Hazrat Fazil narrates that Hazrat Saeed bin Jubair saw a man offering prayer at the time of Asr's Iqamah. They said, "Would you be pleased to know that the son of so-and-so has offered six Rak'ahs?" Hazrat Fazil says that I mentioned this to Hazrat Ibrahim, so he said that prayer at the time of Iqamah was considered Makruh.
حضرت فضیل فرماتے ہیں کہ حضرت سعید بن جبیر نے ایک آدمی کو دیکھا کہ وہ عصر کی اقامت کے وقت نماز پڑھ رہا تھا۔ انھوں نے فرمایا کہ کیا تمہیں یہ سن کر خوشی ہوگی کہ فلانی کے بیٹے نے چھ رکعتیں پڑھی ہیں ؟ حضرت فضیل کہتے ہیں کہ میں نے اس بات کا حضرت ابراہیم سے ذکر کیا تو انھوں نے فرمایا کہ اقامت کے وقت نماز کو مکروہ خیال کیا جاتا تھا۔
Hazrat Fazil farmate hain ke Hazrat Saeed bin Jubair ne ek aadmi ko dekha ke woh Asar ki iqamat ke waqt namaz parh raha tha. Unhon ne farmaya ke kya tumhen ye sun kar khushi hogi ke fulane ke bete ne chhe rakaat parhi hain? Hazrat Fazil kahte hain ke maine is baat ka Hazrat Ibrahim se zikar kiya to unhon ne farmaya ke iqamat ke waqt namaz ko makrooh khayaal kiya jata tha.
Hazrat Saeed bin Musayyab narrates that Hazrat Umar saw a man offering two rak'ahs of nafl prayer during the Iqamah of the congregational prayer. He scolded him and said that when the Mu'adhdhin says the Iqamah, there is no prayer except the one for which the Iqamah is being said.
حضرت سعید بن مسیب فرماتے ہیں کہ حضرت عمر نے ایک آدمی کو دیکھا وہ مؤذن کی اقامت کے دوران دو رکعتیں پڑھ رہا تھا۔ انھوں نے اسے ڈانٹا اور فرمایا کہ جب مؤذن اقامت کہے تو اس وقت سوائے اس نماز کے کوئی نماز نہیں ہوتی جس کے لیے اقامت کہی جارہی ہے۔
Hazrat Saeed bin Musayyab farmate hain ke Hazrat Umar ne ek aadmi ko dekha woh muazzin ki iqamat ke doran do rakat namaz parh raha tha. Unhon ne use daanta aur farmaya ke jab muazzin iqamat kahe to us waqt siwaye is namaz ke koi namaz nahi hoti jis ke liye iqamat kahi ja rahi hai.