3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


Regarding the prostration at the end of the Surah

‌فِي السَّجْدَةِ تَكُونُ آخِرَ السُّورَةِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4365

Hazrat Alqamah, Hazrat Aswad, Hazrat Masruq, and Hazrat Amr ibn Sharhabeel used to say that if there is a prostration at the end of a Surah, then performing a bowing (Ruku) is sufficient.

حضرت علقمہ، حضرت اسود، حضرت مسروق اور حضرت عمرو بن شرحبیل فرمایا کرتے تھے کہ اگر سجدہ سورت کے آخر میں ہو تو رکوع کرنا کافی ہے۔

Hazrat Alqama, Hazrat Aswad, Hazrat Masrooq aur Hazrat Amr bin Sharjeel farmaya karte thay keh agar Sajda surat ke akhir mein ho to ruku karna kaafi hai.

حَدَّثَنَا عَبَّادُ بْنُ الْعَوَّامِ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، أَنَّ عَلْقَمَةَ ، وَالْأَسْوَدَ ، وَمَسْرُوقًا ، وَعَمْرَو بْنَ شُرَاحِيلَ ، كَانُوا يَقُولُونَ : « إِذَا كَانَتِ السَّجْدَةُ آخِرَ السُّورَةِ أَجْزَاكَ أَنْ تَرْكَعَ بِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4366

Hazrat Ibrahim says that when you are at the end of Surah Sajdah, it is sufficient for you to perform rukuh.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جب سجدہ سورت کے آخر میں ہو تو تمہارے لیے رکوع کرنا کافی ہے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh jab sijda surat ke akhir mein ho to tumhare liye ruku karna kaafi hai

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « إِذَا كَانَ فِي آخِرِ السُّورَةِ سَجْدَةٌ أَجْزَاكَ أَنْ تَرْكَعَ بِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4367

Hazrat Ibn e Tawoos states that Hazrat Tawoos used to recite Surah Tanzil us Sajda in Isha prayer and used to perform Ruku (bowing) in place of Sajda (prostration).

حضرت ابن طاوس فرماتے ہیں کہ حضرت طاوس عشاء کی نماز میں سورة تنزیل السجدہ پڑھتے اور سجدے کی جگہ رکوع کیا کرتے تھے۔

Hazrat Ibne Taous farmate hain keh Hazrat Taous Isha ki namaz mein Surah Tanzil us Sajda parhte aur Sajde ki jaga ruku kia karte thay.

حَدَّثَنَا مُعْتَمِرٌ ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ ابْنِ طَاوُسٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، أَنَّهُ كَانَ « يَقْرَأُ فِي الْعِشَاءِ الْآخِرَةِ تَنْزِيلَ السَّجْدَةَ فَيَرْكَعُ بِالسَّجْدَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4368

Hazrat Shabi was asked that if a person recites a verse that has a Sajdah Tilawat at its end, then what should he do? He replied that he may, if he wishes, perform Sajdah and then recite the remaining part of the Quran in standing position and if he wishes, he may go into Ruku (bowing).

حضرت شعبی سے سوال کیا گیا کہ اگر کوئی شخص ایسی سورت پڑھے جس کے آخر میں سجدہ تلاوت ہو تو وہ کیا کرے ؟ انھوں نے فرمایا کہ اگر چاہے تو سجدہ کرے اور کھڑا ہو کر اس کے بعد کی قراءت کرے اور اگر چاہے تو رکوع کرلے۔

Hazrat Shabi se sawal kiya gaya keh agar koi shakhs aisi surat parhe jis ke akhir mein sijda tilawat ho to woh kya kare? Unhon ne farmaya keh agar chahe to sijda kare aur khara ho kar us ke bad ki qirat kare aur agar chahe to rukoo kar le.

