7.
Book of Voluntary Prayers, Imamate, and Various Chapters
٧-
‌كِتَابُ صَلَاةِ التَّطَوُّعِ وَالْإِمَامَةِ وَأَبْوَابٌ مُتَفَرِّقَةٌ


Regarding the man who groans or sighs in his prayer

‌فِي الرَّجُلِ يَئِنُّ فِي صَلَاتِهِ، أَوْ يَزْفِرُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6788

Prophet Abraham said that the prayer of a person who exhales loudly during prayer is nullified.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جس شخص نے نماز میں زور سے سانس کی آواز نکالی اس کی نماز ٹوٹ گئی۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh jis shakhs ne namaz mein zor se saans ki aawaz nikali us ki namaz toot gayi

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مُعَاذُ بْنُ مُعَاذٍ ، عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ، عَنْ سَعِيدٍ الزُّبَيْدِيِّ ، قَالَ : سَمِعْتُ إِبْرَاهِيمَ ، يَقُولُ : « مَنْ أَنَّ فِي صَلَاتِهِ فَقَدْ فَسَدَتْ عَلَيْهِ صَلَاتُهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6789

Hazrat Ibrahim considered breathing with sound in prayer as disliked.

حضرت ابراہیم نے نماز میں آواز کے ساتھ سانس لینے کو مکروہ قرار دیا ہے۔

Hazrat Ibrahim ne namaz mein awaz ke sath sans lenay ko makruh qarar diya hai

حَدَّثَنَا عَبْدُ السَّلَامِ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ « أَنَّهُ كَرِهَ التَّأَوُّهَ فِي الصَّلَاةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6790

Hazrat Shabi considered breathing audibly during prayer to be disliked and said that it is similar to talking.

حضرت شعبی نماز میں آواز کے ساتھ سانس لینے کو مکروہ قرار دیتے تھے اور فرماتے تھے کہ یہ کلام کے مشابہ ہے۔

Hazrat Shabi namaz mein aawaz ke sath saans lenay ko makruh qarar dete thay aur farmate thay ke yeh kalaam ke mushabiha hai

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنِ ابْنِ سَالِمٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ « أَنَّهُ كَانَ يَكْرَهُ الزَّفِيرَ فِي الصَّلَاةِ » وَقَالَ : « يُشْبِهُ فِي الْكَلَامِ »