3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


A man leads people in prayer without ablution

‌الرَّجُلُ يُصَلِّي بِالْقَوْمِ وَهُوَ عَلَى غَيْرِ وَضُوءٍ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4568

Hazrat Saeed bin Musayyab narrates that once the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) led the people in prayer in a state of impurity, so you also prayed again and the people also prayed again.

حضرت سعید بن مسیب فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ نبی پاک حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے لوگوں کو حالت جنابت میں نماز پڑھا دی، اس پر آپ نے بھی دوبارہ نماز پڑھی اور لوگوں نے بھی دوبارہ نماز پڑھی۔

Hazrat Saeed bin Masib farmate hain ke aik martaba Nabi Pak Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne logon ko halat e janabat mein namaz parha di, iss par aap ne bhi dobara namaz parhi aur logon ne bhi dobara namaz parhi.

حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنِ ابْنِ أَبِي ذِئْبٍ ، عَنْ أَبِي جَابِرٍ الْبَيَاضِيِّ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، « أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ صَلَّى بِالنَّاسِ وَهُوَ جُنُبْ فَأَعَادَ وَأَعَادُوَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4569

Hazrat Salim narrates that once Hazrat Ibn Umar led the Fajr prayer. Then he remembered that he had led the prayer without ablution, so he repeated the prayer, but the people did not repeat the prayer.

حضرت سالم فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ حضرت ابن عمر نے فجر کی نماز پڑھائی، پھر انھیں یاد آیا کہ انھوں نے بغیر وضو کے نماز پڑھا دی ہے، چنانچہ انھوں نے دوبارہ نماز پڑھی لیکن لوگوں نے نماز کا اعادہ نہیں کیا۔

Hazrat Salem farmate hain ke ek martaba Hazrat Ibn Umar ne fajar ki namaz parhai, phir unhen yaad aaya ke unhon ne baghair wuzu ke namaz parha di hai, chunancha unhon ne dobara namaz parhi lekin logon ne namaz ka eada nahin kiya.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ سَالِمٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، أَنَّهُ « صَلَّى بِهِمُ الْغَدَاةَ ، ثُمَّ ذَكَرَ أَنَّهُ صَلَّى بِغَيْرِ وُضُوءٍ فَأَعَادَ وَلَمْ يُعِيدُوا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4570

Hazrat Ibrahim narrates that once Hazrat Umar offered prayer in the state of impurity, then he repeated the prayer but ordered the people not to repeat the prayer.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ حضرت عمر نے ایک مرتبہ حالت جنابت میں نماز پڑھادی، پھر انھوں نے نماز کا اعادہ کیا لیکن لوگوں کو حکم دیا کہ نماز کا اعادہ نہ کریں۔

Hazrat Ibrahim farmate hain ke Hazrat Umar ne ek martaba halat janabat mein namaz parha di, phir unhon ne namaz ka iada kiya lekin logon ko hukum diya ke namaz ka iada na karen.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ قَالَ : حَدَّثَنَا الْأَعْمَشُ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، أَنَّ عُمَرَ ، « صَلَّى بِالنَّاسِ وَهُوَ جُنُبٌ فَأَعَادَ وَأَمَرَهُمْ أَنْ يُعِيدُوا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4571

Hazrat Ali said that the Imam will repeat the prayer and the follower too.

حضرت علی فرماتے ہیں کہ امام بھی دوبارہ نماز پڑھے گا اور مقتدی بھی۔

Hazrat Ali farmate hain ke imam bhi dobara namaz parhe ga aur muqtadi bhi.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ يَزِيدَ ، عَنْ عَمْرِوَ بْنِ دِينَارٍ ، عَنْ عَلِيٍّ قَالَ : « يُعِيدُ وَيُعِيدُونَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4572

"Hazrat Hassan was asked that if a person leads Isha, Taraweeh and Witr prayers to people without Wudu (ablution) in Ramadan, what is the ruling on their prayer? He replied that the Imam (prayer leader) will have to repeat his prayer but the followers are not required to repeat their prayers."

حضرت حسن سے سوال کیا گیا کہ اگر کوئی شخص رمضان میں بغیر وضو کے لوگوں کو عشاء ، تراویح اور وتر پڑھا دے تو اس نماز کا کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ وہ تو دوبارہ نماز پڑھے گا لیکن لوگ نماز کو نہیں دہرائیں گے۔

Hazrat Hassan se sawal kya gaya keh agar koi shakhs Ramazan mein baghair wuzu ke logon ko Isha, Taraweeh aur Witr parha de to is namaz ka kya hukm hai? Unhon ne farmaya keh woh to dobara namaz parhega lekin log namaz ko nahin dohraayenge.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، أَنَّهُ سُئِلَ عَنْ " رَجُلٍ أَمَّ قَوْمًا ، فِي شَهْرِ رَمَضَانَ وَهُوَ عَلَى غَيْرِ وَضُوءٍ ، فَصَلَّى بِهِمْ صَلَاةَ الْعِشَاءَ ، وَصَلَاةَ رَمَضَانَ وَالْوَتْرَ فَقَالَ : يُعِيدُ وَلَا يُعِيدُ مَنْ خَلْفِهُ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4573

Hazrat Yunus said that I asked Hazrat Ibn Sirin about this, so he said that you should repeat the prayer and tell your followers that you led them in prayer while they were in a state of impurity.

