5.
Book of Friday
٥-
‌كِتَابُ الْجُمُعَةِ


Who said if the imam is delivering the sermon, do not pray

‌مَنْ كَانَ يَقُولُ إِذَا خَطَبَ الْإِمَامُ فَلَا تُصَلِّ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5167

Hazrat Mujahid, Hazrat Ali, and Hazrat Ata considered it undesirable to offer prayers during the Friday sermon.

حضرت مجاہد، حضرت علی اور حضرت عطاء اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ جمعہ کے خطبہ کے دوران نماز پڑھی جائے۔

Hazrat Mujahid, Hazrat Ali aur Hazrat Ata is baat ko makruh khayal farmate thay keh juma ke khutba ke doran namaz parhi jaye.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، وَعَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنِ الْحَارِثِ ، عَنْ عَلِيٍّ ، وَعَنْ سُفْيَانَ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، « أَنَّهُمْ كَرِهُوا الصَّلَاةَ وَالْإِمَامُ يَخْطُبُ يَوْمَ الْجُمُعَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5168

Hazrat Ibn Sirin said that when the Imam comes for the sermon, there is no prayer until he finishes.

حضرت ابن سیرین فرماتے ہیں کہ جب امام خطبہ کے لیے آجائے تو اس کے فارغ ہونے تک کوئی نماز نہیں ہے۔

Hazrat Ibn Seerin farmate hain keh jab imam khutba ke liye aajae to uske farigh hone tak koi namaz nahi hai.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، قَالَ : أَنَا هِشَامٌ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ ، أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : « إِذَا خَرَجَ الْإِمَامُ ، فَلَا يُصَلِّ أَحَدٌ حَتَّى يَفْرُغَ الْإِمَامُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5169

Hazrat Ismail bin Abi Khalid narrates: "Once I saw Hazrat Shuraih entering the mosque from the doors of Kinda on a Friday and sitting down. He did not offer any prayer."

حضرت اسماعیل بن ابی خالد فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت شریح کو ایک مرتبہ دیکھا کہ وہ جمعہ کے دن کندہ کے دروازوں سے مسجد میں داخل ہوئے اور بیٹھ گئے، انھوں نے کوئی نماز نہیں پڑھی۔

Hazrat Ismail bin Abi Khalid farmate hain keh maine Hazrat Shuraih ko ek martaba dekha keh woh Jumma keh din Kinda keh darwazon se masjid mein dakhil huye aur baith gaye, unhon ne koi namaz nahi parhi.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، قَالَ : أَخْبَرَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ أَبِي خَالِدٍ ، قَالَ : « رَأَيْتُ شُرَيْحًا ، دَخَلَ يَوْمَ الْجُمُعَةِ مِنْ أَبْوَابِ كِنْدَةَ ، فَجَلَسَ وَلَمْ يُصَلِّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5170

Hazrat Urwa says that when the Imam sits on the pulpit, there is no prayer.

حضرت عروہ فرماتے ہیں کہ جب امام منبر پر بیٹھ جائے تو کوئی نماز نہیں ہے۔

Hazrat Urwa farmate hain ke jab imam mimbar par baith jaye to koi namaz nahi hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ حَمَّادِ بْنِ سَلَمَةَ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، قَالَ : « إِذَا قَعَدَ الْإِمَامُ عَلَى الْمِنْبَرِ فَلَا صَلَاةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5171

Hazrat Zuhri, regarding the person who comes on Friday while the Imam is delivering the sermon, said that he should sit down and not pray.

حضرت زہری اس شخص کے بارے میں جو جمعہ کے دن آئے اور امام خطبہ دے رہا ہو فرماتے ہیں کہ وہ بیٹھ جائے اور نماز نہ پڑھے۔

Hazrat Zuhri us shakhs ke baaray mein jo jumma ke din aaye aur Imam khutba de raha ho farmate hain ki woh baith jaye aur namaz na parhe.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ : « فِي الرَّجُلِ يَجِيءُ يَوْمَ الْجُمُعَةِ وَالْإِمَامُ يَخْطُبُ ، يَجْلِسُ وَلَا يُصَلِّي »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5172

Hazrat Ibn Aun narrates that Hazrat Ibn Sireen used to come and sit down during the Imam's sermon and would not pray.

