7.
Book of Voluntary Prayers, Imamate, and Various Chapters
٧-
‌كِتَابُ صَلَاةِ التَّطَوُّعِ وَالْإِمَامَةِ وَأَبْوَابٌ مُتَفَرِّقَةٌ


Does the menstruating woman do tasbih?

‌الْحَائِضُ هَلْ تُسَبِّحُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7266

Hazrat Ata says that a menstruating woman should purify herself during the times of prayer and sit in one place and remember Allah.

حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ حائضہ عورت نماز کے اوقات میں صاف ہوگی اور ایک جگہ بیٹھ کر اللہ کا ذکر کرے گی۔

Hazrat Ata farmate hain ke haizah aurat namaz ke auqat mein saaf hogi aur ek jaga baith kar Allah ka zikar karegi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ ، عَنْ عَطَاءٍ أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ فِي الْحَائِضِ : « تُنَظِّفُ وَتَتَّخِذُ مَكَانًا فِي مَوَاقِيتِ الصَّلَاةِ تَذْكُرُ اللَّهَ فِيهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7267

Hazrat Mu'tamir narrates that my father said that once Hazrat Abu Qilaba was asked whether a menstruating woman should perform wudu (ablution) and recite tasbeeh (glorifications of Allah) upon hearing the adhan (call to prayer). He replied that we had inquired about this matter but we did not find any basis for this practice.

حضرت معتمر کہتے ہیں کہ میرے والد نے بیان کیا کہ ایک مرتبہ حضرت ابو قلابہ سے سوال کیا گیا کہ کیا حائضہ اذان کی آواز سن کر وضو کرے گی اور تسبیح پڑھے گی ؟ انھوں نے فرمایا کہ ہم نے اس بارے میں سوال کیا تھا لیکن ہمیں اس عمل کی کوئی اصل نہیں ملی۔

Hazrat Mutamair kehte hain ke mere walid ne bayan kya ke ek martaba Hazrat Abu Qilaba se sawal kya gaya ke kya haiza azan ki awaz sunkar wuzu karegi aur tasbeeh parhegi? Unhon ne farmaya ke hum ne is bare mein sawal kya tha lekin humein is amal ki koi asal nahin mili.

حَدَّثَنَا مُعْتَمِرٌ ، عَنْ أَبِيهِ ، قَالَ : قِيلَ لِأَبِي قِلَابَةَ الْحَائِضُ تَسْمَعُ الْآذَانَ فَتَوَضَّأُ وَتُكَبِّرُ وَتُسَبِّحُ ؟ قَالَ : « قَدْ سَأَلْنَا عَنْ ذَلِكَ فَمَا وَجَدْنَا لَهُ أَصْلًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7268

"Prophet Abraham said that this is misguidance."

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ یہ بدعت ہے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh yeh bidat hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شَرِيكٍ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « تَدَعُهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7269

Hazrat Hukm and Hazrat Hammad considered it undesirable.

حضرت حکم اور حضرت حماد نے اسے مکروہ قراردیا۔

Hazrat Hukm aur Hazrat Hammad ne ise makrooh qarardiya.

حَدَّثَنَا ابْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ شُعْبَةَ قَالَ : سَأَلْتُ الْحَكَمَ ، وَحَمَّادًا عَنْهُ : « فَكَرِهَاهُ »