Regarding the child of adultery, who inherits from him
فِي وَلَدِ الزِّنَا لِمَنْ مِيرَاثُهُ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 31356
Muqeera narrates the command of Hazrat Abraham that the ruling regarding the inheritance of a child found on the way is the same as the ruling regarding the property found on the way.
مغیرہ حضرت ابراہیم کا فرمان نقل کرتے ہیں کہ راستے میں ملنے والے بچے کی میراث کا حکم وہی ہے جو راستے میں ملنے والے مال کا ہے۔
Mugheera Hazrat Ibrahim ka farman naqal karte hain ke raste mein milne wale bache ki miraas ka hukum wahi hai jo raste mein milne wale maal ka hai.
Zayd bin Wahab narrated that Hazrat Ali (R.A) stoned a woman to death, then said to her heirs, "This is your son, you are his heirs and he is your heir, and if he commits any crime, its compensation is upon you."
زید بن وھب فرماتے ہیں کہ حضرت علی (رض) نے عورت کو سنگسار کیا تو اس عورت کے ورثاء کو فرمایا کہ یہ تمہارا بیٹا ہے، تم اس کے وارث ہو گے اور وہ تمہارا وارث ہوگا، اور اگر یہ کوئی جر م کرے تو اس کا تاوان تم پر ہوگا۔
Zaid bin Wahab farmate hain keh Hazrat Ali (RA) ne aurat ko sangsar kya to us aurat ke warisa ko farmaya keh yeh tumhara beta hai, tum is ke waris hogey aur woh tumhara waris hoga, aur agar yeh koi jurm kare to is ka tawan tum par hoga.
Popular traditions narrate that Hazrat Ali (may Allah be pleased with him) and Abdullah (may Allah be pleased with him) said regarding the son of a woman who has committed adultery that the lineage of the child is from his mother and her family, and the ruling for an illegitimate child is the same.
شعبی روایت کرتے ہیں کہ حضرت علی (رض) اور عبداللہ (رض) نے لعان کرنے والی عورت کے بیٹے کے بارے میں فرمایا کہ اس کی ماں اور اس کی ماں کے عصبہ اس بچے کے عصبہ ہیں اور ولد الزنا (حرامی) کا حکم بھی وہی ہے۔
Shabi riwayat karte hain ke Hazrat Ali (RA) aur Abdullah (RA) ne laan karne wali aurat ke bete ke bare mein farmaya ke uski maan aur uski maan ke asba is bache ke asba hain aur walad-ul-zina (harami) ka hukm bhi wohi hai.
Hammad narrates that Hadhrat Ibrahim said that all the inheritance of the son of a woman who commits adultery is for his mother, and his tribe will bear the burden of his sin, and the same rule applies to the child of an illegitimate child and the child of a Christian whose mother is a Muslim.
حماد روایت کرتے ہیں کہ حضرت ابراہیم نے فرمایا کہ لعان کرنے والی عورت کے بیٹے کی تمام وراثت اس کی ماں کے لیے ہے اور اس کے جرم کا تاوان اس کے عصبہ ادا کریں گے اور حرامی بچے کا ، اور اس نصرانی کے بچے کا جس کی ماں مسلمان ہو یہی حکم ہے۔
Hammad riwayat karte hain keh Hazrat Ibrahim ne farmaya keh laan karne wali aurat ke bete ki tamam wirasat uski maan ke liye hai aur uske jurm ka tawan uske asba ada karenge aur harami bache ka, aur us nasrani ke bache ka jiski maan musalman ho yehi hukum hai.
It is narrated from Mu'ammar that Zuhri said that the son of a woman who accuses her husband of adultery (Li'an) and a child born out of wedlock (Zina), both will inherit from their mother's side.
معمر روایت کرتے ہیں کہ زہری نے فرمایا کہ لعان کرنے والی عورت کا بیٹا اور حرامی بچّہ، دونوں اپنی ماں کی جانب سے رشتہ داروں کے وارث ہوں گے۔
Muammar riwayat karte hain ki Zahri ne farmaya ki laan karne wali aurat ka beta aur haraami bachcha, dono apni maan ki jaanib se rishtedaron ke waris honge.
Amr narrated that Hazrat Hassan said that the ruling for the child of fornication is the same as the ruling for the child of a woman who accuses another of adultery, or he said that the ruling for the child of a woman who accuses another of adultery is the same as the ruling for the child of fornication.
عمرو راوی ہیں کہ حضرت حسن نے فرمایا کہ حرامی بچے کا وہی حکم ہے جو لعان کرنے والی عورت کے بیٹے کا حکم ہے، یا یہ فرمایا کہ لعان کرنے والی عورت کے بیٹے کا وہی حکم ہے جو حرامی بچے کا ہے۔
Amr ravi hain keh Hazrat Hasan ne farmaya keh harami bache ka wohi hukm hai jo laan karne wali aurat ke bete ka hukm hai, ya yeh farmaya keh laan karne wali aurat ke bete ka wohi hukm hai jo harami bache ka hai.
People say that Ibn Hibban asked Imam Shafi'i in a letter about the inheritance of a child of fornication, to which he replied that his matter should be referred to the king so that he may provide for him.
شعبی فرماتے ہیں کہ ابن ہبیرہ نے بذریہ خط حضرت شریح سے حرامی بچے کی میراث کے بارے میں سوال کیا کہ تو انھوں نے فرمایا کہ اس کا معاملہ بادشاہ تک پہنچاؤ کہ اس کی کفالت کرے۔
Shubi farmate hain ki Ibn Hubairah ne bazarya khat Hazrat Shuraih se harami bacche ki miraas ke bare mein sawal kya ki to unhon ne farmaya ki iska mamla badshah tak pahunchao ki iski kafalat kare.
Hasan ibn Hurr narrates, transmitting the decree of Hazrat Hukm, that the mother and maternal relatives of a fornicator or adulterer will inherit from him.
حسن بن حرّ حضرت حکم کا فرمان نقل کرتے ہیں کہ حرامی اور لعان کرنے والوں کی ماں اور اس کے ننھیال اس کے وارث ہوں گے۔
Hasan bin Hur Hazrat Hukm ka farman naqal karte hain ke harami aur laan karne walon ki maan aur uske nanhiyal uske waris honge.