Prophet Abraham (PBUH) said that if a person hears the verse of prostration while in the state of bowing (ruku) or prostration (sajdah), then that same ruku or sajdah is sufficient for them.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اگر کسی شخص نے رکوع یا سجدے کی حالت میں آیت سجدہ سنی تو اس کے لیے یہی رکوع یا سجدہ کافی ہے۔
Hazrat Ibrahim farmate hain keh agar kisi shakhs ne ruku ya sajday ki halat mein ayat sajda suni to uske liye yahi ruku ya sajda kafi hai
حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « إِذَا سَمِعَ السَّجْدَةَ وَهُوَ رَاكِعٌ أَوْ سَاجِدٌ أَجْزَأَهُ رُكُوعَهُ وَسُجُودَهُ مِنَ السُّجُودِ بِهَا »