43.
Book of Refutation Against Abu Hanifa
٤٣-
كِتَابُ الرَّدِّ عَلَى أَبِي حَنِيفَةَ


Issue of Mixing Two Types in Fermented Drink

‌مَسْأَلَةُ الْجَمْعِ بَيْنَ النَّوْعَيْنِ فِي النَّبِيذِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 36186

It is narrated from Hazrat Jabir (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) forbade making Nabidh (a drink) by mixing dates and raisins together. And similarly, he forbade making Nabidh by mixing unripe and ripe dates together.

حضرت جابر سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے کھجور اور کشمش کی اکٹھی نبیذ بنانے سے منع فرمایا ۔ اور اسی طرح کچی اور پکی کھجور کی اکٹھی نبیذ سے منع فرمایا۔

Hazrat Jaber se riwayat hai keh Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne khajoor aur kishmish ki ikathi nabeez banane se mana farmaya. Aur isi tarah kachi aur pakki khajoor ki ikathi nabeez se mana farmaya.

حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، عَنْ جَابِرٍ ، قَالَ : « نَهَى النَّبِيُّ ﷺ أَنْ يُنْبَذَ التَّمْرُ وَالزَّبِيبُ جَمِيعًا وَالْبُسْرُ وَالتَّمْرُ جَمِيعًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 36187

It is narrated from Hazrat Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) forbade the mixing of dates and raisins (to make Nabidh) and also forbade the mixing of fresh dates and raisins (to make Nabidh). And this instruction (peace and blessings of Allah be upon him) wrote to the people of Hursha.

حضرت ابن عباس سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے کھجور اور کشمش کو اکٹھا (نبیذ) کرنے سے اور کچی کھجور اور کشمش کو اکٹھا (نبیذ) کرنے سے منع فرمایا۔ اور یہ بات آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اہل حُرش کے نام لکھی تھی۔

Hazrat Ibn Abbas se riwayat hai keh Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne khajoor aur kishmish ko ikattha (nabeez) karne se aur kachi khajoor aur kishmish ko ikattha (nabeez) karne se mana farmaya. Aur yeh baat aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne ehl Hursh ke naam likhi thi.

ابْنُ مُسْهِرٍ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنْ حَبِيبٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ : « نَهَى رَسُولُ اللَّهِ ﷺ أَنْ يُخْلَطَ التَّمْرُ وَالزَّبِيبُ جَمِيعًا ، وَأَنْ يُخْلَطَ الْبُسْرُ وَالزَّبِيبُ جَمِيعًا ، وَكَتَبَ بِذَلِكَ إِلَى أَهْلِ جُرَشَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 36188

Hazrat Abdullah bin Abu Qatadah narrates from his father that Prophet Muhammad (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Do not soak dates and raisins together, and do not soak ripe and unripe dates together. Rather, soak each of them separately."

حضرت عبداللہ بن ابو قتادہ اپنے والد سے روایت کرتے ہیں کہ نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : کھجور اور کشمش کو اکٹھا نبیذ نہ کرو اور کچی پکی کھجور کو اکٹھا نبیذ نہ کرو۔ اور ان میں سے ہر ایک کو علیحدہ علیحدہ نبیذ کرلو۔

Hazrat Abdullah bin Abu Qatadah apne walid se riwayat karte hain ke Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya: Khajoor aur kishmish ko akatha nabiz na karo aur kachi pakki khajoor ko akatha nabiz na karo. Aur in mein se har ek ko alag alag nabiz karlo.

مُحَمَّدُ بْنُ بِشْرٍ ، عَنْ حَجَّاجِ بْنِ أَبِي عُثْمَانَ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ أَبِي كَثِيرٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي قَتَادَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنِ النَّبِيِّ ﷺ قَالَ : « لَا تَنْتَبِذُوا التَّمْرَ وَالزَّبِيبَ جَمِيعًا ، وَلَا تَنْبِذُوا الزَّهْوَ وَالرُّطَبَ ، وَانْبِذُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا عَلَى حِدَةٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 36189

It is narrated from Hazrat Abu Saeed Khudri that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) forbade the making of Nabidh from fresh dates, dry dates, raisins and dates (together). And the saying of (Imam) Abu Hanifa has been mentioned that: There is no harm in it.

حضرت ابو سعید خدری سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے کچی، پکی اور کشمش ، کھجور (کے اکٹھے نبیذ) سے منع فرمایا۔ اور (امام) ابوحنیفہ کا قول یہ ذکر کیا گیا ہے کہ : اس میں کوئی حرج نہیں ہے۔

Hazrat Abu Saeed Khudri se riwayat hai keh Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne kachi, pakki aur kishmish, khajoor (ke ikathe nabiz) se mana farmaya. Aur (Imam) Abu Hanifa ka qaul yeh zikar kiya gaya hai keh: Is mein koi harj nahi hai.

ابْنُ نُمَيْرٍ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ حَبِيبِ ، بْنِ أَبِي أَرْطَاةَ ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ ، قَالَ : « نَهَى رَسُولُ اللَّهِ ﷺ عَنِ الزَّهْوِ وَالتَّمْرِ وَالزَّبِيبِ وَالتَّمْرِ » وَذُكِرَ أَنَّ أَبَا حَنِيفَةَ قَالَ : لَا بَأْسَ بِهِ