3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


Who disliked the sick person prostrating on a cushion or other than it

‌مَنْ كَرِهَ لِلْمَرِيضِ أَنْ يَسَجَدَ عَلَى الْوِسَادَةِ وَغَيْرِهَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2807

Hazrat Ata narrates that Hazrat Ibn Umar went to visit Hazrat Safwaan and saw him prostrating on a pillow. Hazrat Ibn Umar stopped him from doing so and said that he should only make a gesture.

حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ حضرت ابن عمر نے حضرت صفوان کی عیادت کی، دیکھا کہ وہ تکیہ پر سجدہ کررہے ہیں، حضرت ابن عمر نے انھیں ایسا کرنے سے منع کیا اور فرمایا کہ صرف اشارہ کریں۔

Hazrat Ata farmate hain ke Hazrat Ibn Umar ne Hazrat Safwan ki ayadat ki, dekha ke woh takiya par sajda kar rahe hain, Hazrat Ibn Umar ne unhen aisa karne se mana kiya aur farmaya ke sirf ishara karen.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ عُيَيْنَةَ ، عَنْ عَمْرٍو ، عَنْ عَطَاءٍ ، عَادَ ابْنَ صَفْوَانَ فَوَجَدَهُ يَسْجُدُ عَلَى وِسَادَةٍ ، فَنَهَاهُ ، وَقَالَ : « أَوْمِئْ إِيمَاءً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2808

Prophet Muhammad (PBUH) said that performing prostration of forgetfulness on a pillow is an innovation.

حضرت محمد فرماتے ہیں کہ تکیہ پر سجدہ کرنا بدعت ہے۔

Hazrat Muhammad farmate hain ke takiya par sajda karna bidat hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا الثَّقَفِيُّ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ مُحَمَّدٍ ، قَالَ : « السُّجُودُ عَلَى الْوِسَادَةِ مُحْدَثٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2809

Abu Harb bin Abi al-Aswad said that Abu al-Aswad suffered from paralysis, and he used to perform prostration on a pillow that we would raise towards him. We asked Ibn Umar about this, and he said that if a person has the strength to prostrate on the ground, then it is fine, otherwise, he should just make a gesture.

حضرت ابو حرب بن ابی الاسود کہتے ہیں کہ ابو الاسود کو فالج لاحق ہوگیا، وہ ایک تکیہ پر سجدہ کیا کرتے تھے جو ہم ان کی طرف بلند کرتے۔ اس بارے میں ہم نے حضرت ابن عمر سے سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ اگر آدمی زمین پر سجدہ کرنے کی طاقت رکھتا ہو تو ٹھیک ہے ورنہ صرف اشارہ سے کام چلا لے۔

Hazrat Abu Harb bin Abi al Aswad kehte hain ki Abu al Aswad ko falaj lahaq hogaya, woh aik takiya par sijda karte thay jo hum unki taraf buland karte. Iss baray mein humne Hazrat Ibn Umar se sawal kiya to unhon ne farmaya ki agar aadmi zameen par sijda karne ki taqat rakhta ho to theek hai warna sirf ishara se kaam chala le.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ دَاوُدَ بْنِ أَبِي هِنْدٍ ، عَنْ أَبِي حَرْبِ بْنِ أَبِي الْأَسْوَدِ ، قَالَ : اشْتَكَى أَبُو الْأَسْوَدِ الْفَالِجُ ، فَكَانَ لَا يَسْجُدُ إِلَّا مَا رَفَعْنَا لَهُ مِرْفَقَةً يَسْجُدُ عَلَيْهَا ، فَسَأَلْنَا عَنْ ذَلِكَ فَأَرْسَلْنَا إِلَى ابْنِ عُمَرَ ، فَقَالَ : « إِنِ اسْتَطَاعَ أَنْ يَسَجَدَ عَلَى الْأَرْضِ ، وَإِلَّا فَيُومِئُ إِيمَاءً »