33.
Book of Inheritance
٣٣-
كِتَابُ الْفَرَائِضِ


Regarding a daughter and two paternal cousins, one of whom is a maternal brother.

‌فِي ابْنَةٍ وَابْنَيْ عَمٍّ أَحَدُهُمَا أَخٌ لِأُمٍّ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31093

Isma'il ibn 'Abd al-Malik said: I asked Sa'id ibn Jubayr (may Allah be pleased with him) about a daughter and two paternal uncles' sons, one of whom was a maternal half-brother. He said: "The daughter is entitled to half of the inheritance, and the remaining half goes to the paternal uncle's son who is not a maternal half-brother. A maternal half-brother does not inherit when there is a direct descendant." The narrator said: "Then I asked 'Ata' about it, and he said: 'Sa'id made a mistake. The daughter is entitled to half of the inheritance, and the remaining half is divided equally between the two paternal uncles' sons.'" Abu Bakr said: "According to the statement of Sa'id ibn Jubayr (may Allah be pleased with him), this issue would be solved in two shares: half for the daughter and half for the paternal uncle's son who is not a maternal half-brother. According to the statement of 'Ata' (may Allah be pleased with him), it would be solved in four shares: two shares for the daughter and two shares to be divided equally between the two paternal uncles' sons."

اسماعیل بن عبد الملک فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت سعید بن جبیر (رض) سے ایک بیٹی اور دو چچا کے بیٹوں کے بارے میں پوچھا جن میں سے ایک ماں شریک بھائی تھا، انھوں نے فرمایا : بیٹی کے لیے نصف مال ہے اور باقی اس چچا زاد بھائی کے لیے ہے جو ماں شریک بھائی نہیں، اور ماں شریک بھائی اولاد کے ہوتے ہوئے وارث نہیں ہوتا، راوی فرماتے ہیں کہ پھر میں نے حضرت عطاء سے پوچھا تو انھوں نے فرمایا کہ حضرت سعید سے غلطی ہوئی، بیٹی کے لیے نصف مال ہے اور باقی ان دونوں کے درمیان آدھا آدھا تقسیم ہوگا، حضرت ابوبکر فرماتے ہیں کہ یہ مسئلہ حضرت سعید بن جبیر (رض) کے قول کے مطابق دو حصّوں سے نکلے گا، بیٹی کے لیے نصف ، اور اس چچا زاد بھائی کے لیے جو ماں شریک بھائی نہیں ہے نصف مال ہوگا، اور حضرت عطاء (رض) کے قول کے مطابق چار حصّوں سے نکلے گا۔ دو حصّے بیٹی کے لیے ہوں گے اور دو حصّے ان کے درمیان تقسیم ہوں گے۔

Ismail bin Abd al-Malik farmate hain ki maine Hazrat Saeed bin Jubair (RA) se ek beti aur do chacha ke beton ke bare mein poochha jin mein se ek maan sharik bhai tha, unhon ne farmaya: Beti ke liye nisf maal hai aur baqi us chacha zad bhai ke liye hai jo maan sharik bhai nahi, aur maan sharik bhai aulad ke hote hue waris nahi hota, ravi farmate hain ki phir maine Hazrat Ata se poochha to unhon ne farmaya ki Hazrat Saeed se ghalti hui, beti ke liye nisf maal hai aur baqi un donon ke darmiyan adha adha taqseem hoga, Hazrat Abubakar farmate hain ki ye masla Hazrat Saeed bin Jubair (RA) ke qaul ke mutabiq do hisson se niklega, beti ke liye nisf, aur us chacha zad bhai ke liye jo maan sharik bhai nahi hai nisf maal hoga, aur Hazrat Ata (RA) ke qaul ke mutabiq chaar hisson se niklega. Do hisse beti ke liye honge aur do hisse un ke darmiyan taqseem honge.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ قَالَ : ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ قَالَ : سَأَلْتُ سَعِيدَ بْنَ جُبَيْرٍ عَنِ ابْنَةٍ وَابْنَيْ عَمٍّ أَحَدُهُمَا أَخٌ لِأُمٍّ ، فَقَالَ : « لِلِابْنَةِ النِّصْفُ ، وَمَا بَقِيَ فَلِابْنِ الْعَمِّ الَّذِي لَيْسَ بِأَخٍ لِأُمٍّ مَعَ وَلَدٍ » قَالَ : فَسَأَلْتُ عَطَاءً فَقَالَ : « أَخْطَأَ سَعِيدٌ ، لِلِابْنَةِ النِّصْفُ ، وَلِابْنِ الْعَمِّ الَّذِي لَيْسَ بِأَخٍ لِأُمٍّ النِّصْفُ » قَالَ أَبُو بَكْرٍ : " فَهَذِهِ فِي قَوْلِ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ مِنْ سَهْمَيْنِ : لِلِابْنَةِ النِّصْفُ ، وَلِابْنِ الْعَمِّ الَّذِي لَيْسَ بِأَخٍ لِأُمٍّ النِّصْفُ ، وَفِي قَوْلِ عَطَاءٍ مِنْ أَرْبَعَةٍ : سَهْمَانِ لِلِابْنَةِ ، وَسَهْمَانِ بَيْنَهُمَا "