حضرت ابن عون فرماتے ہیں کہ امام کے خطبہ کے دوران حضرت ابن سیرین آکر بیٹھ جاتے اور نماز نہیں پڑھتے تھے۔

Hazrat Ibn Aun farmate hain keh Imam ke khutba ke doran Hazrat Ibn Sirin aakar baith jate aur namaz nahi parhte thay.

حَدَّثَنَا أَزْهَرُ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، قَالَ : « كَانَ ابْنُ سِيرِينَ يَجْلِسُ وَلَا يُصَلِّي »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5173

Hazrat Sa'laba bin Abi Malik Qarzi says that I have seen the era of Hazrat Ali and Hazrat Usman. Our tradition in their time was that when the Imam would come for Friday prayers, we would leave the prayer.

حضرت ثعلبہ بن ابی مالک قرظی فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت علی اور حضرت عثمان کا زمانہ پایا، ہمارا دستور ان کے زمانے میں یہ تھا کہ جب امام جمعہ کے لیے آجاتا تو ہم نماز چھوڑ دیتے تھے۔

Hazrat Sa'laba bin Abi Malik Qarzi farmate hain ke maine Hazrat Ali aur Hazrat Usman ka zamana paya, hamara dastoor unke zamane mein yeh tha ke jab Imam Juma ke liye ajata to hum namaz chhor dete the.

حَدَّثَنَا عَبَّادُ بْنُ الْعَوَّامِ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ ، عَنْ ثَعْلَبَةَ بْنِ أَبِي مَالِكٍ الْقُرَظِيِّ ، قَالَ : « أَدْرَكْتُ عُمَرَ ، وَعُثْمَانَ ، فَكَانَ الْإِمَامُ إِذَا خَرَجَ يَوْمَ الْجُمُعَةِ ، تَرَكْنَا الصَّلَاةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5174

Hazrat Saeed bin Musayyab states that the arrival of the Imam invalidates the prayer.

حضرت سعید بن مسیب فرماتے ہیں کہ امام کا آنا نماز کو قطع کردیتا ہے۔

Hazrat Saeed bin Musayyab farmate hain ki Imam ka aana Namaz ko qata karta hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، قَالَ : « خُرُوجُ الْإِمَامِ يَقْطَعُ الصَّلَاةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5175

Hazrat Ibn Abbas and Hazrat Ibn Umar considered it undesirable (makruh) to pray or speak after the Imam had left.

حضرت ابن عباس اور حضرت ابن عمر امام کے نکلنے کے بعد نماز اور کلام کو مکروہ خیال فرماتے تھے۔

Hazrat Ibn Abbas aur Hazrat Ibn Umar Imam ke nikalne ke baad Namaz aur Kalaam ko Makruh khayal farmate thy.

حَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، وَابْنِ عُمَرَ : « أَنَّهُمَا كَانَا يَكْرَهَانِ الصَّلَاةَ وَالْكَلَامَ بَعْدَ خُرُوجِ الْإِمَامِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5176

Hazrat Sha'bi narrates that Hazrat Shuraih used to come on Friday. If the Imam had not yet arrived, he would pray two rak'ahs. And if the Imam had arrived, he would sit down, clasp his hands around his knees, and face the Imam in such a way that he would not turn to the right or left at all.

حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ حضرت شریح جمعہ کے دن تشریف لاتے، اگر امام ابھی نہ آیا ہوتا تو دو رکعتیں پڑھتے اور اگر امام آگیا ہوتا تو بیٹھ جاتے، ہاتھوں کو گھٹنوں کے گرد باندھ لیتے اور امام کی طرف اس طرح رخ کرکے بیٹھتے کہ دائیں بائیں بالکل متوجہ نہ ہوتے۔

Hazrat Shabi farmate hain ke Hazrat Shurai juma ke din tashreef late, agar imam abhi na aaya hota to do rakatein parhte aur agar imam aa gaya hota to baith jate, hathon ko ghutnon ke gird bandh lete aur imam ki taraf is tarah rukh karke baithte ke dayen bayen bilkul mutawajjah na hote.

حَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ تَوْبَةَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : « كَانَ شُرَيْحٍ إِذَا أَتَى الْجُمُعَةَ ، فَإِنْ لَمْ يَكُنْ خَرَجَ الْإِمَامُ صَلَّى رَكْعَتَيْنِ ، وَإِنْ كَانَ خَرَجَ ، جَلَسَ وَاحْتَبَى وَاسْتَقْبَلَ الْإِمَامَ ، فَلَمْ يَلْتَفِتْ يَمِينًا وَلَا شِمَالًا »