حضرت یونس کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابن سیرین سے اس بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ تم نماز کو دہراؤ اور اپنے مقتدیوں کو بتادو کہ تم نے انھیں بےوضو ہونے کی حالت میں نماز پڑھائی ہے۔

Hazrat Younas kahte hain ke maine Hazrat Ibn Sireen se is bare mein sawal kiya to unhon ne farmaya ke tum namaz ko dohrao aur apne muqtadion ko bata do ke tum ne unhen be wazu hone ki halat mein namaz parhayi hai

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ يُوَنُسَ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ قَالَ : سَأَلْتُهُ فَقَالَ : « أَعِدِ الصَّلَاةَ وَأَخْبِرْ أَصْحَابَكَ أَنَّكَ صَلَّيْتَ بِهِمْ وَأَنْتَ عَلَى غَيْرِ طَهَارَةٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4574

Hazrat Ibrahim said that the Imam will repeat the prayer but the followers will not.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ امام نماز کا اعادہ کرے گا لیکن مقتدی نہیں کریں گے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain ke imam namaz ka eada kare ga lekin muqtadi nahi karengay.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « يُعِيدُ وَلَا يُعِيدُ مَنْ خَلْفَهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4575

Hazrat Ali said that if someone leads the prayer in the state of impurity, I will order him to perform ghusl and repeat the prayer, while I will not order the people to repeat the prayer.

حضرت علی فرماتے ہیں کہ اگر کسی نے حالت جنابت میں لوگوں کو نماز پڑھادی تو میں اسے حکم دوں گا کہ وہ غسل کرے اور دوبارہ نماز پڑھے، جبکہ میں لوگوں کو دوبارہ نماز پڑھنے کا حکم نہیں دوں گا۔

Hazrat Ali farmate hain keh agar kisi ne halat e janabat mein logon ko namaz parha di to main usey hukum dun ga keh woh ghusl kare aur dobara namaz parhe, jabkeh main logon ko dobara namaz parhne ka hukum nahi dun ga.

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنِ الْحَارِثِ ، عَنْ عَلِيٍّ قَالَ : « صَلَّى الْجُنُبُ بِالْقَوْمِ فَأَتَمَّ بِهِمُ الصَّلَاةَ ، أَمَرَهُ أَنْ يَغْتَسِلَ وَيُعِيدَ وَلَمْ يَأْمُرْهُمْ أنْ يُعِيدُوا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4576

Hazrat Hammad said that if a person leads the prayer while being in a state of impurity, then in my opinion it is better for everyone to repeat the prayer.

حضرت حماد فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص لوگوں کو بےوضو ہونے کی حالت میں نماز پڑھادے تو میرے نزدیک بہتر یہ ہے کہ سب دوبارہ نماز پڑھیں۔

Hazrat Hammad farmate hain keh agar koi shakhs logon ko bewuzu hone ki halat mein namaz parha de to mere nazdeek behtar yeh hai keh sab dobara namaz parhain.

حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ حَمَّادٍ ، أَنَّهُ قَالَ : فِي " الرَّجُلِ يُصَلِّي بِالْقَوْمِ وَهُوَ جُنُبٌ قَالَ : أَحَبُّ إِلَيَّ أَنْ يُعِيدُوا "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4577

"Hazrat Saeed bin Jubair said that if the Imam leads the prayer while being in the state of impurity then the Imam will repeat the prayer but the followers will not repeat it." Hazrat Sufian said that "The more preferable thing according to me is that both Imam and the followers should repeat the prayer."

حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ اگر امام نے لوگوں کو بےوضو ہونے کی حالت میں نماز پڑھا دی تو وہ نماز دوبارہ پڑھے گا لیکن لوگ دوبارہ نہیں پڑھیں گے۔ حضرت سفیان فرماتے ہیں کہ میرے نزدیک بہتر یہ ہے کہ امام بھی دوبارہ نماز پڑھے اور مقتدی بھی۔

Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain keh agar imam ne logon ko bewuzu hone ki halat mein namaz parha di to woh namaz dobara parhe ga lakin log dobara nahi parhen ge. Hazrat Sufyan farmate hain keh mere nazdeek behtar ye hai keh imam bhi dobara namaz parhe aur muqtadi bhi.

حَدَّثَنَا قَبِيصَةُ قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنْ بُكَيْرِ بْنِ الْأَخْنَسِ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ قَالَ : « إِذَا صَلَّى بِهِمْ وَهُوَ عَلَى غَيْرِ وَضُوءٍ أَعَادَ ، وَلَمْ يُعِيدُوا »، قَالَ سُفْيَانُ « وَأَحَبُّ إِلَيَّ أَنْ يُعِيدَ وَيُعِيدُوا »