4.
Book in the Mosque from the Quran or Others
٤-
‌الْكِتَابُ فِي الْمَسْجِدِ مِنَ الْقُرْآنِ أَوْ غَيْرِهِ


A man leans against the wall while praying

‌الرَّجُلُ يَعْتَمِدُ عَلَى الْحَائِطِ وَهُوَ يُصَلِّي

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4872

Hazrat Hasan considered it disliked (makruh) for a person to lean against a wall without any excuse during obligatory prayers. However, he considered it permissible to do so in voluntary prayers.

حضرت حسن اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ آدمی فرض نماز کے دوران بلا عذر دیوار سے سہارا لے۔ البتہ نفل میں ایسے کرنا جائز قرار دیتے تھے۔

Hazrat Hassan is baat ko makrooh khayal farmate thay keh aadmi farz namaz ke doran bila uzr deewar se sahara le. Albatta nafl mein aise karna jaiz karar dete thay.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثنا عَبَّادُ بْنُ الْعَوَّامِ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، أَنَّهُ كَانَ يَكْرَهُ أَنْ يَعْتَمِدَ الرَّجُلُ عَلَى الْحَائِطِ فِي الصَّلَاةِ الْمَكْتُوبَةِ إِلَّا مِنْ عِلَّةٍ وَلَمْ يَرَ بِهِ بَأْسًا فِي التَّطَوُّعِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4873

Prophet Abraham considered it undesirable for a person to support themselves against a wall during prayer, and he also considered it undesirable to lift both feet without a valid reason.

حضرت ابراہیم اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ آدمی دیوار سے نماز میں سہارا لے، وہ بغیر عذر کے دونوں پاؤں کو اٹھانا بھی مکروہ خیال فرماتے تھے۔

Hazrat Ibrahim is baat ko makrooh khayal farmate thay keh aadmi deewar se namaz mein sahara le, woh baghair uzr ke donon paon ko uthana bhi makrooh khayal farmate thay.

حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، أَنَّهُ كَانَ يَكْرَهُ أَنْ يَتَسَانَدَ الرَّجُلُ عَلَى الْحَائِطِ فِي الصَّلَاةِ وَكَانَ يَكْرَهُ رَفْعَ رِجْلَيْهِ إِلَّا مِنْ عِلَّةٍ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4874

Prophet Ibrahim considered it disliked for a person to lift one foot during prayer, and he also considered it disliked to lean against a wall without an excuse.

حضرت ابراہیم اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ آدمی نماز میں ایک پاؤں اٹھائے اور اس بات کو بھی مکروہ خیال فرماتے تھے کہ بغیر عذر کے دیوار سے سہارا لے۔

Hazrat Ibrahim is baat ko makruh khayal farmate thay keh aadmi namaz mein ek paon uthaye aur is baat ko bhi makruh khayal farmate thay keh baghair uzr ke deewar se sahaara le

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : كَانَ يَكْرَهُ أَنْ يَرْفَعَ إِحْدَى رِجْلَيْهِ عَلَى الْأُخْرَى فِي الصَّلَاةِ وَيَسْتَنِدَ إِلَى جِدَارٍ إِلَّا مِنْ عِلَّةٍ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4875

Hazrat Mujahid said that the more support one seeks, the more their reward will decrease.

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ جتنا سہارا لے گا اس کے اجر میں اتنی ہی کمی ہوگی۔

Hazrat Mujahid farmate hain ke jitna sahara lega uske ajr mein utni hi kami hogi.

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، قَالَ : يَنْقُصُ مِنْ أَجْرِهِ بِقَدْرِ ذَلِكَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4876

Hazrat Mujahid said about a person who takes support of a wall etc. during prayer that as much support he will take that much deficiency will be there in his prayer.

حضرت مجاہد اس شخص کے بارے میں جو نماز کے دوران کسی دیوار وغیرہ سے سہارا لے فرماتے ہیں کہ جتنا سہارا لے گا اس کی نماز میں اتنی ہی کمی ہوجائے گی۔

Hazrat Mujahid iss shakhs ke bare mein jo namaz ke dauran kisi deewar waghaira se sahara le farmate hain ki jitna sahara lega uski namaz mein utni hi kami hojaegi.

حَدَّثَنَا مُعْتَمِرٌ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، فِي الرَّجُلِ يُصَلِّي فَيَتَوَكَّأُ عَلَى الْحَائِطِ قَالَ : يَنْقُصُ مِنْ صَلَاتِهِ بِقَدْرِ ذَلِكَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4877

Hazrat Amir states that there is no harm in taking support of a wall while praying.

حضرت عامر فرماتے ہیں کہ نماز میں دیوار کا سہارا لینے میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Aamir farmate hain ke namaz mein deewar ka sahara lene mein koi harj nahin.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عَامِرٍ ، قَالَ : لَا بَأْسَ أَنْ يَعْتَمِدَ عَلَى الْحَائِطِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4878

Hazrat Hassan used to consider it undesirable (makruh) for a person to lean against something without any excuse in obligatory prayers. However, he did not consider it objectionable (Haram) in obligatory prayers. Hazrat Ibn Sirin considered it undesirable (makruh) in both obligatory and voluntary prayers.

حضرت حسن اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ آدمی فرض نماز میں بلا عذر کسی چیز کا سہارا لے۔ البتہ فرض نماز میں وہ اس بارے میں کوئی حرج نہیں سمجھتے تھے۔ حضرت ابن سیرین فرض اور نفل دونوں میں اسے مکروہ خیال فرماتے تھے۔

Hazrat Hassan is baat ko makrooh khayal farmate thay keh aadmi farz namaz mein bila uzr kisi cheez ka sahara le. Albatta farz namaz mein woh is bare mein koi harj nahin samajhte thay. Hazrat Ibn Sireen farz aur nafl dono mein ise makrooh khayal farmate thay.

حَدَّثَنَا إِسْحَاقُ الْأَزْرَقُ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، أَنَّهُ كَرِهَ أَنْ يَعْتَمِدَ الرَّجُلُ عَلَى شَيْءٍ فِي الْفَرِيضَةِ إِلَّا مِنْ عِلَّةٍ وَكَانَ لَا يَرَى بِهِ بَأْسًا فِي التَّطَوُّعِ وَكَانَ ابْنُ سِيرِينَ يَكْرَهُ فِي الْفَرِيضَةِ وَالتَّطَوُّعِ