حَدَّثَنَا ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ أَبِي سُلَيْمَانَ قَالَ : سمعْتُ الشَّعْبِيَّ ، وَسُئِلَ عنْ الرَّجُلِ يَقْرَأُ بِالسَّجْدَةِ فَتَكُونُ فِي آخِرِ السُّورَةِ ، فَقَالَ : « إِنْ هُوَ سَجَدَ بِهَا قَامَ فَقَرَأَ بَعْدَهَا ، وَإِنْ شَاءَ أَنْ يَرْكَعَ بِهَا رَكَعَ بِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4369

Hazrat Qais narrates that Hazrat Mujahid used to recite the verse of prostration and some portion after it from Surah Bani Israel and then he would go into bowing.

حضرت قیس کہتے ہیں کہ حضرت مجاہد سورة بنی اسرائیل کی آیت سجدہ اور اس کے بعد کا کچھ حصہ پڑھا کرتے تھے اور پھر رکوع کرتے تھے۔

Hazrat Qais kehte hain ke Hazrat Mujahid Surah Bani Israeel ki ayat Sajdah aur uske baad ka kuch hissa parha karte thay aur phir ruku karte thay.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بِشْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مِسْعَرٌ قَالَ : حَدَّثَنِي عُتْبَةُ بْنُ قَيْسٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، أَنَّهُ كَانَ « يَقْرَأُ السَّجْدَةَ فِي بَنِي إِسْرَائِيلَ وَمَا بَعْدَهَا ، ثُمَّ يَرْكَعُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4370

Hazrat Rabi' bin Khutsaim said that if the prostration (sajdah) is at the end of the Surah, then if you wish, perform bowing (ruku') or if you wish, perform prostration (sajdah). Because bowing (ruku') is included with prostration (sajdah).

حضرت ربیع بن خثیم فرماتے ہیں کہ اگر سجدہ سورت کے آخر میں ہو تو اگر تم چاہو تو رکوع کرلو اور اگر چاہو تو سجدہ کرلو۔ کیونکہ رکوع سجدے کے ساتھ ہے۔

Hazrat Rabie bin Khathim farmate hain keh agar sajda surat ke akhir mein ho to agar tum chaho to ruku karlo aur agar chaho to sajda karlo. Kyunki ruku sajde ke sath hai.

حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ قَالَ : أَخْبَرَنَا إِسْرَائِيلُ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مَيْمُونٍ ، عَنِ الرَّبِيعِ بْنِ خُثَيْمٍ قَالَ : « إِذَا كَانَتِ السَّجْدَةُ آخِرَ السُّورَةِ ، فَإِنْ شِئْتُ فَارْكَعْ ، وَإِنْ شِئْتُ فَاسْجُدْ ، فَإِنَّ الرَّكْعَةَ مَعَ السَّجْدَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4371

Hazrat Abdullah bin Yazid said that we asked Hazrat Abdullah that if there is an ayah of sajdah at the end of a surah, should one perform ruku or sajdah? He replied that if there is only ruku between you and sajdah, then ruku is better.

حضرت عبدالرحمن بن یزید کہتے ہیں کہ ہم نے حضرت عبداللہ سے سوال کیا کہ اگر کوئی آیتِ سجدہ سورت کے آخر میں ہو تو وہ رکوع کرے گا یا سجدہ ؟ انھوں نے فرمایا کہ اگر تمہارے اور سجدے کے درمیان صرف رکوع ہے تو رکوع زیادہ بہتر ہے۔

Hazrat Abdul Rahman bin Yazid kehty hain ky hum ny Hazrat Abdullah sy sawal kia ky agar koi ayat e sijda surat ky akhir mein ho to wo rukoo kare ga ya sijda? Unhon ny farmaya ky agar tumhary aur sijdy ky darmiyan sirf rukoo hai to rukoo ziada behtar hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ ، وَوَكِيعٌ ، قَالَا : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ أَشْعَثَ بْنِ أَبِي الشَّعْثَاءِ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَزِيدَ قَالَ : سَأَلَنَا عَبْدَ اللَّهِ ، عَنْ السُّورَةِ تَكُونُ فِي آخِرِهَا سَجْدَةٌ أَيَرْكَعُ أَوْ يَسْجُدُ ؟ قَالَ : « إِذَا لَمْ يَكَنْ بَيْنَكَ وَبَيْنَ السَّجْدَةِ إِلَّا الرُّكَوعُ فَهُوَ قَرِيبٌ »