7.
Book of Voluntary Prayers, Imamate, and Various Chapters
٧-
‌كِتَابُ صَلَاةِ التَّطَوُّعِ وَالْإِمَامَةِ وَأَبْوَابٌ مُتَفَرِّقَةٌ


Regarding a Bedouin imam

‌فِي الْإِمَامِ الْأَعْرَابِيِّ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6081

Hazrat Ibn Masood prayed behind a villager during Hajj.

حضرت ابن مسعود نے دوران حج ایک دیہاتی کے پیچھے نماز پڑھی۔

Hazrat Ibn Masood ne dauran Hajj aik dehati ke peeche namaz parhi

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ الطَّيَالِسِيُّ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنْ رَجُلٍ ، مِنْ طَيٍّ ، « أَنَّ ابْنَ مَسْعُودٍ حَجَّ ، فَصَلَّى خَلْفَ أَعْرَابِيٍّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6082

Hazrat Abbas Jarri states that Abu Mujaliz disliked the Imamat of villagers and Hazrat Hassan saw nothing wrong with it.

حضرت عباس جریری فرماتے ہیں کہ ابو مجلز دیہاتی کی امامت کو ناپسند فرماتے تھے اور حضرت حسن اس بارے میں کوئی حرج نہیں سمجھتے تھے۔

Hazrat Abbas Jarairi farmate hain ke Abu Mujaliz dehati ki imamat ko napasand farmate thay aur Hazrat Hassan is bare mein koi haraj nahin samajhte thay.

حَدَّثَنَا مُعْتَمِرٌ ، عَنْ كَهَمْسٍ ، عَنِ الْعَبَّاسِ الْجُرَيْرِيِّ ، « أَنَّ أَبَا مِجْلَزٍ كَرِهَ إِمَامَةَ الْأَعْرَابِيِّ » وَأَنَّ الْحَسَنَ لَمْ يَرَ بِذَلِكَ بَأْسًا "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6083

Hazrat Darimi narrated that I asked Hazrat Salim whether a Bedouin immigrant could lead the prayer. He replied that there is no harm in it if he is a righteous person.

حضرت دارم فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت سالم سے سوال کیا کیا اعرابی مہاجر کی امامت کرسکتا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ اگر وہ نیک آدمی ہو تو اس میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Daram farmate hain ke maine Hazrat Salem se sawal kiya kya Erabi muhajir ki imamat karsakta hai? Unhon ne farmaya ke agar wo nek aadmi ho to is mein koi haraj nahin.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الصَّمَدِ بْنِ عَبْدِ الْوَارِثِ ، عَنْ دَارِمٍ ، قَالَ : سَأَلْتُ سَالِمًا ، أَيَؤُمُّ الْأَعْرَابِيُّ الْمُهَاجِرَ ؟ قَالَ : « وَمَا عَلَيْكُ إِذَا كَانَ رَجُلًا صَالِحًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6084

Hazrat Mughira narrates that Hazrat Ibrahim was asked if it was permissible for a slave and a villager to lead the prayer. He replied that if the slave is poor, then he is more preferable to me.

حضرت مغیرہ کہتے ہیں کہ حضرت ابراہیم سے سوال کیا گیا کہ کیا غلام اور دیہاتی کی امامت جائز ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ غلام اگر فقیر ہو تو وہ میرے نزدیک زیادہ پسندیدہ ہے۔

Hazrat Mughirah kehte hain ki Hazrat Ibrahim se sawal kiya gaya ki kya ghulam aur dehati ki imamat jaiz hai? Unhon ne farmaya ki ghulam agar faqir ho to wo mere nazdeek zyada pasandida hai.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، قَالَ : أنا مُغِيرَةُ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، أَنَّهُ سُئِلَ عَنْ إِمَامَةِ الْعَبْدِ ، وَالْأَعْرَابِيِّ ، فَقَالَ : « الْعَبْدُ ، إِذَا فَقُهَ أَحَبُّ إِلَيَّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6085

Hazrat Ibrahim (Abraham) said that there is no harm in the Imamat (leading the prayer) of a villager.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ دیہاتی کی امامت میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Ibrahim farmate hain ke dehati ki imamat mein koi harj nahin

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ أَنْ يَؤُمَّ الْأَعْرَابِيُّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6086

Hazrat Mujahid narrates that Hazrat Ibn Masud prayed behind a villager.

حضرت مجاہد فراتے ہیں کہ حضرت ابن مسعود نے دیہاتی کے پیچھے نماز پڑھی۔

Hazrat Mujahid farmate hain ki Hazrat Ibn Masood ne dehati ke peeche namaz parhi.

حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ ، عَنِ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، « أَنَّ ابْنَ مَسْعُودٍ صَلَّى خَلْفَ أَعْرَابِيٍّ »