5.
Book of Friday
٥-
‌كِتَابُ الْجُمُعَةِ


What is said regarding a man who praises and remembers Allah while the imam is delivering the sermon

‌مَا جَاءَ فِي الرَّجُلِ يُسَبِّحُ وَيَذْكُرُ اللَّهَ وَالْإِمَامُ يَخْطُبُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5277

Hazrat Muslim bin Yasar used to not recite tasbeeh nor supplicate during the sermon.

حضرت مسلم بن یسار کا معمول یہ تھا کہ دورانِ خطبہ نہ تسبیح کہتے تھے اور نہ دعا مانگتے تھے۔

Hazrat Muslim bin Yasar ka mamool yeh tha ke doraan e khutba na tasbeeh kehte thay aur na dua maangte thay.

حَدَّثَنَا مُعْتَمِرٌ ، عَنْ كَهْمَسِ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُسْلِمِ بْنِ يَسَارٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، « أَنَّهُ كَانَ إِذَا خَطَبَ الْإِمَامُ ، لَمْ يُسَبِّحْ ، وَلَمْ يَدْعُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5278

Hazrat Mamoon considered it undesirable to talk during the Friday sermon, saying that a person should remember Allah.

حضرت میمون نے اس بات کو مکروہ خیال دیا ہے کہ جمعہ کے دن دورانِ خطبہ گفتگو کی جائے، وہ فرماتے ہیں کہ آدمی اللہ کا ذکر کرے گا۔

Hazrat Maimun ne iss baat ko makrooh khayal diya hai ke juma ke din dauran khutba guftagu ki jaye, woh farmate hain ke aadmi Allah ka zikr karega.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ حُصَيْنٍ ، عَنْ مَيْمُونٍ ، أَنَّهُ كَرِهَ الْكَلَامَ وَالْإِمَامُ يَخْطُبُ يَوْمَ الْجُمُعَةِ ، وَقَالَ : « يَذْكُرُ اللَّهَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5279

Hazrat Taous states that when the Imam starts the Friday sermon, one cannot engage in any other talk except for the recitation of the Quran.

حضرت طاوس فرماتے ہیں کہ جب امام جمعہ کے دن بات شروع کردے تو پھر کوئی اور بات نہیں کرسکتا، البتہ قرآن کی تلاوت کرسکتا ہے۔

Hazrat Tawoos farmate hain keh jab Imam Juma ke din baat shuru karde to phir koi aur baat nahin karsakta, albatta Quran ki tilawat karsakta hai.

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ طَاوُسٍ ، قَالَ : « إِذَا تَكَلَّمَ الْإِمَامُ يَوْمَ الْجُمُعَةِ ، فَلَا كَلَامَ إِلَّا أَنْ يَقْرَأَ قُرْآنًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5280

Hazrat Ibrahim asked Hazrat Alqama that I recite Quran in my heart during the sermon, what is the ruling on it? He replied that in my opinion there is no harm in it.

حضرت ابراہیم نے حضرت علقمہ سے کہا کہ میں دورانِ خطبہ اپنے دل میں قرآن پڑھتا ہوں، اس کا کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ میرے نزدیک تو اس میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Ibrahim ne Hazrat Alqama se kaha keh mein dauran e khutba apne dil mein Quran parhta hun, is ka kya hukum hai? Unhon ne farmaya keh mere nazdeeq to is mein koi harj nahin.

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : قُلْتُ لِعَلْقَمَةَ : أَقْرَأُ فِي نَفْسِي ؟ قَالَ : « لَعَلَّ ذَلِكَ أَنْ لَا يَكُونَ بِهِ بَأْسٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5281

Hazrat Hassan did not see any harm in a person remembering Allah in his heart during the Friday sermon.

حضرت حسن اس بات میں کوئی حرج نہیں سمجھتے تھے کہ آدمی جمعہ کے دن دورانِ خطبہ اپنے دل میں اللہ کا ذکر کرے۔

Hazrat Hassan is baat mein koi harj nahin samajhte the ke aadmi jumma ke din dauran e khutba apne dil mein Allah ka zikr kare.

حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ « أَنَّهُ كَانَ لَا يَرَى بَأْسًا فِي الرَّجُلِ يَوْمَ الْجُمُعَةِ أَنْ يَذْكُرَ اللَّهُ فِي نَفْسِهِ ، وَالْإِمَامُ يَخْطُبُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5282

Hazrat Ibn Aun says that I asked Prophet Muhammad that if a person is so far from the Imam that he cannot hear the Imam's voice, then can he recite in the ear of the person sitting with him? He said that I see no harm in a person remembering Allah during this time.

حضرت ابن عون کہتے ہیں کہ میں نے حضرت محمد سے سوال کیا کہ اگر کوئی شخص امام سے اتنا دور ہو کہ امام کی آواز نہ سن سکے تو کیا وہ اپنے ساتھ بیٹھے آدمی کے کان میں تلاوت کرسکتا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ میں اس بارے میں کوئی حرج نہیں سمجھتا کہ انسان اس دوران اللہ کا ذکر کرے۔

Hazrat Ibn Aun kehte hain ke maine Hazrat Muhammad se sawal kiya ke agar koi shakhs Imam se itna door ho ke Imam ki awaz na sun sake to kya woh apne sath baithe aadmi ke kaan mein tilawat kar sakta hai? Unhon ne farmaya ke mein is baare mein koi harj nahin samajhta ke insan is dauran Allah ka zikar kare.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي عَدِيٍّ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، قَالَ : سَأَلْتُ مُحَمَّدًا ، عَنِ الرَّجُلِ يَكُونُ يَوْمَ الْجُمُعَةِ بَعِيدًا مِنَ الْإِمَامِ ، لَا يَسْمَعُ صَوْتَهُ ، يَقْرَأُ فِي أُذُنِ صَاحِبِهِ ، قَالَ : « لَا أَعْلَمُ عَلَى الرَّجُلِ بَأْسًا أَنْ يَذْكُرَ اللَّهَ فِي نَفْسِهِ »