3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


Who disliked passing by the prostration verse without prostrating

‌مَنْ كَرِهَ إِذَا مَرَّ بِالسَّجْدَةِ أَنْ يُجَاوِزَهَا حَتَّى يَسْجُدَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4352

Hazrat Ata bin Saib narrates: Once I entered the mosque and saw two elderly men sitting there. One of them was reciting the Holy Quran to the other. I also sat down with them. One of them was Hazrat Qais bin Sakan Asadi, and the other man was reciting Surah Maryam to him. When they reached the verse of prostration (Sajdah), Qais bin Sakan said, "Leave it. We dislike that the people in the mosque should see us." So he left it and recited the portion after it. Then, Hazrat Qais said, "By Allah! Satan had tempted us to leave that verse. Recite it." So he recited it and then they both prostrated.

حضرت عطاء بن سائب فرماتے ہیں کہ میں ایک مرتبہ مسجد میں داخل ہوا تو دو بوڑھے آدمی بیٹھے تھے، جن میں سے ایک دوسرے کو قرآن مجید پڑھا رہا تھا۔ میں بھی ان کے پاس بیٹھ گیا۔ ان میں سے ایک حضرت قیس بن سکن اسدی تھے، دوسرے آدمی ان سے سورة مریم پڑھ رہے تھے۔ جب وہ آیت سجدہ پر پہنچے تو قیس بن سکن نے کہا کہ اسے چھوڑ دو ، ہم اس بات کو ناپسند کرتے ہیں کہ مسجد والے ہمیں دیکھیں۔ انھوں نے اسے چھوڑ دیا اور اس کے بعد والا حصہ پڑھا۔ پھر حضرت قیس نے فرمایا کہ خدا کی قسم ! اس آیت کے چھوڑنے پر ہمیں شیطان نے ابھارا تھا۔ اسے پڑھو۔ چنانچہ انھوں نے پڑھا اور پڑھ کر سجدہ کیا۔

Hazrat Ata bin Saib farmate hain keh main ek martaba masjid mein dakhil hua to do budhe aadmi baithe thay, jin mein se ek dusre ko Quran Majeed parha raha tha. Main bhi un ke pass baith gaya. Un mein se ek Hazrat Qais bin Sakan Asadi thay, dusre aadmi un se Surah Maryam parha rahe thay. Jab woh ayat Sajdah par pahunche to Qais bin Sakan ne kaha keh ise chhor do, hum is baat ko napasand karte hain keh masjid wale hamein dekhein. Unhon ne ise chhor diya aur is ke baad wala hissa parha. Phir Hazrat Qais ne farmaya keh Khuda ki qasam! Is ayat ke chhorne par hamein shetan ne abhara tha. Ise parho. Chunanche unhon ne parha aur parh kar Sajdah kiya.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ عَطَاءَ بْنِ السَّائِبِ قَالَ : دَخَلْتُ الْمَسْجِدَ فَإِذَا أَنَا بِشَيْخَيْنِ ، فَقَرَأَ أَحَدَهُمَا عَلَى صَاحِبِهِ الْقُرْآنَ ، فَجَلَسْتُ إِلَيْهُمَا فَإِذَا أَحَدَهُمَا قَيْسُ بْنُ السَّكَنِ الْأَسْدِيُّ ، وَإِذَا الْآخَرُ يَقْرَأُ سُورَةَ مَرْيَمَ فَلَمَّا بَلَغَ السَّجْدَةَ ، قَالَ لَهُ قَيْسُ بْنُ سَكَنٍ : « دَعْهَا ، فَإِنَّا نَكْرَهُ أَنْ يَرَانَا أَهْلُ الْمَسْجِدِ »، فَتَرَكَهَا ، وَقَرَأَ مَا بَعْدَهَا ، قَالَ قَيْسٌ : « وَاللَّهِ مَا صَرَفَنَا عَنْهَا إِلَّا الشَّيْطَانُ اقْرَأْهَا فَقَرَأَهَا فَسَجَدَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4353

Hazrat Shabi said that the predecessors disliked to pass by an ayah of prostration without prostrating.

حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ اسلاف اس بات کو ناپسند کرتے تھے کہ آیت سجدہ سے بغیر سجدہ کئے گذر جائیں۔

Hazrat Shabi farmate hain ke aslaaf is baat ko napasand karte the ke ayat sajda se baghair sajda kiye guzar jayen.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، وَعَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، عَنْ دَاوُدَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ قَالَ : « كَانُوا يَكْرَهُونَ إِذَا أَتَوْا عَلَى السَّجْدَةِ أَنْ يُجَاوِزُوهَا حَتَّى يَسْجُدُوا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4354

Hazrat Ibrahim said that it is not permissible to skip the verse of prostration. However, if one wishes, one may recite it and perform prostration or, if one wishes, perform ruku.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ آیت سجدہ کو چھوڑ کر گذرنا درست نہیں۔ البتہ اگر چاہے تو اسے پڑھ کر سجدہ کرے اور اگر چاہے تو رکوع کرے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain ke ayat sajda ko chhor kar guzarna durust nahi. Albatta agar chahe to ise parh kar sajda kare aur agar chahe to ruku kare.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، فِي الرَّجُلِ يَمُرُّ بِالسَّجْدَةِ فِي الصَّلَاةِ ، فَقَالَ : « لَا يَنْبَغِي لَهُ إِذَا مَرَّ بِهَا أَنْ يَتْرُكَهَا ، وَلَكِنْ يَسْجُدُ بِهَا ، وَإِنْ شَاءَ رَكَعَ بِهَا »