Hazrat Ibrahim Taimi says that the predecessors liked that there should be no impurity between the Friday bath and the Friday prayer. They used to say that if a person experiences impurity after taking a bath on Friday, then he returns to the state he was in before the bath.
حضرت ابراہیم تیمی فرماتے ہیں کہ اسلاف اس بات کو پسند کرتے تھے کہ جمعہ کے غسل اور جمعہ کی نماز کے درمیان کوئی حدث نہ ہو۔ وہ فرمایا کرتے تھے کہ اگر کسی شخص کو جمعہ کے دن غسل کرنے کے بعد پھر حدث لاحق ہوجائے تو وہ اس حالت پر لوٹ آتا ہے جس پر وہ غسل سے پہلے تھا۔
Hazrat Ibrahim Taimi farmate hain keh aslaaf is baat ko pasand karte the keh juma ke ghusl aur juma ki namaz ke darmiyan koi hadas na ho. Wo farmaya karte the keh agar kisi shakhs ko juma ke din ghusl karne ke baad phir hadas lahiq hojae to wo is halat par laut aata hai jis par wo ghusl se pehle tha.
Hazrat Saeed bin Abdur Rahman bin Abzi narrates about his father that he used to perform Ghusl (ritual bath) on the day of Jumu'ah (Friday prayer). If his Wudu (ablution) broke after Ghusl, he would not perform Ghusl again.
حضرت سعید بن عبد الرحمن بن ابزی اپنے والد کے بارے میں فرماتے ہیں کہ وہ جمعہ کے دن غسل کیا کرتے تھے اگر غسل کے بعد ان کا وضو ٹوٹ جاتا تو دوبارہ غسل نہیں کرتے تھے۔
Hazrat Saeed bin Abdur Rahman bin Abza apne walid ke bare mein farmate hain ki woh jumma ke din gusl kya karte the agar gusl ke baad un ka wuzu toot jata to dobara gusl nahin karte the.
Hazrat Hisham narrates that Prophet Muhammad considered it desirable (mustahabb) to maintain the state of purity attained after performing Ghusl (ritual bath) for Friday prayer and to avoid any impurity during the Friday prayer. Hazrat Hassan says that if someone experiences an impurity, they should perform Wudu (ablution).
حضرت ہشام فرماتے ہیں کہ حضرت محمد اس بات کو مستحب قرار دیتے تھے کہ جمعہ کے غسل اور جمعہ کے دوران حدث نہ ہو۔ حضرت حسن فرماتے ہیں کہ جب اسے حدث لاحق ہوجائے تو وضو کرے۔
Hazrat Hisham farmate hain keh Hazrat Muhammad is baat ko mustahab qarar dete thay keh juma ke ghusl aur juma ke doran hadath na ho. Hazrat Hassan farmate hain keh jab use hadath laheq hojaye to wazu kare.
Hazrat Hassan says that if someone experiences a minor impurity after performing Ghusl (ritual bath) on Friday, then Wudu (ablution) is sufficient for them.
حضرت حسن فرماتے ہیں کہ اگر کسی شخص کو جمعہ کے دن غسل کرنے کے بعد حدث لاحق ہوجائے تو اس کے لیے وضو کافی ہے۔
Hazrat Hassan farmate hain keh agar kisi shakhs ko Juma ke din ghusal karne ke baad hadath la-haq ho jae to uske liye wuzu kaafi hai.