Hazrat Aswad and Hazrat 'Alqamah, sometimes, while getting up from prostration (instead of sitting for tashahhud) would mistakenly get up so fast that their hips would become high (in standing position) but then they would sit down and would not perform the prostration of forgetfulness.
حضرت اسود اور حضرت علقمہ بعض اوقات سجدے سے کھڑے ہوتے ہوئے (تشہد میں بیٹھنے کے بجائے) غلطی سے اتنا اٹھ جاتے کہ ان کے کولہے بلند ہوجاتے لیکن پھر وہ بیٹھ جاتے اور سجودِ سہو نہیں کرتے تھے۔
Hazrat Aswad aur Hazrat Alqama baaz auqaat sajde se kharay hote hue (tashhud mein bethne ke bajaye) ghalti se itna uth jate ke un ke kolhe buland hojate lekin phir wo beth jate aur sijda sahw nahi karte thay.
Hazrat Ibrahim narrates that Hazrat Ali (RA) offered prayer (of two rakats). They intended to stand up after two rakats but hadn't completely stood up when people said 'SubhanAllah' (glorifying Allah is only for prostration), so they sat down. And for this mistake, they did not perform the two prostrations of forgetfulness (sajda sahw).
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ حضرت علقمہ نے (دو رکعت والی) نماز پڑھائی، وہ دو رکعتوں کے بعد اٹھنے لگے لیکن پوری طرح کھڑے نہ ہوئے تھے کہ لوگوں نے سبحان اللہ کہا اور وہ بیٹھ گئے۔ اور اس سہو پر انھوں نے سہو کے دو سجدے نہیں کئے۔
Hazrat Ibrahim farmate hain keh Hazrat Alqama ne namaz parhai woh do rakaton ke baad uthne lage lekin puri tarah khare na hue the keh logon ne Subhan Allah kaha aur woh baith gaye aur iss sahu par unhon ne sahu ke do sajde nahi kiye
Hazrat Zahhak narrates about the person who stands up after two rak'ahs in a two-rak'ah prayer: If he is about to sit, then he should sit down.
حضرت ضحاک اس شخص کے بارے میں جو دو رکعت کی نماز میں دو رکعتوں کے بعد کھڑا ہونے لگے فرماتے ہیں کہ اگر وہ بیٹھنے کے قریب ہے تو بیٹھ جائے۔
Hazrat Dahak us shakhs ke bare mein jo do rakat ki namaz mein do rakato ke baad khara hone lage farmate hain ki agar wo baithne ke qareeb hai to baith jaye.
Hazrat Zuhri, regarding the person who makes a mistake in prayer, says that if he stands up straight, then two prostrations (sajdah) are necessary upon him. And if he remembers before standing up fully, then the prostration of forgetfulness (sajdah sahw) is not necessary upon him.
حضرت زہری اس شخص کے بارے میں جسے نماز میں سہو ہوجائے فرماتے ہیں کہ اگر وہ سیدھا کھڑا ہوگیا تو اس پر دو سجدے لازم ہیں اور اگر پوری طرح کھڑے ہونے سے پہلے اسے یاد آگیا تو اس پر سجدہ سہو لازم نہیں۔
Hazrat Zuhri us shakhs ke bare mein jise namaz mein sahu hojae farmate hain ke agar wo seedha khara hogaya to us par do sajde lazim hain aur agar puri tarah khare hone se pehle use yaad aagaya to us par sajda sahu lazim nahi.