko thora sa jhuka kar ishara karle.

حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُوسَى ، عَنْ أَبَانَ الْعَطَّارِ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، عَنْ عُثْمَانَ قَالَ : « تُومِئُ بِرَأْسِهَا إِيمَاءً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4321

Hazrat Ibn Masib said that a menstruating woman should slightly bow her head and say, "O Allah, I prostrate to You."

حضرت ابن مسیب فرماتے ہیں کہ حائضہ عورت سر کو تھوڑا سا جھکا کر اشارہ کرلے اور کہے ” اے اللہ ! میں تیرے لیے سجدہ کرتی ہوں “

Hazrat Ibn Masib farmate hain ke haiza aurat sar ko thora sa jhuka kar ishara karle aur kahe “Aye Allah! Main tere liye sajda karti hun”

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بِشْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا سَعِيدٌ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنِ ابْنِ الْمُسَيِّبِ قَالَ : " تُومِئُ بِرَأْسِهَا وَتَقُولُ : اللَّهُمَّ لَكَ سَجَدْتُ "