32.
Book of Wills
٣٢-
كِتَابُ الْوَصَايَا


Regarding the bequest, should it be witnessed, is it permissible or not?

‌فِي الْوَصِيِّ يَشْهَدُ، هَلْ يَجُوزُ أَمْ لَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30971

Abu Ishaq states that Hazrat Shuraih used to accept the testimony of the executors.

ابو اسحاق فرماتے ہیں کہ حضرت شریح وصیت کے ذمہ داروں کی گواہی قبول کرلیا کرتے تھے۔

Abu Ishaq farmate hain ki Hazrat Sharaeh wasiyat ke zimmedaron ki gawahi qubool kar liya karte thay.

حَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، أَنَّ شُرَيْحًا ، « كَانَ يُجِيزُ شَهَادَةَ الْأَوْصِيَاءِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30972

"Hammad narrated this very thing from Ibrahim."

حماد نے حضرت ابراہیم سے بھی یہی بات نقل کی ہے۔

Hammad ne Hazrat Ibrahim se bhi yahi baat naqal ki hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، مِثْلُهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30973

Jabir narrated from Hazrat Amir that the testimony of a guardian is not permissible, but rather he is under the command of the opposing party.

جابر حضرت عامر سے نقل کرتے ہیں کہ وصی کی گواہی جائز نہیں، بلکہ وہ فریقِ مخالف کے حکم میں ہے۔

Jabar Hazrat Aamir se naqal karte hain ki vasi ki gawahi jaiz nahi, balki woh fareeq muhalif ke hukm mein hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عَامِرٍ قَالَ : « لَا يَجُوزُ ، هُوَ خَصْمٌ »